poniedziałek, 19 marca 2012

Imaginy .part. 1

Hej . Nie wiem co mnie wzięło na imaginy. xd Coś czułam , że temu blogu brakuje czegoś. Zacznę je dodawać jeśli będą się wam podobać . :) 


Imagin o Harrym :

 Na tym dużym świecie , wiele ludzi ...ludzi którzy mają marzenia nie do spełnienia. .. Choć była taka jedna dziewczyna (jedna z wielu) . Była ona upragnioną Directionerką .. wiadomo Polką..  Męczyła ją myśl ,że nigdy nie spotka swoich idoli. Choć gdzieś tam jednak wierzyła w cud. Jej tato procował w Londynie , a ona... musiała siedzieć w domu w Polsce z matką . Była wściekła ,że nie może pojechać do ojca. Pewnego dnia zbliżały się wakacje .. te upragnione. , chociaż nie snuła planów . Matka zapytała się jej gdzie chciałaby pojechać ... :

-Chciałabym pojechać do Londynu !
-Jak sobie życzysz. :)

- Boże, naprawdę ?! ..
-Oczywiście .. tata na Ciebie czeka.
-Kiedy jadę ... ??
-Jutro /.. :D

-Mamuś ... jak to ? .. zamówiłaś wcześniej lot ? ..
-Wiedziałam ,że chcesz tam pojechać .. :)
Dziękuję Ci ,kocham <3

 Nazajutrz Rano .. piękna pogoda .. blisko do samolotu (lotniska)  . Pojechała sama (w końcu była dorosła i miała prawko ) .  Wsiadła i poleciała do tego "Pięknego miejsca" .
Lot trwał długo ,ale wzięła laptopa i nie było aż tak źle. <3 W końcu wysiadła ..! W około dziwni ludzie tyle wysokich budynków .. budowli ,sklepów , domów ,ulic ,...Trafiła za pomocą przechodniów do domu ojca. ..  Od razu na progu rzuciła mu się na szyję .. 

-Tato .. ja naprawdę tu jestem !! o.o :D
-Cieszę się ,że Ci się tu podoba -spędzisz tu całe 2 miesiące !
-Naprawdę ?!
-Kocham Cie . !

-Mogę się porozglądać ? :)
-Oczywiście masz tu pieniądze . Jak by co dzwoń ..
-Ok. Pa !

Szła ulicą ... robiąc takie miny ,że ludzie byli zdziwieni jej zachowaniem.
Jeszcze włożyła do uszu słuchawki ,włączając na full piosenkę 1D. -Wpadła do sklepu z ciuchami .. przeglądała ciuchy ... na wieszakach. Nagle potrącił ją jakiś chłopak...Wywalił koszyk .. w pośpiechu krzyknął przepraszam i podniósł koszyk Weronice . Jednak nie poszedł sobie , tylko zapytał się czy szuka  czegoś dokładnego.. Odpowiedziała ,że tak przegląda ciuchy .. chłopak odpowiedział na to :

-Wiesz co polecam te spodnie - Podał jej dżinsy z flagą USA .
-Dzięki :) .
-Chłopak ku zdziwieniu bez powodu zaczął się śmiać gdy zobaczył jej wisiorek ... Na którym był napis " One Direction " .

-O co chodzi , coś się stało ?!
-Nie nic -uśmiechnął się szyderczo .
-Co sie tak paczysz na mój wisiorek ?!.  - zapytała z oburzeniem ..

-Masz coś do 1D ?! .. A zresztą .. nie mam ochoty gadać z ich "antyfanami" .
-Chłopak nie odpowiedział tylko.. pocałował ja w policzek i pobiegł niczym wiatr.

Dziewczyna wyszła bez słowa ze sklepu ,płacąc za spodnie. Gdy wracała spotkała znowu tego chłopaka .. - był jakiś dziwny , miał ciemne okulary na oczach i wielki kaptur na głowie .

-Zagadał do niej. :

-Widzę ,że dobrze doradziłem . :)
-A no racja .. są świetne.
-A mam takie pytanie ...
-no mów..
-dlaczego paczyłeś się na mój wisiorek z 1D ? ...Znasz w ogóle ten zespół ..
-Heh.. Chłopak bez słowa wziął dziewczynę za rękę i poszedł w stronę bloków..
Zdjął okulary i czapkę .. 

- Dziewczyna nie mogła wydusić słowa , .. To ty ..prawdziwy Harry Styles ?!

-We własnej osobie. :) -uśmiechnął się z zadziornym smajlem.

-Nie mogę  uwierzyć .. że kiedykolwiek Cie spotkam. Jednak moje marzenie się spełniło.
Nagle z pięknego słonecznego dnia .. stał się wielki pochmurny deszcz.

-O nie no ! .. Ja jak zwykle jestem w krótkim rękawku .. - powiedziała cała zmoknięta.
-Nie martw się powiedział Styles...  Zdejmując Swoją bluzę .. założył ją Weronice. A potem wziął na ręce i zakręcił się stawiając ją na chodnik . Pocałował namiętnie.. a ona nie mogła uwierzyć w to co się stało ...   Wszyscy przechodnie patrzyli się na tą "parę " , oni jednak zdawali się nie przejmować okolicznościami .


Mam nadzieję ,że się wam podobało :) . Oceńcie w komentarzach <3 Jeśli się podobało dodam więcej/. Przepraszam za błędy !


 By Anka

8 komentarzy:

  1. Anka ! Ty masz talent ! Zrobisz takie o mnie i o Zayn'ie ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.trochę dziwne, że Harry mówił po Polsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D
      No coś w tym jest.. : )
      Ale na każdym blogu raczej tak jest..
      Imagine wesolutki ^^
      Zapraszam o mnie, ja piszę o Louisie...
      Moja przyjaciółka jest ich fanką, a ze względu na to, że potrafię pisać, poprosiła mnie o założenie bloga:P Teraz latam po stronach i dowiaduję się więcej o tym boysbandzie :)
      http://dreams--come-true.blog.pl/

      Usuń
  3. Boski imagin. I jeszcze o Hazz`ie. ; * Pisz więcej. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mniehttp://www.photoblog.pl/larry22/125018172/liam-imagin.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam swojego ale myślę że jest kiepski . Mogę wysłac ale ma dwie części i jest dosyć długi .

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, super. Najlepiej ze kocham Harrego i nazywam sie wlasnie Weronika :p
    zapraszam do mnie:
    http://harrystyleslovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny,ale w samolocie nie wolno urzywać elektronicznych sprzętów ,nawet telefonu komorkowego .. ;]

    Weroniika S.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!