czwartek, 8 marca 2012

Obrazki i gify part .7

I następne fotki prezentuję :


  Lou ,Hazza ,Zayn i maskotki ;**



 Louis :  " kocham duże czerwone autobusy " ...






Raz Nialler skoczył na koncercie tak wysoko , .... ,że wymyślono takie powiedzenie " Jestem Niall  Horan i nie wiem co to grawitacja ... "  {hahah }  Tu jeden skok z koncertu :




A tu proszę Harry obejmuje Fanke ale taki jakiś niechętny ;D {haha}  Ma chyba dość tych całusów ♥...  Ooo .. niech poczeka jak wyjade do Anglii to go znajdę  i dopiero będzie miał dosyć xd .



Pryskają  Zaya'nowi włosy 







I jeszcze JEDNO Jeśli gdzie kolwiek popełniłam błąd w pisowni imion chłopaków to przepraszam ! Zrozumcie z angielskiego mam same pały xd {wiem nieuk ze mnie } .. ale czasami trudno mi odmieniać ich imiona ....   a najbardziej to Zayan'a  ;/


By Anka

5 komentarzy:

  1. ZAYN!!!!! ZAYN'A!!!! ZAYN'OWI

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty zrobiłaś te serduszka co jak się poruszy myszką to lecą???? I jak zrobiłaś rybki????? Wszystko jak zrobiłaś????? Napisz mi na moim blogu [jeśli chcesz heheh] no i przy okazji możesz też przeczytać: www.onedirection-blog21.blogspot.com... PLISSSSSS... :***** Masz świetny blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę te serduszka przeszkadzają :|

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!