sobota, 31 marca 2012

WMYB - Trochę szybsza piosenka .

Szperam po necie i szperam nic ciekawego ..  wszystko to samo xd  nagle natrafiłam na ten teledysk WMYB w przyspieszonym tempie . Hahhahaha ...  zaraz sie udusze ze śmiechu XD . A i chciałam  Was przeprosić ,że nic nie pisałam wczoraj.. ale nie miałam kompletnie pomysłu na post. :)


hahaha <3

+ dialog między chłopakami a fankami :

Fanka: Harry, masz coś w oku..
Harry: Ok, tak?
Fanka: A, nie, to tylko iskierka.
*Zayn się śmieje*
Zayn: To zabawne, bo przed chwilą powiedziała to też mi.
Fanka *do koleżanki*: Też tego użyłaś?!
Fanka 2: Noo, ups.
Fanka: Ah, to przepraszam, nie wiedziałam!
Zayn&Harry: Nie ma sprawy

hahahaha awkward!  
1. Cios misiem
Nialler poległ ...  xd 
By  Anka

6 komentarzy:

  1. ciekawe jak by to chłopacy na koncertach śpiewali haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Cios misiem. Nie należało mu się :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja tej szmat* nienawidzę no szczęście że ją opluł

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!