wtorek, 13 marca 2012

Filmiki z 1D / Wyzwania 1D .

Hulałam po necie  na youtube i znalazłam 2 filmiki <3  zakochałam się w nich ;D  omg !

1. < klik. >
Louis   ..  kocham Cie <3  ;D   {hahah  nie mogę ..  }


2. 
< klik.
ps: dużo tłumaczeń jest w komentarzach, wystarczy poszukać :D    ( kocham ich i czekam <3 )
Hahaa  ,ale się tym jaram xd


3. filmik , który oglądałąm 1000 razy i ♥ go !
<klik>

A tu proszę   Wyzwania 1D.  Wiedz ,że jeśli podołasz nim , jesteś PRAWDZIWĄ  Directioner ♥ 

wyzwanie Niall'a - jeść wszystko na co się ma ochotę, nie patrząc na ograniczenia. 
wyzwanie Zayn'a - przeglądać się w każdej możliwej rzeczy jaką spotkamy.
wyzwanie Hazzy - gdy zobaczy się kota krzyczeć najgłośniej jak się umie: PUSSY!
wyzwanie Liam'a - w ogóle nie używać łyżek. 
wyzwanie Louis'a - mówić nieprzyzwoite rzeczy.


Najtrudniejszy to będzie Liam 'a  , bo ja cały czas używam łyżek , no wiecie to do zupy to do jogurtu , a wczoraj sobie stukałam o stół łyżką ...  ale się postaram ..  Liam trzymaj kciuki !  ;D
Ps. Będe używać  chochelki  ; ))  .  
Prezentuję  "  Dziki taniec Lou " ;D


By  Anka

2 komentarze:

  1. Filmik 1 i 3 najlepsze :D .
    To nie dziki taniec Louis'a to szybkie schodzenie ze sceny na jednej nodze :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja praktycznie nie używam łyżeczek bo nie jem zupy bo ich nie lubie i łyżeczek też się boję Liam nie jesteś sam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!