niedziela, 18 marca 2012

Ciekawostki o 1D.

Na   początek   Ciekawostki o 1D . 

Ciekawostki :
1.Jeśli chcesz mieć One Direction na swojej imprezie urodzinowej itp. musisz zapłacić za nich 21 tys. Funtów.
3.Zayn nie umie pływać ale gdyby topiła się jego dziewczyna, to by ją ratował ♥
4.Trzy fanki które śpiewały raz z chłopakami na scenie, były potem prześladowane przez innych fanów.
5.Chłopaki o sobie: jesteśmy takimi chłopakami że gdy wrzucisz nam na scenę stanik, podniesiemy go i będziemy sobie robić z niego żarty.
6.Gdy któryś z chłopaków zakłada paski, Louis mówi im żeby je zdjęli i poszli się przebrać.
8.Niall'a ulubione ubrania to te z nadrukiem flagi amerykańskiej.
10.Reporter: Czy którykolwiek chłopak z waszego zespołu jest gejem? Chłopaki: Ah, nie. Kochamy nasze dziewczyny!
11.Niall: kiedy jestem z Louis'em czuje sie jak kobieta albo dziecko. Louis: Niall, przestań jeść. Niall: a nie mówiłem ?
12.Reporter: będziecie topless w następnych teledyskach? Harry: będziemy nadzy. będziemy jeździć nadzy na koniach po plaży (buahahahahahahhaha )
13.Gdy Zayn miał 4 latka, przyjaciółka jego rodziny zaszła w ciąże i bardzo z tego powodu płakała. wtedy mały Zayn powiedział do niej: nie martw sie, może nie jest twoje (ahahahahhahahagGgaaggG )
14.Zayn: troche głupio mi sie do tego przyznawać... raz kiedy ja i Liam zaczęliśmy się wygłupiać, to skończyło sie na całowaniu. ale to było dla zabawy, przysięgam!(hahahahahahahahahahahaha )
15.Zayn kocha łamać stoły.
16.Tak naprawde Louis boi sie gołebi .
17.Fani : ' Mamy dla was ciasteczka ' , Chłopaki : ' Wooho ! Yeah ! ' Niall : ' Alleluyah ! ' .
18.Liam złamał swój nos podczas boksu . :(
19.Raz Zeyn'owi śniło się że żenił się z Megan Fox . Gdy sie obudził zrozumiał że chce mieć piękną dziewczynę a nie seksowną .
20.Gdy Louis sie nudzi, zaczepia Harry'ego dopóki ten nie zareaguje

z niektórych to rycze ze śmiechu !!

  paczcie jacy zieloni :D


By   Anka

24 komentarze:

  1. http://onedirectionandme.blogspot.com/ wejdziesz ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie martw się,może nie jest twoje. LLN :D teraz się tak śmieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkuś , jak ja ich kocham . Ale Niall to mnie rozwala . :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha to było super
    ich teksty mnie rozwalają
    Grusia101

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej wzruszylam sie ze jakbym sie topila Zayn by mnie uratowal xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poprostu uwielbiam Niall'a on i Louis sa zarepisci a Louis to czlowieka rozsmieszy w kilka sekund ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pomyśl że ja mam psycho koleżankę i one tak ich kocha że szkoda gadać (PSYCHO!!!!!)

      Usuń
  8. Zapraszam na bloga: http://true-story-true-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarąbiaste .XD

    OdpowiedzUsuń
  10. i<3 NIALL HORAN

    OdpowiedzUsuń
  11. I Love Harry Styles :***

    OdpowiedzUsuń
  12. I love ZAYN MALIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomóżcie rozkręcić stronkę na facebook'u http://www.facebook.com/pages/One-Dream-One-Band-One-direction/429683640449893
      ^^ O 1D

      Usuń
  13. Pomóżcie rozkręcić stronkę na facebook'u http://www.facebook.com/pages/One-Dream-One-Band-One-direction/429683640449893
    ^^ O 1D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niall : * boże , aż mnie brzycho od śmiania boli : d Najlepsze to : 17.Fani : ' Mamy dla was ciasteczka ' , Chłopaki : ' Wooho ! Yeah ! ' Niall : ' Alleluyah ! ' .

    OdpowiedzUsuń
  15. 1D sa boscy. Kocham ich :*

    OdpowiedzUsuń
  16. I LOVE HARRY STYLES ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. a czy wy ich naprawde lubicie?lolXD

    OdpowiedzUsuń
  18. Directioners,chłopaki potrzebują naszej pomocy,głosujmy na nich aby byli nominowani na superbowl na stronie:http://www.billboard.com/articles/columns/pop-shop/5893885/poll-who-should-perform-at-the-super-bowl-xlix-halftime-show?mobile_redirection=false#_= (na dole jest aby zagłosować) !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!