niedziela, 18 marca 2012

Harry Styles - Bardzo szczegółowy opis.

Tak mnie olśniło i wpadłam na  pomysł , by opisać  Hazze . Bardzo szczegółowo. 


Kilka ciekawostek. 


Hazza :    “Wiem, że to naprawdę dziwne, ale jestem zazdrosny, kiedy widzę moją byłą dziewczynę z chłopakiem”

Hazza:  
“Koń mnie kiedyś kopnął. Nie było to lekkie uderzenie. Strasznie bolało. Nie sądzę, żeby zwierzęta specjalnie za mną przepadały”
  ( haha)

 Hazza:
“Gdy byłem dzieckiem uwielbiałem gasić światła w windzie i nie przestawałem straszyć ludzi. Do czasu, kiedy sam w niej utknąłem na 3 godziny”  (oj ty .. ♥)

Hazza:   Jest jedyną osobą w rodzinie, która ma naturalnie kręcone włosy  (hmm.. ciekawe..o.o)


Hazza: Jego rodzice rozwiedli się, kiedy miał 7 lat
 

Hazza : Harry nie ma problemów z nagością, lubi chodzić nago . ( Haha.. chciałabym to zobaczyć ) 



Hazza : Nie nawidzi majonezu  (witaj w klubie)



Hazza : Chce się ożenić i mieć dzieci jednego dnia  :D 


Hazza : On gotuje dla chlopaków z zespołu ( umie śpiewać i gotować , cud ♥ )

Hazza :  Nie lubi kiedy fanki krzyczą i piszczą, kiedy on próbuje z nimi porozmawiać .

Hazza :  Pracował kiedyś w piekarni  ( o.o)


Hazza : Jego pierwszym słowem było: "cat"  . ( szkoda ,że nie Pushy )

Hazza : Jego pierwszym zauroczeniem byl Louis  (chyba dalej jest xd )


Hazza : Harry spał z 6 dziewczynami. ( Łooo... )

Hazza : Harry nie lubi dziewczyn, które palą.


Hazza : Louis twierdzi, że Harry mówi przez sen

Hazza : Harry i Liam chodzą razem na siłownię.

Hazza :  "Od 2 lat z kawałkiem jestem singlem. Tęsknie za dziewczynami." - Harry. 

Hazza : Harry chciałby nagrać duet z Adele.

Hazza : Kiedyś jego mama kazała mu rozstać się z dziewczyną - Cole, był zły, położył się do łóżka i zaczął płakać, powiedział:"Mamo jestem wdowcem"



Hazza : Kiedyś bał się grzmotów, więc w czasie burzy biegł do swojej mamy

Hazza :
“Kiedy zerwałem z dziewczyną Louis był poważny, wstał i przytulił mnie mówiąc:"Kocham cię Harry, kocham”

 Hazza : H:"Louis jest gorszy niż moja mama, ciągle mnie caluje i bawi się moimi lokami" Louis"Założę się, że każda fanka chciałaby być teraz na moim miejscu"   ( Lou czytasz w mych myślach ) .


Louis:"Raz, kiedy spałem Harry mnie objął" H:"Ja spałem, a ty powiedziałeś, że jesteś dziewczyną i masz na imię Ashley"


  Hazza  : Harry jest bardzo bezczelny.

Hazza : 
Liam:"Harry nie potrafi wytrzymać kilku sekund bez Louisa" Harry:"To mój BFF" Niall:"Stary, to wygląda jak małżeństwo"



Hazza  : Telefon ma w Orange  .


Hazza : “Co zrobiłeś kiedy fanka poprosiła cię o podpisanie się na jej piersiach?" Harry: "Zapytałem na której.”


Hazza :  Kiedy Harry był młodszy, robił napisy na grzankach. 






72 komentarze:

  1. OMG !!! ♥♥
    Louis i Harry ♥♣♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Haaaaary i Louis to najlepsi kumple... nie dziwie się Lou... w końcu kto by nie chciał mieć takiego przyjaciela jak Harry Styles.?! no dziewczyny przyznawać się...! :D Ale to że Harry przytulił się do Louisa mnie rozbroiło , ale mi też kiedyś tak siostra zrobiła podłorzyła mi miśka z twarzą Harry-ego i rano jak się obudziłam zaczełam strasznie piszczeć tata przylaciał do mnie razem z mamą i nie wiedzieli co mi jest ... jak już się zoriętowałam czuja to sprawka , to moja siostra przez tydzień chodziła z podbitym okiem i opuchniętą wargą , strasznie się na nią wtedy wkurzyłam przepraszała mnie nie wiem ile razy , aleza to kupiła mi gazetę 120 stronową za 36 zyli z ich 10 xxl plakatami... nie ma to jak rodzeństwo ....!
    Harry Styles <3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ty sie cieszyłaś że miałaś tg miśka czy nie ?? ty jej przywaliłaś ?! i zapytaj sie gdzie kupiła ci tą gazete ;)

      Usuń
  3. Harry to gej ma włosy na klej ; P
    - Onaa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba ty ! jestemm jesgo fankom i sie odczep od niego !!!!! ;**** harry ;***********************************************
      <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

      Usuń
    2. ej odwal się od niego tak coś ci nie pasi

      bo widocznie nie !!!!

      Harry ;*

      Usuń
    3. Rozumiem , że możesz go nie lubić , ale nie musisz go od razu nazywać gejem .
      -.-

      Usuń
    4. Kó**a ,że byś ty nie była jak ja ci wpie*dole ! .
      Ja ci się coś nie podoba to nie pir*dol -.-
      Łatwe ... -.-

      Usuń
    5. nie prawda HARRY jest wspanialy

      Usuń
  4. Harry to gej ma włosy na klej .
    Spermę na włosach ma no i zęby 2 .
    Mocno jedzie mu z gęby więc używa świeżej mięty .
    Heh - Akihito Marina .
    Oczywiście mówię to tak sobie więc fanki nie denerwujcie się . :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAL?? JAK GO NIE LUBISZ TO PO CO ODWIEDZASZ TEGO BLOGA CO?? NIE ROZUMIEM TAKICH LUDZI...

      Usuń
    2. Ja też są żałośni a może ten opis dotyczy jego pisze sam o sobie ;P

      Usuń
    3. ty jestes gejem i masz włosy na klej

      jakbym ciebie tu zobaczyła byś już nie żyła
      jak spojrzysz na siebie to omdlewać się chce

      !!!!

      widocznie piszesz o samej sobie .

      Usuń
    4. Wiesz jak go nie lubisz to idź gdzie indziej po chuj to tu piszesz. :\

      Usuń
  5. Kocham Harry Styles <3333 jest taki słodki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką Harrego Stylesa.!On jest taki słodki,ma bardzo piękny uśmiech.! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja mam si k...a nie denerwowac !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Harrego Stylesa ♥♥♥♥♥♥♥♥ On jest słodki ..! Ma ładny uśmiech .Jak przeczytałam że nie może przeżyć chwili bez Louisa ,to dla mnie było to słodkie ..!<3♥

    OdpowiedzUsuń
  9. KOcham Cię Harry :* <3 !!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zal mi tych ludzi ktorzy mowia ze Harry i Luis to Geje odrazu jak przyjaźnia sie 2 chłopaki i sa najlepsi kumple to odrazu geje Tak o boze zal!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O boże niektóre rzeczy naprawde mnie rozwalają.Np. h: ja spałem a ty powiedziałeś ze jesteś diewczyną i masz na ime Ashley :D haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Harry jest kochany słodzika ;******* <333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisze się pussy, nie pushy.Mam nadzieję, że wiesz co to dziewczynko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju on powala Harry ty głupku kochamy cię

    OdpowiedzUsuń
  15. http://intheonedirection.blogspot.com/ - Imagine z One Direction (szczególnie o Hazzie)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham go jest taki piękny. No i ma odlotowy uśmiech.!!!!!Ci co mówią o nim że.... to som idioci, morze inaczej to som totalni idioci!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaał mogła bym z nim pisać i rozmawiać przez telefon 24h , bo też mam Orange . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja już to zrobiłam. Jest mega. Lubi dziewczyny z zielonymi oczami. I n.jest gejem. Jeśli coś ci to da to ma nr na dwanaście cyfer a zaczynają się 077...reszta n.powiem bo jest moim przyjacielem i kazał mi nikomu nie podawać. Mam fuksa a wy pecha. Jakbyś gdzieś zdobyła jego nr i zależałoby ci to powiedz że znasz uwaga...mnie czyli Agnes Olendechaut ( to moje imię i nazwisko po angielsku) mam 17 lat więc za rok planuję wyjechać do pobliskiej miejscowości koło Londynu tam gdzie mieszka Harry Styles. On mi zaproponował. Ale mam długi język. Już nic n.mówię. Wysłał mi pocztą autograf...kogo chciałam. Nie długo będę światową celebrytką, która miała farta i spełniła swoje marzenia. Dla niego rzuciła mojego chłopaka Parka M. I love Harry Styles <3 <3 <3 <3333 :***

      Usuń
    2. cieeeekawe?! coś mi trudno uwieżyć że akurat ty masz takiego farta

      Usuń
  18. ALE CIACHO nie ma słów żeby go opisać ale on jest gejem czy nie






    OdpowiedzUsuń
  19. kocham 1D, ale mam zastrzerzenie i mówie to wyłoncznie do teylor swift odwal się od harrego .

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham cię harry

    OdpowiedzUsuń
  21. Taylor
    Swift
    To
    K*urwa
    J*bana
    D*iwka



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby dlaczego?Bo spotyka się z Harrym?Moze wezmiecie pod uwagę to ze on jest z nią szczęśliwy, a wasze durne komentarze na temat jej i ich związku nic nie zmienią?!?!?!?!

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą !. Pierwszy kto się ze mną zgadza !.
      BRAWO !. TWORZYMY FAN KLUB !. xDD

      Usuń
  22. TAYLOR TO PROSIAK KOCHAM 1D

    OdpowiedzUsuń
  23. UWIELBIAM 1D A NAJBARDZIEJ UWIELBIAM A JEDNOCZEŚNIE KPCHAM CHARREGO ON JEST NAJLEPSZY KTO TAK SAMO UWARZA NIECH PISZE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,, CHARREGO " kochasz go ,a niewiesz jak się pisze jego imie ? Hahahhahahhahahhahahahha , jebłam xd

      Usuń
    2. no ja też xd .

      Usuń
  24. KOCHAM HARREGO !!!! ALE TO TYLKO DO TAYLR ZOSTAW HARREGO W ŚWIĘTYM SPOKOJU ON NALERZY DO NAS CZYLI WSZYSTKICH FANEJ CHAREGO I CAŁEJ EKIPY Z 1D TEN KTO POPIERA MOJE ZDANIE NIECH PISZE W KOMENTARZACH "POPIERAM"!!!!!

    PS:HARRY JEST NAJLERSZY !!!!! (I LOVE HARRY)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm...
    On jest taki słodki :-* !!!! Koffam Go !!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie :O

    Zapraszam na bloga o One Direction (Opowiadania) : http://onedirectionshmll.blogspot.com/

    Zapraszam na bloga o One Direction (Opowiadania) : http://onedirectionshmll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodziaki ! <3
    Zapraszam do mnie
    http://myzombielifee.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja poprostu uwielbiam harrego . Brak mi słów zeeby go opisać on poprostu jest hoskins;*;*;5 harry kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  29. Boski jesteś harry

    OdpowiedzUsuń
  30. On jest słodki mogła bym robić z nim sexs od rana do wieczora

    OdpowiedzUsuń
  31. Directionerki czas na hejty ;D

    Harry to pedał Harry to pedał nie ma to jak gejoza <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Spokojnie Hazzuś. Mnie też koń kopnął, a do tego ugryzł i nadepnął :D Ale żyję xd

    OdpowiedzUsuń
  33. ja jeżdże konno od 12 lat i koń kopną mnie nie jedenraz a dalej jeżdże więc Hazzuś nie martw się
    żyje dalej i mam się dobrze! He He !(jak coś Mam 18 lat .):***** Kocham cię Harry jak skończe liceum jadem do CB !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jasne że NIE !!!! Co to wogule za pytanie??!!! WTF!! a tak na marginesie macie coś do Homoseksualistów?!! Tolerancji LUDZIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. macie do harrego numer telefonu ?

    OdpowiedzUsuń
  36. jego numeru nikt niema tylko jego przyjaciele
    ja go kocham i nie ukrywam tego

    OdpowiedzUsuń
  37. on jest kochany i nie moge przestać o nim myśleć zamierzam być jego żoną ale tego już wam nie zdradze jak to mój sekret harry styles kocham cię <3333333333333<3

    OdpowiedzUsuń
  38. LOL ile z neta można się dowiedzieć na takie tematy jak dostane w szkole karny referat napisze o Harry'm
    Styles' ie XD

    OdpowiedzUsuń
  39. Najsłodsze było to jak przeczytałam że jak LOUIS powiedział że jest dziewczyną i HARRY go objoł :*

    OdpowiedzUsuń
  40. jeżeli nie którzy nie lubią z was Harre'go to po co piszecie

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki za te ciekawostki I love Hazza! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Co wy widzicie w tym Harrym to zwykła gwiazda jak by nie był gwiazdą to byście go nie znały i mówiły o nim nie wiadomo jakie rzeczy jakbyście go zobaczyły , mówicie że go kochacie a go nawet nie znacie dla mnie to bezsens chodź nic nie mam przeciwko jego to PRZESADZACIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgadzam się z wami :)

    OdpowiedzUsuń
  44. HARRY TAK JAK JA MAM NUMER W ORANGE JUCHU

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham Zayna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam liama ale harry tez moze byc!! :) jestem emilka sikor

    OdpowiedzUsuń
  47. kocham Harrego wiem o nim wszystko <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!