poniedziałek, 19 marca 2012

Fakty o Zayn’e ♥


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


#1 Idealny pocałunek dla Zayn’a, to taki na dachu w świetle księżyca.

#2 Zayn płakał podczas oglądania Chick Flick.

#3 Zayn ma zwyczaj gryzienia dolnej wargi.

#4 Zayn pali papierosy.

#5 Zayn to "ten próżny".

#6 Idealna randka dla Zayn’a to romantyczny obiad i długa rozmowa.

#7  Zwrotkę, którą Zayn śpiewa w WMYB, napisał on sam.

#8 Zayn zawsze ma przy sobie małe lusterko.

#9 "Sekretnym" talentem Zayn’a jest rysowanie.

#10 Zayn zawsze chciał nagrać cover Bruno Marsa.

#11 Ulubiony kolor Zayn’a to niebieski.

#12 Zayn śpiewa najczęściej piosenkę "All Black"-Chrisa Browna.

#13 "Jestem singlem i kocham to." - Zayn. (Ja też)

#14 . "Najlepszą częścią ciała dziewczyny są oczy." - Zayn.

#15  Jeśli Zayn nie byłby muzykiem, chciałby zostać nauczycielem angielskiego.

#16  "Jestem zdecydowanie najlepszą osobą w zespole. Reszta to świnie." – Zayn.

#17  "Spędziłbym jeden dzień z fankami, ale tylko wtedy gdyby było trochę... ciszej." – Zayn.

#18  Zayn ma cztery tatuaże.

#19 Chris Brown followuje Zayna na twitterze.

#20 "Jestem zorganizowany i zawsze wiem, gdzie są moje rzeczy, podczas gdy Louis i Harry mają wszędzie wysypisko śmieci." - Zayn

#21 Zayn kocha pikantne jedzenie.

#22  Liam potrafi rano tak długo śpiewać "The Lazy Song" dopóki Zayn, w końcu, nie zwlecze się z łóżka.

#23 Zayn chciałby zaśpiewać z Justinem Timberlakem.

#24 Zayn kocha horrory (Ja nie ale z nim … czemu nie :D).

#25 Zayn lubi kiedy dziewczyna ma paznokcie pomalowane na różowo.

#26 Zayn boi się wody i nie potrafi pływać (Ja cię nauczę :D).

#27 Zayn chciałby mieć dziewczynę, której mógłby powiedzieć wszystko (To ja !)

#28 Zayn miał 8 lat, kiedy napisał swój pierwszy list miłosny.

#29 Zayn mówi, że nadal jest bardzo nieśmiały i musi minąć dużo czasu, zanim się przed kimś otworzy (Może przy mnie ?!).

#30  Zayn potrafi niezawodnie odbić piłkę na kolanie ok. 70 razy (o_O).

#31 Zayn czasami całuje Liama w policzek.

#32 Zayn nie lubi kiedy ktoś pisze jego imię przez "I". "Mam na imię Zayn, nie Zain!" - pisze na tt (Ja też :P)

#33 Zayn jest dumny ze swojej religii.

#34 Zain lubi dziewczyny, które grają niedostępne (Jestem dla ciebie stworzona…).

#35 Zayn nigdy nie pozwala swoim znajomym oglądać jego występu na bootcampie, bo uważa, że jest żenujący…

#36 Zayn uwielbia buty z Nike (Jak ja :D).

#37  Zayn kocha tatuaże, lubi dziewczyny, które jakiś mają (Poczekaj aż będę miała 18 lat …  ♥)

#38  Zayn był w szkole bad boyem. Jego przyjaciele mówią, że wtedy nikt nie ośmielił się mu podskoczyć.

#39  Harry, Zayn i Niall wolą mieć ładne i słodkie dziewczyny, niż seksowne i gorące.

#40   Kiedy Zayn był mały miał obsesję na punkcie papieru. "Nie jedzcie go, nie smakuje zbyt dobrze’’- mówi dziś (Też jadłam papier …)

#41 Mama Zayna jest brytyjką, a tata pakistańczykiem.

#42  Zayn i Liam najczęściej całują dziewczynę w szyję. (:

#43  Kiedy Zayn jest daleko od domu, tęskni za kuchnią swojej mamy.

#44 Kiedy Zayn nie zna tekstu piosenki, śpiewa po prostu przypadkowe słowa do jej melodii.

#45 "Wiem, że moi fani nie lubią gdy palę, staram się z tym skończyć." – Zayn (A Ja wręcz przeciwnie )

#46 Gdyby Zayn był dziewczyną na randkę poszedłby z Louisem, ale zdecydowanie poślubiłby Liama.

#47 Zayn nie obchodzi Świąt Bożego Narodzenia, ale dla zabawy dekoruje dom i chodzi np. w czapce Mikołaja. 

#48 Zayn nienawidzi kiedy Niall śpiewa operowym głosem. Pewnego ranka kiedy zaczął to robić, uderzył go w twarz O_o .

#49 "Jakaś dziewczyna zapytała mnie czy ją poślubię, powiedziałem ‘’tak’’, ale pod warunkiem, że weźmiemy ślub w kosmosie’’- Zayn.


I love it ... ♥

by Nata_123  ♥

3 komentarze:

  1. #34 napisalas "ZaIn" haha

    OdpowiedzUsuń
  2. If you mess up following these directions, merely strike the "Back" button and attempt again. Find
    the option of "Install Package deal Information" in the "Game Menu", and then select "manager.pkg".



    My webpage - teil.cc/Zz2Pz, ,

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!