niedziela, 1 lipca 2012

fakty o Pauli+kilka newsów

jest sobie po 5 , a ja nie śpie , zaraz powinnam być w drodze na zawody....niestety nie pojechaliśmy z powodu burzy i ulewy -.- jest mi przykro bo to moje 1 zawody które przeciągają się od 26 maja . Nie pojechałam już na 4 z kolei zawody :( dobra nie zanudzam was . skoro już tak siedze to napisze pare faktów o sobie .  A tak a pro po to mój strajk śpiąco-głodowy , pomógł i tata nie bierze mojego kompa , więc notki bd normalnie pisane :)

1# na imie mam Paula a nie Paulina (wiele osób twierdzi że to samo i tak do mnie mówi ...) a na 2 Kamila o.O
2# najbardziej z 1D przypadł mi do gustu Harry , sama nie wiem w sumie dlaczego tak dokładnie.
3# jeżdżę konno od 3 lat
4# mam brata z rocznika Louisa ( 1991)
5# mam 3 psy - kundelka ze schroniska , sznaucerka miniaturke i gończego śłowackiego , 2 koty perskie , kurki ozdobne i rybki , miałam też 2 króliki , ale pies zjadł ...
6# łatwo mnie wyprowadzić z równowagi , jestem choleryczką i nie nawidze głupich pytań , dostaje od nich szału i wtedy jestem wrednaa
7# uwielbiam jeść jeść i jeść , na szczęście spalam to wszystko w stajni i biegając codziennie z psami ok godzinki
8# nie znoszę imaginów
9# mój ulubiony przemdiot w sql to chemia , niemiecki i biologia .
10# najgorszy to fizyka , nie ma nic gorszego -.-
11# mam chorą manie co do czystości rąk , jak dotkne pilota to już nie dotknę tą ręką jedzenia xd i czego kolwiek dotkne w sumie , to troche męczące bo co chwila latam myć ręce , ale to mi nie pozwala jeść
12# nie nawidze grać w koszykówke
13# mam strasznie twardy sen , budzik mnie wgl nie rozbudza , wyłączam go jakoś śpiąc, jak chodze do sql to kładę go sobie często na 2 końcu pokoju w nadziei że jak przejde tyle drogi to się rozbudze , ale pote  nawet tego nie pamiętam że szłam po telefon , więc tak codizennie spóźniam się do sql .

nie mam pomysła już co jeszcze wam powiedzieć , więc pare newsów , nie ma ich dużo no ale zawsze coś  a może wtym czasie mi coś wpadnie do głowy :)

NA TWITTERZE CHODZI PLOTECZKA ŻE ZAYN NIE JEST JUŻ Z PERRIE :P

Harry dodał na instagram

podpis:I want to climb...( chce sie wspinac )

dodał jeszcze 1 zdj Beatelsów i napisał the boys , ale nie moge go wstawić niewime czemu :(

Niall napisał na twitterze że trasa kończy się jutro :D

kilka zdj z koncertu

 to nie zdj z wczorajszego koncertu ale bardzo je lubie xd


 Zarry , uśmieszek Zayna *.*
 a teraz Ziam
z fankami




zobaczcie na nogi tej dziewczyny między Zayn'em i Liam'em xd

niedawno Niall w MTV news wypowiedział się na temat nowego albumu

''Ostatnio nagrywaliśmy nowe piosenki. Kiedy wróciliśmy z Australii, mieliśmy parę tygodni wolnego, a potem wróciliśmy do studia, by stworzyć coś na nowy album. Napisaliśmy niesamowitą piosenkę, na której wyjście nie możemy się wszyscy doczekać… A ostatnio, kiedy spędziliśmy czas w Los Angeles, mieliśmy pięć dni wolnego od trasy, aby nagrać więcej piosenek właśnie w LA.. więc tak zrobiliśmy. Cały Lipiec i Sierpień poświęcimy na skończenie albumu. Wtedy będziemy rozmawiać o wyborze singla, bo przypuszczam, że wydamy go we wrześniu. Oczywiście nie mamy jeszcze dla tego ustalonej daty, musimy zacząć myśleć nad tym, usiąść z utworami, z managmentem, spojrzeć na wszystko. Zazwyczaj się zgadzaliśmy w takich sprawach, więc powinno obejść się bez żadnych spięć. ''

więc plotką było to iż singlem bd Heartbreaken ;p

Zayn wczoraj



z newsów to chyba na tyle , więc wróćmy do faktów o mnie.

14# jestem szatynką
15# ulubiona piosenka 1D too....nie moge się zdecydować ale chyba bd to up all night i everything about you
16# teraz ide do 3 gim.
17# jestem mega bałaganiarą
18# codziennie prostuje włosy
19# nie umiem śpiewać m rysowac ani tańczyć xdd
20#  redaktorka na probe zostalam 11 maja , a oficjalnie przyjeta zostalam 16 maja , wiec jestem juz z wami 1,5 miesiaca ;p ( przepraszam ze bez polskich znakow ale cos mi przestly dzialac o.O
21# moja srednia w tym roku to 4,06
22# kon zabil mojego pradziadka ,ale mimo to jezdze konno , kocham te zwierzaki i ufam im niemal ze bezgranicznie
23 # robie troche zdj , mam canona 1000D
24# jestem bardzo wybredna ,a szczegolnie na zakupach i obiedzie xd
25# nie nawidze malych dzieci , taktak nawet Lux
26# urodziny mam 14 marca 1997
27# uwielbiam plywac a szczegolnie nurkowac ale nie w morzu i nie w jeziorze, do nich nawet nie wchodze .
28# lepiej dogaduje sie chyba z chlopakami niz z dziewczynami

dobra nie wiem co wam jeszcze powiedziec , jak cos was ciekawi to pytajcie w komentarzach , a ja teraz pojde chyba odespac dzisiejsza nie przespana noc z nerwow przed zawodami ....

komentujcie prosze :)
Paula <3












22 komentarze:

  1. Te fakty : zajebiste. ^.^
    I newsy też x dd : dd

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba jedyny punkt zgadzający się ze mną to 17 . ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbrodnialec...nie lubi dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co, ale nie wiem po co piszesz tu fakty o sobie . Że niby co nas to interesuje? Serio ten blog schodzi na psy . Już nawet powoli wchodzić mi się na niego nie chce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja , zresztą pewnie jak inne czytelniczki , twierdzę , że blog wcale nie schodzi na psy . ! Czytam go codziennie ( chociaż .. co 2 h : D ) Właściwie mogłybyście częściej dodawać notki : > , ale i tak kocham tego bloga : d . A Paula dodała fakty o sobie jak inne redaktorki ( na razie nie wszystkie , ale Anka na pewno tak { pacz notka niżej } ) , więc nie wiem o co ci chodzi ! Niektóre z nas fakty o redaktorkach interesują , bo możemy się o nich więcej dowiedzieć ! Jeśli nie podoba ci się blog , to po prostu na niego nie wchodź ! Takie jest moje zdanie , inne czytelniczki PEWNIE też tak sądzą !

      PS I love ten blog ! < 33
      : ***

      Usuń
    2. Jakbyś czytała ze zrozumieniem i dokładnie nasze notki to byś wiedziała .

      Dzięki za obronę ( do komentarza o góry ) <3

      Usuń
    3. Paula ; 3
      Natalia ; 3
      Jolks ; 3
      Anka ; 3
      Klaudia ; 3
      Ten blog - ; 33 < 333
      Notki - < 33
      Imaginy -< 33
      Zdjęcia - < 33
      Fakty - < 33
      Wszystko = ; ** ; 33 < 333

      A jak Wam ludzie coś nie pasuje , to po co wchodzicie ?? X-O
      JA TU WCHODZĘ PO TO ABY COŚ POCZYTAĆ A NIE WYZYWAĆ ! TAK JAK U NIEKTÓRZY !

      PS. I nie piszę z anonima dlatego że chcę kogoś wyzywać lecz tylko dlatego źe nie mam konta Google ani innego -,-

      amen ; 3
      Zuzia Tomlinson : dd

      Usuń
    4. proszę : **

      Usuń
  5. NA TWITTERZE CHODZI PLOTECZKA ŻE ZAYN NIE JEST JUŻ Z PERRIE :P - to mi się najbardziej spodobało XD mam nadzieję że to prawda ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie wiedziałam że jeździsz konno serio 0_o. Ja też jeżdżę od około roku.Rozwaliło mnie to zdjęcie Zarrego ha ha xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że dodajecie fakty o sobie. Naprawdę, kocham ten blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper :D jedyne co mi się nie podoba w tym blogu to to że redaktorki chcą jak najwięcej komentarzy a jak już je mają to chyba ich nawet nie czytają. Nie mówię tu tylko o tobie Paula :) odpiszecie na jeden lub dwa albo w ogóle...Szczególnie Jolks przy swoim poście gdzie napisała że jedzie na koncert 1D nic nie odpisała....chcecie te komentarze a czytacie w ogóle ?! Bo jak nie to nie mamy sensu tu o nic pytać ani prosić....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lol , jasne że je czytamy !! poco by one były gdybyśmy ich nie czytały...

      Usuń
    2. wiedziałam że tak będzie. Ja napisałam to spokojnie a ty już odrazu problem. Sory ale taka prawda. Może je czytacie ale nie odpisujecie nic....

      Usuń
    3. tu Mrs Styles , nie moge sie zalogować na swoje konot , więc pisze z anonima.

      jaki problem ? chyba źle mnie zrozumiałaś , te wykrzykniki to nei było że się dre i wgl bulwers , tylko takie optymistyczne , jasne że je czytamy !! np jak ktoś mówi że jest brzydki to piszez jasne że nie jesteś !! o to mi chodizło . nie miało to zabrzmieć wrogo ;) okej , skoro to dla Ciebie ważne to bd odp na większą ilość komentarzy :)

      Usuń
  9. "NA TWITTERZE CHODZI PLOTECZKA ŻE ZAYN NIE JEST JUŻ Z PERRIE :P"
    Niby twierdzę, że zależy mi na szczęściu Zayna itd. ale to jest BAAAAAAAAAAAARDZO interesujący news. :D
    Ciekawy pomysł z tymi faktami o sobie. Można bliżej poznać redaktorki. To według mnie + na blogu. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super:
    też ma 15 lat
    Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję że to prawda że Zayn nie jest już z Perrie XD najlepszy news dla mnie ! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. mrs styles dodaj swoje zdjęcie w następnej wpisie plisss

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ma WIELKA prośbę...czy w następnej notce mogła byś wytłumaczyć o co chodzi z tym pussie cats z harrym..wiem że dość głupie pytanie ale bardzo mi na tym zależy.. ;D więc baaardzo proszę.. :))
    a i fajnie by było jak bylo by więcej komixów..;DD

    a no i oczywiście TEN BLOG JEST NAJLEPSZY. ZAWSZE JAK WCHODZĘ TO SĄ NOWE POSTY I ZAWSZE COŚ NOWEGO. POZA TYM JESTEŚCIE BARDZO CIEKAWYMI OSOBAMI I WIELU SPRAWACH SIĘ Z WAMI ZAGDZAM. NAPRWDĘ DZIĘKI TEMU BLOGOWI NASZE ŻYCIE CZYLI ŻYCIE DIRECTIONEREK JEST LEPSZE. DZIĘKUJEMY.
    1D FAMILY FOREVER. <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!