poniedziałek, 19 marca 2012

Fakty o Zayn’e ♥


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


#1 Idealny pocałunek dla Zayn’a, to taki na dachu w świetle księżyca.

#2 Zayn płakał podczas oglądania Chick Flick.

#3 Zayn ma zwyczaj gryzienia dolnej wargi.

#4 Zayn pali papierosy.

#5 Zayn to "ten próżny".

#6 Idealna randka dla Zayn’a to romantyczny obiad i długa rozmowa.

#7  Zwrotkę, którą Zayn śpiewa w WMYB, napisał on sam.

#8 Zayn zawsze ma przy sobie małe lusterko.

#9 "Sekretnym" talentem Zayn’a jest rysowanie.

#10 Zayn zawsze chciał nagrać cover Bruno Marsa.

#11 Ulubiony kolor Zayn’a to niebieski.

#12 Zayn śpiewa najczęściej piosenkę "All Black"-Chrisa Browna.

#13 "Jestem singlem i kocham to." - Zayn. (Ja też)

#14 . "Najlepszą częścią ciała dziewczyny są oczy." - Zayn.

#15  Jeśli Zayn nie byłby muzykiem, chciałby zostać nauczycielem angielskiego.

#16  "Jestem zdecydowanie najlepszą osobą w zespole. Reszta to świnie." – Zayn.

#17  "Spędziłbym jeden dzień z fankami, ale tylko wtedy gdyby było trochę... ciszej." – Zayn.

#18  Zayn ma cztery tatuaże.

#19 Chris Brown followuje Zayna na twitterze.

#20 "Jestem zorganizowany i zawsze wiem, gdzie są moje rzeczy, podczas gdy Louis i Harry mają wszędzie wysypisko śmieci." - Zayn

#21 Zayn kocha pikantne jedzenie.

#22  Liam potrafi rano tak długo śpiewać "The Lazy Song" dopóki Zayn, w końcu, nie zwlecze się z łóżka.

#23 Zayn chciałby zaśpiewać z Justinem Timberlakem.

#24 Zayn kocha horrory (Ja nie ale z nim … czemu nie :D).

#25 Zayn lubi kiedy dziewczyna ma paznokcie pomalowane na różowo.

#26 Zayn boi się wody i nie potrafi pływać (Ja cię nauczę :D).

#27 Zayn chciałby mieć dziewczynę, której mógłby powiedzieć wszystko (To ja !)

#28 Zayn miał 8 lat, kiedy napisał swój pierwszy list miłosny.

#29 Zayn mówi, że nadal jest bardzo nieśmiały i musi minąć dużo czasu, zanim się przed kimś otworzy (Może przy mnie ?!).

#30  Zayn potrafi niezawodnie odbić piłkę na kolanie ok. 70 razy (o_O).

#31 Zayn czasami całuje Liama w policzek.

#32 Zayn nie lubi kiedy ktoś pisze jego imię przez "I". "Mam na imię Zayn, nie Zain!" - pisze na tt (Ja też :P)

#33 Zayn jest dumny ze swojej religii.

#34 Zain lubi dziewczyny, które grają niedostępne (Jestem dla ciebie stworzona…).

#35 Zayn nigdy nie pozwala swoim znajomym oglądać jego występu na bootcampie, bo uważa, że jest żenujący…

#36 Zayn uwielbia buty z Nike (Jak ja :D).

#37  Zayn kocha tatuaże, lubi dziewczyny, które jakiś mają (Poczekaj aż będę miała 18 lat …  ♥)

#38  Zayn był w szkole bad boyem. Jego przyjaciele mówią, że wtedy nikt nie ośmielił się mu podskoczyć.

#39  Harry, Zayn i Niall wolą mieć ładne i słodkie dziewczyny, niż seksowne i gorące.

#40   Kiedy Zayn był mały miał obsesję na punkcie papieru. "Nie jedzcie go, nie smakuje zbyt dobrze’’- mówi dziś (Też jadłam papier …)

#41 Mama Zayna jest brytyjką, a tata pakistańczykiem.

#42  Zayn i Liam najczęściej całują dziewczynę w szyję. (:

#43  Kiedy Zayn jest daleko od domu, tęskni za kuchnią swojej mamy.

#44 Kiedy Zayn nie zna tekstu piosenki, śpiewa po prostu przypadkowe słowa do jej melodii.

#45 "Wiem, że moi fani nie lubią gdy palę, staram się z tym skończyć." – Zayn (A Ja wręcz przeciwnie )

#46 Gdyby Zayn był dziewczyną na randkę poszedłby z Louisem, ale zdecydowanie poślubiłby Liama.

#47 Zayn nie obchodzi Świąt Bożego Narodzenia, ale dla zabawy dekoruje dom i chodzi np. w czapce Mikołaja. 

#48 Zayn nienawidzi kiedy Niall śpiewa operowym głosem. Pewnego ranka kiedy zaczął to robić, uderzył go w twarz O_o .

#49 "Jakaś dziewczyna zapytała mnie czy ją poślubię, powiedziałem ‘’tak’’, ale pod warunkiem, że weźmiemy ślub w kosmosie’’- Zayn.


I love it ... ♥

by Nata_123  ♥

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!