sobota, 10 marca 2012

Obrazki i gify .10 / Dzień Mężczyzn !

Witajcie !!  Jak   zapewne wiadomo dziś  ...    Dzień chłopaka ! ;)   I  chcę złożyć najserdeczniejsze życzenia  dla  wszystkich facetów !  ;D  Również  dla  mego męża Harolda i szwagra Zaya'na  , jakże i dla Niallera ,Liam'a i Louis'a ! ♥ Kochamy was !  Polskie Directioner . ♥♥

No   muszę  się przyznać ,,,zapomniałam o tym dniu..  xd 
Jeszcze raz najlepszego faceci ! ;D

Ale przejdźmy do postu ;) : 



Zaprezentuje wam  MOJE  google ♥  

 

Zdjęcie robiłam przed chwilą aparatem i dodałam ;D  ,ale mi się podobają .... te  google ! ♥


Alee  mam  Dziś zaje*isty DZIEŃ ! ♥  Wyobraźcie sobie idę po sklepie z ciuchami i wgl . i nagle słyszę  jaką  piosenkę w radiu ? ;D   WMYB  - One Direction ,  haha  zaczełam tańczyć między półkami ,a ludzie się na mnie gapili , {haha}  Mina mojego taty była dosłownie taka :

 a ja proszę :

 {haha} ♥  

Trwało to niedługo ,ale PIĘKNE CHWILE ... 


Tu JESZCZE LINK DO Mojego KONTA NA BESTACH : 

 besty- Anka
  

 

By Anka 

5 komentarzy:

  1. co zrobiłaś że masz takie google.? napisz bo ja też takie chcęę . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie podziel się !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam poradnik .. pt " Jak zrobić google z 1D " . Poszukaj na blogu .. jeśli jednak nie. To dam konkretny link do postu :

      http://blogoonedirectionbloganki.blogspot.com/2012/03/poradnik-jak-zrobic-google-z-1d.html

      Usuń
  3. świetnia mina twego taty :) też tańcze kiedy ją słysze :0 ale dre się na cały glos w samochodzie lub w autobusie :)

    a to mój blog o one direction - http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/05/rozdzia-1.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten skok Zayn'a . :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!