sobota, 24 marca 2012

Kilka newsów.

Hey . Trochę zaniedbałam swoją pracę..  ;/ Rozchorowałam się i to mnie dobija. Dopadła mnie gorączka i okropny katar wgl  rozumiecie. Dziś dodam post z newsami o 1D , i oczywiście kilka zdjęć . Jeśli chcecie to dajcie  linki/nazwy swoich tt . Jak jesteś Directioner NA PEWNO 
zaobserwuję :)
 A i no muszę się pochwalić ,że  w środę przyszedł mój zaje*iaszczy telefon ,który ledwo żyje xd . Słucham na nim 1D dzień i noc. Wczoraj doszły mi jeszcze słuchawki , są oczywiście mega :D .Dobra , dobra dosyć .. teraz wracamy do postu :)  







I  kochani ..  Polska znów w trendach .

                                                                                                     




                  


   To  zdjęcie  obiegło  wszystkie Directioner. Wyszła  PLOTKA ,że to nowa dziewczyna Hazzy ., potem ,że to fanka , potem jednak ,że modelka /przyjaciółka .  Na razie się tym nie przejmujcie  ,ale wydaje mi się ,że to zwykła fanka . :)  Przypacze się tej sprawie rzecz jasna . 
 Ale  trzeba przyznać  " plastik "   ;/







By  Anka

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!