środa, 28 marca 2012


One Direction rozpadną się? Harry Styles ponoć odchodzi!

Poważna sprawa….
Brytyjska gazeta Daily Mail napisała w dzisiejszym wydaniu bardzo ciekawy artykuł dotyczący One Direction. Wynika z niego, że Harry Styles jest załamany że fani bardziej interesują się Niallem i Zaynem, którzy są popularniejsi od niego.
Chłopakowi nie podoba się, że siedzi jak kołek podczas rozdawania autografów, a wszystkie fanki ślinią się do Nialla i Zayna. Przystojny Harry mówił się już ponoć o solowej karierze…

- Ten artykuł przeczytałam na ''jakiejś'' stronie - mój komentarz do tego : Ktoś nie miał co robić i puścił taką głupią plotkę ! 
Ich nic nie rozdzieli ! ! ! 

by Nata_123 ♥

9 komentarzy:

  1. Powaliło ich ?!
    Moim zdaniemm to zwykła plotka i mam taką nadzieję:))
    Pozdrawiam .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej Harry taki nie jest! A po za tym oni mają równo tyle fanek a zwłaszcza Harry ;d I ta plotka była na gwiazduniach! -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. przecież oni są naj lepszymi kumplami! to jest zwyczajna plota i tyle!
    !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. o..Harry na pewno nie odejdzie z zespołu...
    Według mnie Harry ma więcej fanek niż inni z zespołu...ja najbardziej lubię Harrego..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mają o czym pisać i o kim więc przyczepili sie do 1D i tyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta na pewno siedzi sam jak kołek a wszystkie ślinią się do Zayna i Nialla. TO już przesada.
    Grusia101

    OdpowiedzUsuń
  7. harry jest super ja go lubię i niall'a też ale to nie powód by z kapeli odchdzić ale to zwykła plotka chłopcy nie pozwolą harry'emu odejść my cię kochamy harry

    OdpowiedzUsuń
  8. 1D kocham od zawsze i nie wierzę że tak dobrzy przyjaciele mogli by się rozpaść. trzymajmy za nich kciuki ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. niech odchodzi XDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!