czwartek, 15 marca 2012

Obrazki i gify . part.17

No to hey. :)  Haha .. tak mi się przypomniało  ..pisałam sprawdzian z anglika ...  i tam w jednym zdaniu trzeba było uzupełnić i pisało  " One....  "  pomyślałam One Direction , od razu odruchowo ♥ . Tak dumałam , dumałam i doszłam do wniosku , że NIE WIEM .. co znaczy  " One Direction ! " Ale  Direction  to chyba po polsku ... "  droga " a  "one "  to  " jedna " . - jedna droga !  Napisałam :D  no i nie uzano za błąd ! .. Haha  ja to mam łeb . 


Ale wracając do postu ... brak mi pomysłów  .. na posty. xd  dlatego z nudów dodaję Obrazki i  i  gify. 


Powiedzcie  mi co by było gdyby On  zadzwonił na wasz telefon ? :)  Ja..  bym odebrała i chyba piszczała   {haha ...  ta musieli by mnie moi biedni kumple do szpitala wieźć .. } .


A  teraz powiedzcie ..  Czy  kiedyś  uwierzylibyście   , że  ONI   Odniosą  taki  sukces ?!  ♥  
 { tak szczerze..  } 


 ♥   


  Kocham tą fotkę i mogę się na nią gapić  dłuuugo ♥


 Kocham  te buźki : D 

 hahahahaa  :D 


By  Anka 

6 komentarzy:

  1. Direction to PO polsku kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham te buźki :p szczególnie jedną z nich <3
    Grusia101

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♥ zarąbiasto <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. One Direction to po Polsku oznacza Jeden Kierunek (@_@)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niall na tym czarno-białym zdjęciu taki biedaczek xDD < 333333

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!