poniedziałek, 12 marca 2012

Liam Payne - osobne informacje .

Hey. Coś mnie wzięło na opisywanie Liam'a xd . Chociaż  ubóstwiam Harrego , ale muszę przyznać ,że Liam też jest niezły. :D   Więc poświęcam ten post TYLKO  Jemu .





Liam James Payne - urodzony 29.08.1993r. w Wolverhampton,Wielka Brytania. Do programu X-Factor próbował dostać się dwa razy. Zapierwszym razem jednak Simon Cowel, jeden z jurorów nie przepuścił go bostwierdził że nie jest gotowy { Liam miał wtedy 14 lat. }. Jednak chłopak niedał za wygraną i dwa lata później wrócił i przeszedł dalej.
I    KILKA   CIEKAWOSTEK   :

- Liam jako dziecko został ugryziony w kostkę, przez węża.  ( uu ...  biedny :( ...
-Liam: Chciałbym zjeść Zayna. Nie wiem dlaczego, ale chciałbym. ( Haha. ) ;D
-Jeśli chodziłeś do szkoły z Liamem, zazwyczaj mogłeś go znaleźć na końcu klasy piszącego wiersze.
(oj szkoda ,ale z nim nie chodziłam , widać JAKI romantyczny ...  ;)
-Chłopcy czasami nazywają Liama 'terapeuta', bo daje najlepsze porady. ( w to uwierzę .. ) 
-Nawet jeśli Liam jest bardzo zajęty, wychodzi na chwilę by zadzwonić do Danielle i powiedzieć jej, że ją kocha. ( cud chłopak ♥ )
 -Zjadł kiedyś 18 skrzydełek kurczaka na raz ( XD ) 
-Liam powiedział , że gdy jest smuty chłopacy mówiąc , aby ,, Wyobraził sobie dziecko z brodą " ( Hahahahaha , dziecko z brodą. XD ) 
- Kiedy był dzieckiem musiał dostawać 32 zastrzyki dziennie , by przeżyć. ( Ojj , żal mi go : ( )
 - Uwielbia filmy Disneya , a zawłaszcza Toy Story.
- Uwielbia niebieskie oczy.  ( Ja mam ... ;D )
-Liam woli brunetki.  ( buuu  ...   mam blond ;(  , ale co mi tam Harry  woli blondyny :D )
-Dał kiedyś fance swój numer telefonu !  (Ja pierdziele to trzeba mieć szczęście ;D )
-Liam zamierza wyjść za mąż w wieku 26 lat.  
-Uwielbia oddane fanki , myśli , że są urocze.
 -Liam jest najbardziej romantycznym chłopakiem w zespole. ( Też tak uważam. ; P )
 -Jeśli potrafiłby śpiewać jak jakaś inna gwiazda, wybrałby Justina Timberlaka.  
-Liam powiedział, że nie może żyć bez żelu do włosów i Nialla. 
- Liam musiał zmienić swój numer telefonu, ponieważ wyciekł on do internetu. (  ;((  TY! )

-Je lody widelcem.  ( o  ja też ... witaj w klubie ! ) 

-Liam nazywa Harrego "Hazza". (  o ja też ♥ )
 -Liam śpi nago. 
-lubi pocałunki w szyję.
przeważnie on robi wykonuje pierwszy ruch na pierwszej randce.
 
 " Jesteś  moim bohaterem ... ♥ " ...



By   Anka

19 komentarzy:

  1. BARDZO FAJNY BLOG <3

    Jest zaje*bisty

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebistee ♥ wiele rzeczy sie dowiedziałam :) dzięki. a to mój blog - imagine-about-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Liam tak mi przykro ale ty za mąż nie wyjdziesz chyba ze zmienisz płeć:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Liam ♥♥ o nie ja też jestem BLONDYNKĄ !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Liam <3
    ehh ja tez blondynka ;(
    Liam rzadzi ! jest najmilszy i najlepszy na swiecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszczęście mam brązowe włosy i niebieskie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało o nim napisaliście. U Harrego był podany wzrost, nr. buta, ulubiony kolor i tak dalej. A u Liama prawie nic. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Liam może co najwyżej się ożenić xD
    Słodki jest ^^ Uwielbiam go ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, ja mam niebieskie oczy ii jestem brunetką :D A co do ciekawostek to dużo się dowiedziałam.thx:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty jest < 3
    Noinuję Cię do Liebster Awards.
    dreamergirlxoxo blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 32 zastrzyki na dzień ?! :( Jak ja bym go spotkała to bym go przytuliła i powiedziała , że go kocham ;( .

    OdpowiedzUsuń
  12. Liam kocham go

    jestem brunetka i tak jak on mam ciemnobrązowe oczy

    OdpowiedzUsuń
  13. On jest mój <3 Liam koffam Cię
    <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Liama <3

    OdpowiedzUsuń
  15. J'aime Liam est psześliczny et de rencontrer tous les jours parce que je vis à London's

    OdpowiedzUsuń
  16. Do not believe me because I live in Krakow, but I seriously am his cousin!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!