piątek, 13 kwietnia 2012

Takie tam .

Nudzi mi się więc dodam może ciekawy post xd 




  KEVIN ! :D  .  Ja tam codziennie mam z 80 Kevinów  na parapecie xd 




Hazza z małą Lux . ♥ córką ich stylistki :D ciekawe czy ta dziewczynka wie kto ją trzyma.. 


Parę lat pózniej ..  Matka Lux : "A oto na tym zdjęciu trzymał Cię .. ten znany Harry Styles . "


xd Hahaha.



                                        


#Zayn próbuje zabrać mi Louisa, wykorzystując swoje wdzięki, ale to się nie zdarzy, ponieważ jestem seksowniejszy. ~ Harry Styles.
#Preferuję młodsze dziewczyny, jestem bardziej opiekuńczy. ~ Zayn Malik. 
#Czy przyzwyczailiście się do tego, gdy Harry jest nagi? Louis : Kocham, gdy on jest nagi.
LARRY EVER *______*
 (Takie tam.. moje przemyślenia :33 ) Dobrej nocki .. Chociaż ja o 1/2 idę spać xd . 

By Anka

2 komentarze:

  1. Mam pytanie do dziewczyn które prowadzą bloga. Mam narysowanych chłopaków z 1D jak chcecie to mogę wam przesłać te rysunki mailem czy coś ;D Jak coś to piszcie ;P ---- Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd wiesz że Zayn woli młodsze dziewczyny. ? ;P ;D ;) ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!