czwartek, 1 marca 2012

Co się działo wczoraj na twetterze ?

Otóż wczoraj na twetterze było dosyć duże zamieszanie !Zayn musiał wrócić do domu bo zmarł mu ktoś bliski..najpierw mówiono ,że to jego wujek Joji Malik.  Ale potem ,że jego kuzynka ?! o.O

Dobra ale to nie
najistotniejsze
...  Przez to ,że Zayn musiał wrócić do domu nie mógł wziąć udziału w kilku koncertach..Wtedy fanki się oburzyły ! Żądały zwrotu pieniędzy ..Jedna dziewczyna napisała nawet ,że "Jakaś osoba z rodziny Zayan'a ,specjalnie wybrała sobie ten dzień by umrzeć !?" o.O {co to ludzie jeszcze nie wymyślą?}. To mnie akurat bardzo wkurzyło !  I przez to ,że nie będzie go na kilku koncertach stracił wielu obserwujących na twitterze ...Kondolencje składali wszyscy { nawet Danielle :) }, były nawet minuty ciszy na twitte'rze... Wieczorem Liam napisał na twitterze :

"Będziemy kontynuować trasę, lecz nie jako One Direction, ale jako Lou, Niall, Harry i ja" - Liam. ♥                 Przekochane ;)
Harry oczywiście też napisał na twitter'ze że Zayn'a nie będzie i że wszyscy łączą się z nim i jego rodzinom w tym smutnym czasie. ♥


4 komentarze:

  1. Cześć, ja też bardzo lubię One Direction, i cieszę się, że powstał blog poświęcony tylko tym przesłodkim chłopcom;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dziewczyny które tak piszą, śmią się nazywać Directionerkami! ;//
    Nie rozumiem takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni też mają rodzine i swoje prywatne zycie.. czego ludzie nie wymyślą ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli te typiary nazywają się Directionerkami to ja jestem księdzem!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!