poniedziałek, 26 marca 2012

Wyniki sondy. /podobizna Hazzy

Szczerze to nie wiem po co dałam sondę ,ale ok. :)  Dziękuję ,za wasze głosy ! Było ich dosyć dużo . Trochę szkoda ,że nikt nie komentuje naszych postów.. ale mam nadzieję ,że kiedyś będzie bardziej popularny ten blog. :))              Wyniki sondy były takie :



Fajny ;)
  45 (23%)
 
Zaje*isty !
  117 (60%)
 
Nie podoba mi się -,-
  4 (2%)
 
brzydki i źle prowadzony
  8 (4%)
 
Bardzo mi się podoba ,oby tak dalej ...
  20 (10%)
 









Aż  117 osób uważa ,że ten blog jest zaje#isty  ! Kocham was za to ! ♥ Ale proszę Was skomentujcie . :)  A co do imaginów to wybaczcie .. ale nie mam weny ..  i na prawdę sama pustka mi w głowie świta..  


Niedawno  podczas podpisywania płyt   Hazza dostał taki prezent od fanki : 


Jak widzicie  to portret ..Hazzy . Widać ,że trochę nieudane to xd . Mina Harrego - bezcenna. Hahah .



By   Anka
 

3 komentarze:

  1. Moja koleżanka ma kopie Zayna w klasie tylko, że niższego.
    Grusia101

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzicie ten napis w tle? Ja najpierw przeczytałam Niall's i mina w stylu o co kaman?!! I tak patrze się na to i dopiero po dwudziestu minutach zajarzyłam że ja czytać nie umiem [LOL]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!