piątek, 16 marca 2012

Fakty o chłopakach .

#"Kiedy Niallowi się nudzi, albo się denerwuje zaczyna tańczyć dziwny irandzki taniec." - Louis
{chciałabym to zobaczyć :D }

#Louis mówi, że podczas świąt nadal czuje się jak małe dziecko.   {czemu ? }

#"Raz obudziłem się a Louis był w moim pokoju - nagi" - Zayn. { haha :D }
 #Kiedy Liam przyszedł do X Factora planował śpiewać sam, ale potem poznał Zayn'a i obiecał, że kiedyś zaśpiewają razem.

#Jesteś chłopakiem który woli piersi, tyłek czy nogi? Zayn: Jestem typem który lubi wszystkie te rzeczy, ale kobiety nie są obiektami więc wole osobowość.  { Skarb , cud a nie chłopak :D }

#Jak radzisz sobie po zerwaniu? Louis: Jem czekoladę.  { typowe .. }

#Numer pod który dzwonisz jest nieosiągalny! Louis: sprawmy więc żeby był osiągalny!  { haha magia }

#Harry: Gdy stałem tam i zostało jedno wolne miejsce, wiedziałem że nie mam szans. { o X-Factor. }
{ Nie wierzył  ,że   się dostanie.. a jednak ♥ }

#Co sprawia, że Niall jest piękny? Louis: Jego słodkie blond włosy!  { Zgadzam się :D } 

#Odkąd powiedziałem że lubię marchewki, ciągle je dostaje. A więc teraz mówię - lubię Lamborgini! - Louis. { hahaha :D niezły chwyt! }

#Reporter: Gdyby to był wasz ostatni dzień na ziemi, co byście zrobili? *cisza* Harry: Kupiłbym trochę kotów. { on i te jego kooty ♥ , Ps. Ja też kocham koty :D }

#Zayn chciałby być wyższy. { aj tam ;d }
#Płyta Up All Night zyskała w USA pierwsze miejsce, już 27 minut po tym jak została wydana. {dowód ,że są utalentowani ! }

# HŁOPAKI PODPISALI W USA KONTRAKT Z NICKLEODEON W KTÓRYM DOSTALI WŁASNY PROGRAM. CO OZNACZA ŻE BĘDĄ MUSIELI SIĘ TAM PRZEPROWADZIĆ.  { i co nie mówiłam !  -.-    : (  }

 #Harry ma na tapecie budynki z Dublina, bo mówi że są interesujące. Ma też zdjęcie samochodu Coldplay.

# Harry zazwyczaj śpi z kocem który ma odkąd był mały. { ooo.. słodko :D , daj daj daj ! }

#Nie czujemy się niezręcznie gdy fanki rzucają w nas/na scenę staniki. Jesteśmy nastoletnimi chłopakami! - Liam. { hahahahaha ;D }

#Tapeta Liam'a w tej chwili to zdjęcie Louis'a. { a Danielle?! ;d }
#W skali od 1-10, jak bardzo kochasz swoich fanów? Louis: 11. { aww ;* }

 # Gdy Niall zacznie gadać nikt nie da rady go zatrzymać, dopóki nie da się mu jedzenia - Louis.
#Harry nigdy nie nosił szelek.

# Simon dał nam najlepszą radę. Powiedział "Bądźcie zespołem jakim chcecie być, Nie może być w tym nic nieprawdziwego" - Zayn. { więc się pytam, chcecie być Boysbandem z Nickleodeon?! }

   

By  Anka

3 komentarze:

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!