wtorek, 13 marca 2012

Czy Harry Styles nie jest już singlem ? !

Hay. 

 Dzisiaj  opowiem wam ..  o  Harrym i jego dotychczasowym życiu..  o.o ! Gdy się dowiedziałam ,że ma on coś wspólnego z 32-letnią babą ...   o___o  Pomyślałam ..  " BOŻE ! " Tak nie mogę się dalej otrząsnąć ..   Harry  Styles ma romans  !  Z  Caroline Flack  - z angielską  prezenterką o.o . Oczywiście jak to Hazza , ..  nie przyznaje się ! I ona też. ..   Nawet   gazecie  "Bravo o tym pisali ..   " Harry  kupił żarcie o 18.00  a o 19.00  ona szła do  niego z poduszką .. ,a następnego dnia wyszła od niego podobno zmęczona .. o.o  - Od kiedy idzie się do "kumpla "   z poduszką ,, ?!  co ... jednym słowem ....    została u niego na noc ... 
Sory  Directioner , ale myślałam ,że Harry  jest mądrzejszy..   jest przystojny , utalentowany ..   może mieć każdą dziewczynę na świecie ..   a on ..  szkoda słów..   


A  i sami zobaczcie  ..      jak wyglądają


    ....




  Na  początku  rozeszła się złośliwa plotka , ..  potem Hazza  z  tą  "babą" chcieli ukryć , że nic ich nie łączy ..  -,-


a tu   napisał na twetterze..  




 Tłumacząc :

Proszę wiedzieć, że nie "rzuciłem" Caroline. To była wzajemna decyzja. Ona jest jedną z najmilszych i najsłodszych ludzi jakich znam. Proszę to uszanować .    -Czyli się przyznaje ..   ma romans z 32-latą...    o.o         



Dobra   przemyślcie to sobie a  ja idę ochłonąć bo zaraz mnie szlak  trafi..   



I    jeszcze jedno  ....    Nie ,że ja coś mam do niej tylko wydaje mi się ,że Hazza zasługuje na kogoś innego ..     Jeżeli będzie szczęśliwy...    to  ja też ..    :)






By  Anka

8 komentarzy:

  1. Też jestem tym wstrząśnięta 0.0

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuuuuu. ;( Zdziwiło mnie O_o Ona ma 32 lata ?! . Oni ?! A to nie plotki czy co ? .

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE CIERPIE TEJ SU*I . NIECH SIE OD NIEGO ODPIE*DOLI . I JAKI ONA MA WGL . RYJ ?! WYGLĄDA JAK PASZCZUR .

    OdpowiedzUsuń
  4. NO ALE JAK ON MOZE WGL . SIĘ Z NIĄ ZADAWAĆ ?! NO BEZ JAJ KU*WA SU*A JEBANA . CIŚNIENIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powinniśmy jej hejtować, bo to ich życie i nie będziemy kierować jego życiem ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Toć jak lubi starsze to niech se z nią jest ... -.-

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!