poniedziałek, 12 marca 2012

Czego boi sie One Direction?

Znalazłam w pewnym miejscu Wywiad  w , którym chłopacy opisują swoje lęki . :)


Zayn: Aktualnie mam kilka... Boję się kilku rzeczy. Mam lęk wysokości. Nienawidzę, kiedy Louis zjeżdża po schodach. Boję się też wody, bo nie umiem pływać.
Louis: On się boi ciemności. Światło zawsze musi być włączone...
Zayn: Nie boję się ciemności, to kłamstwo.
Louis: On NAPRAWDĘ boi się ciemności.
Zayn: Ok boję się ciemności, Louis.
Louis: Ma nawet nocną lampkę.
Liam: Przypuszczam, że mam lęk wysokości, ale w sumie mi się to podoba. Chciałbym skoczyć ze spadochronem, więc może nie mam?
Louis: Myślę, że jeśli skoczyłbyś ze spadochronem, to nie masz lęku wysokości.
Harry: Nie lubię o tym mówić, ale skoro już muszę, to boję się węży. Po prostu czuję, że jakby wąż był w pobliżu to nie czułbym się najlepiej..
Louis: Boję się ptaków i gołębi. Nie znoszę ich. Jeden raz wleciał do mojego okna w łazience, kiedy do niej wszedłem... " Wow, ptak w mojej łazience!"
Niall: Mam klaustrofobię. Boję się ciasnych miejsc. Nienawidzę tego. I tak jak Louis, nienawidzę ptaków, w szczególności wewnątrz. Ptaki wewnątrz to najgorsza rzecz na świecie.
 By    Anka

8 komentarzy:

  1. kocham ich a szczegolnie nialla i napewno pojade do niego do irlandii;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z przyjaciółką planujemy studiować w londynie, a przynajmniej tam wyjechać na wakacje.

    I LOVE LOUIS!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaustrofobia to najgorsze co może być .. grr .

    OdpowiedzUsuń
  4. Louis ♥♥♥ Harry♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. I love you Harry

    OdpowiedzUsuń
  6. I Love Niall♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. I love Harry <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!