środa, 28 marca 2012

imaginy . part. 3

imagine o Niallu :


Siedzisz w salonie .. zamyślona . Nagle ktoś łapie Cie od tyłu i przykrywa oczy .. uśmiechasz się i widzisz Niall 'a . On również sie zaśmiał.

-Kiedy wróciłeś ?
-Teraz .
-To  wspaniale .. jakieś plany na wieczór ? :)
-Mam zaplanowane wyjście z piękną panią do restauracji ..
Nagle zesmutniałaś ..
Gdy Nialler odpowiedział :
-Oczywiście jeśli się ta pani zgodzi .. powiedział łapiąc Cię za rękę.

Znowu wrócił Ci humor.. zgodziłaś się . Po godzinie przygotowań xd poszliście z Niallem na miasto.. Wasze wypady nigdy nie mogły być normalne..  zawsze jakiś fanki musiały coś zrobić . Tym razem gdy szliście ulicą fanki zaczęły piszczeć i rzucać się na Niall'a . ...Biedny chłopak nie wiedział co ma zrobić . Kiedy już uciekł zauważył ,że nigdzie Cie nie ma..  nagle stracił humor..  usiadł koło pryskającej fontanny i zaczął rozmyślać.. Nagle to jego ktos złapał od tyłu wręczając  paczkę popcornu .. Dziewczyna zaśmiała się mówiąc

-Kiedy ty byłeś zajęty swoimi kobietami.. ja pozwoliłam sobie pójść po coś do jedzenia.. , za chwilę dodała
-Nie gniewasz się ,? -robiąc minę smutnej pięciolatki .
-Niall nic nie mówiąc pocałował dziewczynę , która odwzajemniła pocałunek.

Wracali do domu tym razem bez "drobnych niespodziewanych napadów " .



Wiem ,że słabe ..ale nie mam weny . ; / 

By  Anka

4 komentarze:

  1. hejj ;) świetny blogg ; D czytam go codznnie i bardzo mi sie podoba że dodajeecie tutaj duzo notek. Mam prośbę w właściwie pytanie;) http://www.youtube.com/watch?v=uekHgomOw-Y może wiecie do jakich piosenek tańczą ; p mogłybyście zrobić notkę z tytułami, lub dodać oryginalne filmiki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym filmiku tańczą do jednej piosenki.-

      Pitbull and Lucenzo feat. Qwote - Danza Kuduro .

      A jeśli chodzi o ich tańce .. to to są animacje .. z różnych filmików i ludzie łączą te animacje i dodają do nich własne piosenki. A co masz na myśli mówiąc " orginalne filmiki " ?

      Usuń
    2. Tak wiem do jakiej ;) . Chodzi mi o to że np w paru animacjach, ;p widać że tańczą do jakichś piosenek puszczonych z telefonów ;D. I z tymi oryginałami chodzi o te ich "tańce" do tych piosenek puszczonych z telefonów. Bo animacje musiały powstać z jakichś filmików prawda ? i Chodzi mi o te oryginalne filmiki .;D To miałaam na myśli ^^ Mama nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi ?

      Usuń
  2. Fajny blog ;D
    Oto mój:
    http://imaginy-one-direction-fans.blogspot.com/
    Proszę o komentarze! ; )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!