niedziela, 11 marca 2012

Poradnik - Jak zrobić google z 1D. ..

Na pewno  każda Directioner chciałaby mieć  wyszukiwarkę z 1D.  Ale nie każda umie je zrobić ! Więc dodaje poradnik  pt . "  Jak zrobić google z 1D" ..   Oczywiście nie ,musi to być całe One Direction.

Na  początek przedstawię wam moje google :

a   teraz instrukcja :


1.
Macie  google ,  na  dole  pisze  :
" Zmień tło i wgl "  , ale by zmienić tło musicie mieć konto na googlach  - więc jeśli macie konto klikacie zmień tło , pojawia wam się "wyszukiwarka "   wpisujecie  np. One Direction , lub Harry  Styles ; Zayn  Malik ., wybieracie obraz klikacie na niego -"zapisz "  i macie ! ♥  Mam nadzieję ,że zrozumieliście :)  Pozdrawiam .



   Niall Horan -grawitacja xd



By  Anka

11 komentarzy:

  1. dziękuję ;d
    mam teraz świetne google ;D
    widziałąś zdj. jak skaczą ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :) teraz nawet wyszukiwanie odpowiedzi do zadania domowego będzie ciekawsze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie można zrobić tego tła bez konta na google.pl?? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam tego napisu na dole ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ej ale ja nie mam tego napisu "zmień tło" ; //

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma u mnie nigdzie na dole napisane zmien tlo i wgl

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też nie ma tego napisu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie nie możecie zmienić tła, bo od paru miesięcy nie ma takiej opcji, usunęli ją.
    Niall i skoki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A trzeba wejśc na swój profil???

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!