niedziela, 15 lipca 2012

Dobranoc.


Hey.Długo się zastanawiałam nad napisaniem tego posta ,ale .. w końcu się odważyłam. Chcę podkreślić ,że nie żartuję. Może głupio zabrzmi ,ale postanawiam zmienić moje życie.. Zakochałam się .. i wgl. Wszystko się kiedyś kończy , nie ? Directionerką jestem już pół roku.. jak dla mnie ten czas był piękny. Nie powiem  zmienili moje życie. I zawsze w jakiejś cząstce będą. Sława zmienia ludzi.. i nie tylko to. Żałuję ,że nie poznałam ich wcześniej . Byli inni. Wiem bo oglądam prawie codziennie różne starocie na youtube.. Fanki tego zespołu też się zmieniły. Nie wszystkie ale większość. Nie rozumieją ,że jesteśmy FANKAMI One Direction a nie ich dziewczyn ! To w nich się zakochałyśmy a nie w ich dziewczynach. Może macie rację nie powinnam oceniać osób , których nie znam , ale wy oceniacie mnie , choć też mnie nie znacie . I gdzie tu logika. Eleanor  bardzo mnie irytuje. Szczerze to sama nie wiem czemu. Bo jeśli to FANKI a nie sam TY mogą  oceniać czy jesteś fanką..  To ja dziękuję. Do tej pory.. myślałam ,że Directionerki  potrafią się zrozumieć. Każdy w końcu zauważy ,że oni zmieniają się . Są sztuczni .Wszystkiego im zabraniają.  Ja zakochałam się w  śmiesznych , radosnych chłopcach. Sami widzicie.. nie ma Larry'ego .. nie ma marchewek.  Nawet Niall się zmienia.  Po tej ostatniej sytuacji na lotnisku. Może mam na chwilę takie załamanie.. po przeczytaniu TYCH komentarzy. Nie wiem może napiszę jutro .. może nigdy. Nie wiem. NIE ODCHODZĘ  , kiedyś na pewno wrócę .. jak będę miała do czego.  Może po dłuugich wakacjach zatęsknię ? Czepiacie się ,że mam 12 lat. Mnie samą ta liczba doprowadza do szału. Wiek nie ma znaczenia.. powiedział Harry. A tu same bunty przez to. Może jak będę mieć 16 to będzie Wam pasowało ? I wtedy mam wrócić ?Znowu się oszukuję.. taa. Chciałam wyjaśnić jeszcze sprawę z One Direction Polska z fb. Oni są bardzo dobrą stroną .. gdzie informację są na 100 %. Czasem pożyczałam coś od nich , ale przecież pisałam ,że to od nich . Czy lepiej by było gdyby informacje były na 50 % ? Nie sądzę. Skąd nazwa posta ? Żebyście nic nie podejrzewali . : ) Jestem ciągle Directionerką.. i zawszę będę ♥ .  So thanks za miłe chwile . Za zrozumienie. Jestem ciągle na swoim blogu o Larrym ( gdyby ktoś szukał ). Pozdrawiam  . ..   Anka. ♥♥♥





81 komentarzy:

  1. Rozumiem cie bo chlopacy zmieniaja sie z dnia na dzien sa coraz sztuczniejszy a te ostatnie zachowanie Nalla bylo wulgarne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakim zachowaniu mówicie?
      Szkoda że odchodzisz :c

      Usuń
    2. Niall ostatnio krzyknął do fanek coś w stylu " Odpierdolnijcie sie ode mnie"
      Nie było to miłe :/

      Usuń
  2. łatafak? trudno... czyli zostaje sama Jolka a jak znając życie to pewnie też sobie zrobi "wolne"

    OdpowiedzUsuń
  3. No w sumie masz racje, zmienili sie a przed wszystkim LOU od kiedy poznał ta cała El, ona na niego za zasługuje,- to jest moje odczuCie, przez nią sie zmienił, a pozostali chłopcy, tak samo... Ale cóż.... :) miłego odpoczynku :) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ja tez tak uwazam... woda sodowa im do glow uderza. Slawa itp. Tylko Liam. Mi sie wydaje, ze tylko on nie zmienil sie. A Louis? Pamietacie fakt, w ktorym Louis powiedzial, ze chce byc zawsze dzieckiem, ze w x-Factorze mowil: I like girls who eat carrots. A Eleanor go zmienila. Mowia, ze ona to kobieca wersja Louisa. Szczerze? Nie sadze. To, ze nosi podwiniete spodnie i chodzi w butach bez skarpetek to nic nie znaczy. Zaloze sie, ze zaczela tak robic, gdy poznala wlasnie jego. Ej... moze zrobimy akcje: BoysOfOneDirectionGetBack? Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Z ust mi to wyjęłaś! Na początku myślałam, że Lou i Elka to para IDEALNA! A z biegiem czasu, jak zaczęłam się przypatrywać - jednak coś jest nie tak... : /
      Ten pomysł z akcją - nawet, nawet... Tylko jest problem... NA czym ta akcja ma polegać..? : )
      Iza ;*

      Usuń
    2. Popieram dziewczyny, i to w stu procentach. Mimo wszystko znoszę Eleanor i próbuję dziewczynę polubić... Nie wychodzi mi to, kuźwa wcale ! Nie da się lubić ta dziewczyna... Obserwuję ją na tt, na fb i mimo to wszystko, że przeczytałam o niej tyle, że niby jakaś miła, to wcale nie umiem do niej się przekonać. Też mi się wydaje, że zmienia Lou. Jednak toleruję ją i staram się mieć do niej szacunek... Byle by "stare" One Direction wróciło. Bo podejrzewam, że jak oni się zmienią to i ich muzyka, którą uwielbiam. Boję się tej drugiej płyty.. Strasznie !
      I z tą akcją nie głupi pomysł, dołączam się ! :D
      napiszcie mi jak i co, na mojego twittera, lub w komentarzach na którymś z blogów. :))

      Usuń
    3. Ten pomysł z akcją jest niesamowity. Możemy spróbować. Dołączam sie !!! Jakby coś to napisz szczegóły w komentarzach.
      To prawda chłopcy sie zmienili oprócz liama. Tak mi sie zdaje.

      Usuń
    4. Tez śíe dolaczam do tej akcji. Tylko na czym ma ona polegać? A ta cala El od poczatku mi cos nie pasila. Ona zmienla Lou . A co do Niall'a to naprawde nwm. Cco mu strzelilo do glowy. A slyszalyscie ze Lou i Elofixjalnie zamieszkali razem? Ona jest z nim tylko dla kasy a jak nd chcial od niej odejsc to pewnie wymysli sb ze jest z nim w ciazy aby przy niej zostal i potem alimenty itd
      Ja tez zzakochalam soe w nich ood poczatku,ale oni bardzo sie zmienili mam nadzieje ze ich kiedys spotkam i jak opanuje j.angielski to z nimi pogadam ( jak mnie ochrona pusci) - marzenia^^

      Usuń
  5. Ja tez zakochałam się w chłopakach (od XFactor) . Bardzo się zmieniają ale cóż pamiętaj nie nasza wina ..! El zmieniła Lou można powiedzieć że bardzooo go zmieniła . ;/ Wiem co czujesz bo mnie też dobija mój wiek też mam 12 lat.(Wieku sobie nie wybieramy (szkoda) )....Więc miłego odpoczynku . ; ) xxx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo! Ja też mam , a chciałabym jakieś... 14 - 15 ; )... I też jestem Iza ; D
      Iza ;*

      Usuń
    2. Dziewczyny , ja też jak miałam 12 lat chciałam mieć 14-15 , a teraz mam 14 i nie jest wcale inaczej , zawsze znajdą się osoby , które są starsze i się wymądrzają . Ludziom nigdy nic nie dogodzi . A co do chłopców .. zgadzam się w 100 % , kiedyś byli inni , a teraz ? wszystko się zmieniło .. już nawet nie ma sensu być taką zawiłą fanką , bo zrobią coś takiego jak Niall . Może i przeprosił ale to zostanie w naszych sercach , może im to powiedział ale wszystkie to dotkliwie poczułyśmy .. to smutne ;(

      Usuń
  6. Mam rozumieć, że od tak nas zostawiasz?! Pomyśl ile pracy włożyłaś w tego bloga, chcesz teraz to wszystko zburzyć, zostawić nas?! Rozumiem zakochałaś się to normalna rzecz, mimo tego że masz dopiero 12 lat. Tak jak mówiłaś wiek jest tylko liczbą kochana. Jeśli odejdziesz ten blog poprostu zaniknie. Powiem to teraz szczerze i otwarcie TO TYLKO TY DBASZ O TEGO BLOGA. Nie jakać Jolks, czy Paula. Kochamy Cię pamiętaj i nie odchodź. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą.

      Usuń
  7. NIE ODCHODŹ PROSZE WIEM ŻE WIEK 12 DOBIJA MINIE TEŻ BO MAM. ZGADZAM SIĘ Z KOMENTARZMI POWYŻSZYMI ELEANOR ZMNIENIA LOUISA SZKODA ALE CÓZ ZROBIĆ MY NIE MAMY NA TO WPŁYWU.I JESZCE RAZ CIĘ PROSZE NIE ODCHODŹ.
    PAULA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie nie dobijajcie się nawzajem... Oni od 2 lat przeżywają ataki fanek, które śledzą ich na każdym kroku uniemożliwiając im prywatnego życia a chyba każdy chce choć na chwile pobyć sam ze sobą i z własna rodzina, przyjaciółmi. Każdy normalny człowiek chciałby odpoczać od takich sytuacji więc ich zachowanie rónież ulega zmianie.
    Poczekajcie do wydania nastepnej płyty a potem oceniajcie! Dawni chłopcy napewno powrócą, bo bedzie zależało im na płycie i fankach ! Oni to kochają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! ... Szkoda :) Patrzcie Liam chodzi z Danielle 2 lata i ona go nie zmieniła cały czas sie kochają, ale ona go nie mzmieniłą tak jak Ela Louisa :( No ale mamy nadzieje ze powrócą dawni Chłopcy :) Wrócie Chłopcy bo TĘSKNIMY ! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni nie muszą wracać ! Oni ciągle tacy są ! Ja myślę że niektóre Directionerki nie mogą się pogodzić z ich dorastaniem ! Kurde kiedyś na zawsze odejdą więc ceńcie ich i muzykę którą tworzą bo kiedyś odejdą na zawsze ! I nie mówcie mi że się zmienili tylko DOROŚLI ! Bądźmy zgodną 1D Family !!!!!!!!!

      Usuń
  10. 1D to młodzi ludzie, którzy też mają prawo się zakochać. Bo jak nie teraz to kiedy...
    Ich muzyka to również ich hobby a zarazem praca..
    Nie rozumie ludzi, którzy krytykują ich i ich drugie połówki.
    W xfactorze mieli po 16 lat teraz dojrzeli i na różne sprawy patrzą inaczej.
    Niech redaktorki pisza cokolwiek, bo czytanie tego bloga to jedna z moich rozrywek na wakacje.. a nie mam 12, 16, czy 18 lat..

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to sb czytałam zaczęłam o tym myśleć...Faktycznie to zachowanie Niall'a, to, że nie ma Larry'ego, to, że Louis powiedział, że marchewki ani fanki przebrane za nie już o nie śmieszą.... Znaczy, że oni się zmieniają....Fciałabym, żeby oni byi tacy..tacy jak kiedyś... Wiem co czujesz też mam 12 lat ;c. Ale dobrze, że napisałaś też o ich dziewczynach. Nie mam nic do Danielle, za Perrie nieprzepadam, ale Elżuni to już nie popuszcze! Nienawidze jej! Ona zmienia Louisa!! Jedyny kto się nie zmienił to Liam. Harry chyba się prawie nie zmienił, bo odpoczątku był zadziorny i mówił to co myśli i za to go lubie.
    Niall, na początku słodki blondynek, teraz przeklinający do fanek.
    Louis, na początku śmieszny chłopak, taraz zakochany w Elżuni, wredny dla fanek.
    Zayn, wtedy lubiący mode chłopak, teraz on się wyjątkowo nie zminił, też lubi mode, ale jest zakochany w Parrie.
    Harry, "słodki loczek"-nazwany tak przez moją bff-, ale nie krył swoich uczuć, teraz się prawie nie zmienił.
    i Liam,"dad" on się w ogóle nie zmienił.
    Oni już nie są tacy sami, obejżycie sobie pierwsze ich filmiki za YT, chociaż by Video Diary 1 i ostatnie Video Diay. Tak jakby nie oni...Fanką będe zawsze chociaż nie wiem, czy aż taką wielką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale znasz Eleonor że tak piszesz .? Jeżeli on z nią jest to znaczy że jest szczęśliwy . Nie można jej tak osądzać, bo to on wybiera kim i z kim chce być w życiu . A zresztą wiecie jaki byl i teraz jest Lou.? może i przed kamerami jest jaki jest - faktycznie inny- ale gdy jest sam na pewno jest tym samym Louis;em którego pamiętamy z x-factora . Oni muszą si ę zmieniać , ponieważ wiele ludzi tylko czeka na ich wpadki jakieś afery ... a wtdy nie będą mieli już wgl życia prywatnego ... jeżeli w tym momencie je jeszcze mają .

      Usuń
    2. jestem tego samego zdania ;C

      Usuń
  12. Proszę, zastanów się jeszcze. Jak Ty odejdziesz to tu tak będzie świecić pustkami... Tak jak pisałam wyżej, w odpowiedzi do czyjegoś komentarza: 'Na początku myślałam, że Lou i Elka to para IDEALNA! A z biegiem czasu, jak zaczęłam się przypatrywać - jednak coś jest nie tak... : /' - No bo taka prawda... Tak jak znowu ktoś wyżej zauważył - Li ile już chodzi z Danielle, a to dalej, nieprzerwanie jest ten sam Liam... Ona go nie zmienia..

    Jeśli jednak już na sto procent robisz sobie tą 'przerwę', to ja tylko mogę w tej chwili życzyć Ci intensywnego wypoczynku i jakiegoś odreagowania, żebyś szybko wróciła na bloga ; ) xoxo
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! . :) Polać jej, Milordzie. :D

      Usuń
  13. Ludzie ... zrozumcie tez że oni dorastają . W życiu każdego człowieka przychodzi taki czas kiedy trzeba czasami spoważnieć . Oni już mają swoje lata i muszą zacząć myśleć o "ustatkowaniu się" , mówicie że Niall się zmienił , ale jak wy byście się czuli gdyby tak o was mówiono ?! bo ja wątpię że byłybyście spokojne ... tak samo Louis, może jego związek z El traktuje poważnie i chce być już z nią na zawsze.? A Larry ..? Oni ciągle są przyjaciółmi ! Ale wyobraźcie sobie sytuacje że wchodzicie na internet , pierwszą lepszą strone o Tb i twojej przyjaciółce a tam są napisane jakieś erotyczne scenki .. to na pewno nie jest takie łatwe do zniesienia . A fanki jak fanki , ich się nie wybiera . Natomiast wiek nie jest ważny , ważne jest to aby widzieć sens w byciu Directioner.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać ze macie po 12 lat bo piszecie takie pierdoły że normalnie szok. Przez takie komentarze typu: chłopaki sie zmienili,i narzekanie na to czy na tamto nie patrzycie na to co najważniejsze.
    1D to przedewszystkim muzyka a nie śliczne chłopaki.
    Ktoś wyrzej dobrze powiedział, w x factorze mieli po 16 lat teraz dorośli. I wy też doroślijcie DROGIE PRAWDZIWE DIRECTIONERKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda 12 pisze pierdoły.. sorry. Anka NIE pisze pierdoł.

      Usuń
    2. I właśnie przez takie zachowanie jak u góry, Anka chce odejść!! (Chodzi mi o anonima) . Zwracasz uwagę na jej wiek przede wszystkim i to Cię chyba najbardziej wkurza na tym blogu !!

      Usuń
  15. Dobrze, odchodź. Byłas swietną redaktorką, ale teraz widzę, że mamy chujowo różne poglądy.
    Sława ich zmieniła ? Nie, oni po prostu dojrzali. Oni wszystcy są już dorosłymi ludźmi i pewne zachowania po prostu im nie przystoją. Oczywiście, będą się jeszcze wygłupiać, ale zawsze znajdzie się jakaś fanka, której ich zachowanie nie bedzie pasować. Ogladałaś ten ostatni filmik z podróży po USA ? Mnie on jeszcze bardzie uwierdził w przekonaniu, że ciagle cholernie kocham tych pieciu popapranców.
    Racja, nie jesteś fanka ich dziewczyn, bo jesteś fanką One Direction. Ale będąc ich fanką, masz obowiązek szanować ich dziewczyny. Mnie tez wkurza Eleanor, ale ją szanuję, mimo iż jestem shipperką Larry'ego.
    Akcja z Niall'em ? Nic do niego nie mam. Powiedzmy sobie szczsrze - czepiacie sie go, bo kogoś wyzwał ? No bitch please, chłopak ma prawie dziewietnaście lat, wiec to normalne. Nie mówię, ze to jest dobre ani nic, ale nie uważam, ze jest złe. Poza tym nie wmówisz mi, że ty nie bluźnisz, mimo iż masz te dwanaście lat ...
    A co do wieku. Niektóre dwunastolatki są o wiele dojrzalsze od szesnastolatek ... Ale akurat nie ty. Powód ? Proszę bardzo. Gdybyś była dojrzała, zostałabyś z chłopakami mimo tego, co według ciebie sie dzieje, bo ludzie dojrzali wytrzymują przeciwności losu.
    Nie szanuję twojej decyzji. Uważam, ze w tym przypadku tchórzysz, że się wyłamujesz. Directioner nie jest sie wcale albo jest się nią do konca życia. Innej opcji nie ma.
    Kiedyś wrócisz, zatęsknisz. Niektórzy przywitają cię z otwartymi ramionami. Ja nie.
    Ciekawe czy ktoś napisze, że cię hejtuję ... Ja wyrażam swoje zdanie złotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi dobrze gada polać jej :)
      I jak to mój brat mówi ''bo trzeba być twardym jak żelki z biedronki'' :)
      Ja szczerze mówiąc mam gdzieś innych zdanie słucham 1D ale słucham też Grubsona i innych pierdół i ludziom nic do tego
      Bo liczą się tylko prawdziwi przyjaciele którzy cię kochają taką jaką jesteś :)
      I spoko też miałam kiedyś 12 lat i wiem to dziwny wiek ale teraz jak na to patrze to ten wiek jest dla mnie najważniejszy: odejście z podstawówki, rozstanie z przyjaciółmi i wgl. przez to bardzo dojrzałam i wgl. nie załamuj się każdy przechodzi przez ten wiek a najważniejsze jest to żeby po prostu przeżyć to życie jak najlepiej
      Powodzenia życzę
      Z poważaniem
      Natalia ''dobra rada'' :)

      Usuń
    2. To samo chciałam napisać, tylko bez Ell . Oni dorastają . W głębi duszy są tacy sami, co pokazuje ten filmik co jest napisany o góry . Zresztą co ja tu będe pisać, jak ze wszystkim się zgadzam, prócz Ell <3

      Usuń
    3. niby racja, Gabi.
      Ale Anka najzwyczajniej ma pewnie dość, więc... Każdy ma inny charakter, każdy ma inne podejście i inaczej wszystko odbiera. Anka najwyraźniej nie umie z tym wszystkim sobie poradzić. Ale przecież trzeba uszanować wszystko. Jak ja szanuję El, mimo, że jej nie lubię... Wracając do tematu.
      Ten filmik z podróży po U.S.A., faktycznie wspomógł moje przekonania o tym, że oni są tacy jak byli, ale tylko za kulisami. W świecie rzeczywistym, który my widzimy, muszą pokazać się z tej " dojrzałej " strony. Choć wolimy tą " dziecinną " . Czas ucieka, wszystko się zmienia... Nie poradzimy nic. jesteśmy ich fankami i to dzięki nam istnieją po części. Miejmy tylko nadzieję, że szybko wrócisz i przemyślisz wszystko. Na pocieszenie dodam, że sama w moim czasie, kiedy byłam Directioner, nic nie było łatwe, a mimo to jestem tu i teraz, tym kim jestem, czyli Directioner. :))

      Usuń
    4. Gabi zgadzam się z tobą w 100 % !
      Oni kurde dorastają dziewczyny !

      Usuń
    5. Dokładnie to samo chciałam powiedzieć! Oni dorastają. Już nigdy nie będą chłopakami z x-factor.

      Usuń
  16. Anka, uwierz mi, mi twój wiek nie przeszkadza ani w połowie, bo w ogóle ! Ja mam lat 14. Piszesz bardzo dojrzałe, a nie jak niedojrzała dziewucha, która ma w głowie jakieś bzdety. Bardzo cie polubiłam przez ten czas czytania twych postów. Nie odchodź, proszę cię !jesteś wspaniałą Directionerką, a każdy ma prawo kogoś nie lubić. Zgadzam się jeśli chodzi o Eleanor i z tym, że nawet Nialler się zmienił. Nic nie jest takie samo jak na początku... Brakuje mi tych radosnych chłopaków. Za dużo ludzi wokół nich dyktuje im, o mają robić, to nie jest w porządku. Popieram twoje słowa, w stu procentach Anka, tylko nie to, że przestajesz pisać. Nie przejmuj się tym wszystkim, wiele ludzi cię rozumie, na przykład ja ! Pisz i rób to co lubisz, nie zważaj na opinię innych, przecież czasem trzeba iść pod wiatr, mimo, że to trudne. Wiek nic nie zmieni, jeśli twój charakter jest dojrzalszy, wiem coś o tym, serio, ANKA, powróć !
    Z poważaniem, PurpleRose17, czyli Aneta. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CZytając te komentarze poprostu chce mi isę płakać chce JA wątpie czy wejde jeszcze na tego bloga jak ciebie nie będzie wchodziłam tu 3-4 razy dzinnie. A teraz ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda ja jestem w twoim wieku i cie rozumiem bardzo dobrze ale sadze ze ty bylas calym napedem tego bloga . sory ale dla mnie bylas tu najcenniejsza a jolka tez sobie zrobi wolne i zostanie klaudia i imaginy . to mialbyc blog z informacjami a ona ma swojego bloga z imaginami wiec jak dla mnie ona jest tu nie potrzebna . ale szanuje twoja decyzje
    Twoja wielka fanka dominika,<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz po przeczytaniu tego zrozumiałam cię ale to że wrucisz zatęsknisz....napewno tego nie zrobisz i GABA.... to co napisała to prawda oni sa już dojrzali i to że nie są śmieszni to nie prawda...i to nie ich wina że nie mogą już się wydurniać...DOROSŁOŚĆ W JAKĄ ONI WSTĄPILI TO PUŁAPKA....Zwykła pułapka z której nie da się wydostać...tak..tak przykro mi że niektóre rzeczy, zachowania już ich nie smieszą ale czy za to przestaniemy ich kochać i bycie Directionerką to nie pewien okres moim zdaniem to cała sława cały czas sławy spędzony z nimi gdy już się rozpadną gdy zagrają swój ostatni koncert wtedy mozna tak powiedzieć że Directioners już nie ma ale i tak zawsze będziemy o nich pamiętać tak wszystko ma swój koniec ale czy to już? Ależ nie nie powiedzieli , nie ogłosili że już kończą swoją karierę ale są złoci ponieważ pamiętają o nas i nie przechodzą obojętnie koło nas chociaż nam pomachają!! Nie wieże ci nie jesteś DIRECTIONERS FOREVER NIE JESTES NAWET DIRECTIONERS jeśli kochasz z ich to kochasz również ich dziewczyny przykro mi dla mnie się już nie liczysz i jeśli usuniesz lub będziesz chciała usunąć tego bloga to wiedz że zapamiętamy to może to głupie ale ja ...ja już nie wiem jak mogłaś to zrobić mówisz że się zastanawiałaś to źle się zastanowiłaś nie mogę patrzyć na cos takiego ja cię nie hejtuje wyrażam swoje zdanie :(
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie, masz całkowitą rację. Tak jak i wiele osób mówi, że woda sodowa uderzyła im do głowy i pewnie nie tylko...To nie są ci sami chłopcy, w których tak sie zauroczyłam.. A naprawdę, ty wiekiem się wgl nie przejmuj! To nie ma różnicy bo i tak świetnie prowadzisz blog bez względu na to ile masz lat.. i mam nadzieję, że szybko wrócisz!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrozumcie dziewczyny że oni DORASTAJĄ ! Kiedyś odwalali i odwalają dalej jak widać po filmiku z USA ale jak są u rodzin/dziewczyn to odpoczywają....może robią sobie też odpoczynek od wariactwa ! Ja Lou lubię dalej. Wy teraz jesteście takie a potem dorośniecie też do pewnych rzeczy....więc zastanówcie się ! Ile wy macie lat ? Chłopaki nie będą mieli wiecznie po 18 lat ! Kiedyś będą mieli żony i dzieci bo dorastają i myślą o swoim życiu poważnie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Niee. Nie mozesz tego zrobic! Prozze niee. To jest najlrpszy blog z jakimkolwiek sie spotkalam. Widac, ze zaxhowanie chlopcow sie zmienia. Tez jestem tym faktem zasmucona a bardziej tym ze ty odchidzisz ;c bedzie mi cb brakowalo. Polubilam cie. <3 i jeszcze raz ni rob ego i nie zwracaj uwagi na wulgarne kokentarze do cb. Pamietaj aby zawsze miec swoje zdanie. ! :* bd tesknic. Do zobaczenia. ; D :* <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachowujesz się jak dzieciak, serio... Chcesz być niby dorosła, ale tym swoim zachowaniem pokazujesz coś innego. Po prostu bachor z cb.
    Dobrze, że stąd odchodzisz! -,-

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzisz Anka jak to jest ?! Parę komentarzy w ostatnim poście (dość dużo) na ciebie poleciało i już odchodzisz ! I jak się czujesz ?! Tak samo czuje się El którą tak strasznie hetujesz ! Tylko że my wyrażałyśmy swoje zdanie i nikt cię nie wyzywał od złodzieji i paszczurów jak to ty zrobiłaś w stosunku do El. Teraz po części wiesz jak El się czuje ! Ale myślę że i tak El czuję się gorzej bo jest wyzywana a ty poprostu przeczytałaś parę komentarzy abyś nie oceniała tak El i już obrażona ! Więc dostałaś za swoje ! I mi ciebie żal nie jest ! "Nie rób drugiemu co tobie nie miłe" !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. w 100% sie zgadzam! ;]

      Usuń
  25. My ciebie nie oceniamy tylko wyrażamy swoje zdanie !

    OdpowiedzUsuń
  26. ONI DORASTAJĄ ! ZROZUMCIE TO WKOŃCU !
    WIDZISZ TERAZ JAK CZUJĘ SIĘ EL KIEDY JĄ HEJTUJĄ ?!

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz racje z tym że jesteśmy ich fankami nie ich dziewczyn. Ale oglądałam pare wywiadów w których Lou mówi że Larry NIE istnieje. On ma dizewczyne, a niektóre imaginy o Larrym są naprawdę...odważne.Myślę że oni maja po prostu dosyć tego że wiele osób uważa ich za gejów.A pozatym oni też dojrzewają...Jednak czasem ich menadzer jest irytujący. Oni sami powinni decydować o sobie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Chwila, ale blog o 1D nadal będzie funkcjonował normalnie?

    OdpowiedzUsuń
  29. LASKI !

    wszystko zwalacie na DORASTANIE ... przepraszam bardzo czy wieku 18-20 lat , można od tak przez dorastanie się zmienic ?! nie sądze , rozumiem że trochę trzeba się umiec zachowac no ale bez przesady żeby w takim wieku zachowywac się jak jakiś "emeryt?" . nie no może nie emeryt ale taki wiek to nie jest jeszcze czas na wielką powage i rodzine ! wiadomo powoli mogą się za to brac no ale niech jeszcze troche poczekają bo kto normalny ma dzieci w wieku 18-20 lat ? ;]

    co do Nialla , to nie ma usprawiedliwienia na jego zachowanie ! jak wy byście się czuły gdybyście go spotkały i wy do niego milutkie wszystko ok ... a on do Was PIZDY ;/ dla nikogo to nie byłoby za miłe . Zachował się jak rozpuszczony dzieciak/gwiazdka ! ;o Jeszcze nie dawno był moim ulubiencem i nadal jest ale już go tak nie podziwiam jak przed pół czy nawet z przed roku ! ;]

    Louis naprawde , mu chyba najgorzej odbija ... po pierwsze jak on może nie lubic marchewek od tak ?! i jak już nauczył fanki o marcheweczkach a potem je krytykuje że już go nie śmieszą to narka zią ! ;] ja Eleanor lubie , no może nie aż lubie no ale poprostu nic do niej nie mam bo jej całkowicie nie znam . Ale troche boli mnie że zmienia go w poważnego , "doroślejszego" Louisa ! chyba każdy wolał go gdy był zabawnym , śmiesznym "dzieciątkiem" xd no ale też na Eleanor nie można zrzucac całej winy ! bo równie dobrze Lou mógłby jej nie słuchac...ale to wszystko to przez zakochanie! ;x i jeszcze jedno co do niego ... bardzo nie spodobało mi się jego zachowanie wobec fanki , gdy szedł z ELUSIĄ i fanka podeszła i poprosiła o autograf a on ją zignorował odpowiadając że nie jest w pracy ! niestety wybrał sobie taką droge życia że non stop będzie w jakiś sposób w pracy . no niestety zaczynając tą kariere musiał liczyc się że nie będzie miał tyle prywatności co inni ludzie pracujący .

    wielki szacunek dla Liama , Zayna i Harrego ! oni jak NARAZIE SIĘ JESZCZE NIE ZMIENILI i mam nadzieje że za szybko tego nie zrobią ! ;]

    Pozdrawiaam ... xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorośli dziewczyno ! Może wiek 18-20 to nie dzieci ale jeżeli oni chcą odpocząć to należy im się ! Myślę że te dziewczyny które piszą że to nie dorastanie to poprostu mają właśnie po 12 lat i nie rozumieją tego. Wiadomo że sława na ich działa ! No kurde ! Kiedyś jak by szli po ulicy to nic a teraz każdy ich zna i obserwuje a to ich peszy ! Wybrali takie życie ale fanki powinny szanować ich "wolność" od trasy koncertowej ! Co mają cały czas w domu siedzieć żeby czasami nie powiedzieć czegoś głupiego pod wpływem emojcii do fanki ?! Niall miał wtedy wolne i jechał na wakacje ! Wcześniej spotakł te fanki : zrobił sobie z nimi zdj i wg. a one dalej za nim latały ! No sory ! i nie powiedział pizdy tylko że są irytujące ! A to całkiem co innego ! Lou ma dość Larrego - nie dziwię mu się - nie chce być traktowany jak gej ! no ku*wa ! Co do marchewek. Powiedział że lubi marchewki i już nagle wszystkie dziewczyny je lubią i mu wysyłają ! No kurde stać go na marchewki - jak będzie chciał to sobie kupi ! A jak fanka przychodzi na lotnisko gdzie jest pełno ludzi przebrana za marchewkę to jest żenujące ! Następne, niby powiedział że nie jest w pracy do jakieś fanki....masz na to dowód ?! Nie nie masz ! Każdy mógł sobie wymyślić takie coś !
      Żaden z chłopaków się nie zmienił ! Poprostu są poważniejsi i menadżer też im na wiele nie pozwala !!!

      Usuń
    2. tak tak ty wiesz najlepiej ile ja mam lat ,co powiedział Niall , ty wszystko wiesz no przecież helooooł ! ;>
      kochanie czy ja coś mówie o Larrym ? no chyba nie więc mogłabyś troszeczke ogarnąc emocje...;>
      tak jest na to dowód ... filmik ! ;d tak ty wiesz że ja nie mam dowodów tak tak tak ku*rwa weź się dziewczynko ogarnij ! ;]
      więc już się tak nie wymądrzaj okeej ? ;]
      pozdroo ... xx

      Usuń
    3. Spie*dalaj dziewczynko ! Nie wiem ile ty masz lat ale zachowujesz się na 10 latkę ! Nie wiesz co dorastanie ?! Jeżeli naprawdę lubisz 1D to będziesz ich szanowała takim jacy są ! Bo kiedyś napradwę odejdą ! A wy ich nie doceniacie ! Jak je to nie ku*wa ale szkoda mi 1D Family a jeszcze bardzie Polish Directioner ! :(

      Usuń
    4. już skończyłaaś paszczurze? ;d
      nie nie wiem co dorastaanie ... ups...wieesz tak masz racje mam dziesięc laat ... ojejka ... no chyba kurwa nie !

      weź zamknij ryja bo nie wiesz nic o mnie i nie wiesz ile mam lat więc narka ! xd
      hahahahahhaah leje z takich dziecioszków które myślą że są nie wiadomo jak mądre i się nie wiadomo jak wywyższają ! XD

      Usuń
    5. Przeczytaj sobie tamte komentarze, DZIUNIA, bo się za nie wiadomo jaką uważasz, i pomyśl chwilę, zanim coś napiszesz! Ja Niall'a kocham i nie przestanę, wyjechał na wakacje itd. , jak w tamtej 1 odpowiedzi! MYŚLISZ? Dosłownie skopiuję : "Niall miał wtedy wolne i jechał na wakacje ! Wcześniej spotakł te fanki : zrobił sobie z nimi zdj i wg. a one dalej za nim latały ! No sory ! i nie powiedział pizdy tylko że są irytujące ! A to całkiem co innego !" ! właśnie. Louis tak samo. -.-

      Usuń
    6. Dzięki za poparcie ! Ale niektóre osoby naprawdę nie potrafią tego zrozumieć o.O a szkoda mi Polish Directioner ! :(

      Usuń
    7. hahahhahahahahahha jebłam xd

      wy wiecie lepieej co on mówił więęc "sorry" ;]

      ja się za nie wiadomo jaką uważam przeczytaj sobie co ta którą wielce bronisz pisała pod moim komentarzeem , a może zrozumiesz ! ;) chociaż wątpiee żebyś coś cokolwieek zrozumiała ! xd

      Usuń
  30. Proszę, Anka, bez ciebie nie będzie tego bloga. Ja się cieszyłam, kiedy wracałaś. Mam nadzieję, że ten komentarz coś ci da do zrozumienia... Co cię obchodzą te komentarze? Możesz ich nie czytać. Bardzo chcemy, żebyś została. TERAZ, BARDZO CIĘ PROSIMY, JEŚLI TO CZYTASZ, WRÓĆ...

    BEZ CIEBIE TO NIE BĘDZIE TEN SAM BLOG! Prosimy, WRÓĆ! My wiemy, że wrócisz. MUSISZ WRÓCIĆ! Nie ma innej opcji. Na pewno będziesz tęsknić. Nie przejmuj się tym, że tyle razy już tak było, WRÓĆ!

    KOCHAMY CIĘ, ANKA!!!
    WE ♥ Anka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Musisz nauczyć się niezależności, ktoś zawsze będzie cię hejtował.

      Są ludzie, którzy nie lubią chłopców, hejtują ich. Ale 1D nie kończy kariery dla swoich fanów!

      Myślę, że teraz się nad tym zastanowisz...

      WE ♥ Anka!

      Usuń
  31. A ja dalej KOCHAM TYCH CHŁOPAKÓW !
    http://static.popdash.com/gallery/5926507_spl222861_002.gif
    _________________________________________________
    i żal mi dziewczyn które nie potrafią się pogodzić z tym że dorośli ! Chociaż się nie zmienili bo widać to po ostatnim filmiku z USA !

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przejmuj się co mówią.! Wiesz że większość czytelniczek tego bloga cię kocha.! ':'C Będziemy tęsknić.♥

    OdpowiedzUsuń
  33. http://besty.pl/1402670 - JA KOCHAM WCIĄŻ TYCH CHŁOPAKÓW !

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję że wrócisz tutaj szybko ;)
    I nie przejmuj się tym co mówią inni ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. rany, ale hejty lecą! to jest blog o One Direction, a nie o jego redaktorkach, które starają się i piszą dla nas. równie dobrze mogłyby go całkowicie usunąć i byłby spokój, ale pewnie wszyscy ''przerzuciliby'' się na inną osobę/inny blog. każdy ma swoje zdanie i nikt nie jest idealny. w końcu żyjemy w demokratycznym państwie (niezbyt udanym, ale zawsze z demokracją), z wolnością słowa. pozytywne opinie, negatywne opinie - wszystko można wygłaszać, ale najpierw trzeba zastanowić się nad tym, czy nie urazimy kogoś innego, czy to fair etc.

    OdpowiedzUsuń
  36. wyolbrzymiacie to wszystko..
    po 1. Liam chodzi z Danielle baardzo długo - zmieniła go ? nie ! dalej robi twitcam`y wtedy kiedy czas mu na to pozwala, follow`uje wielu fanów, odpisuje im.
    po 2. gdyby Lou TAK BARDZO się zmienił, i już nie szanował fanek, to czy napisałby tego tweeta ` Our success is down to two things, hard hard work but primarily you guys! That's why we owe it all to you! ` raczej nie robiłby tego tak po prostu. piszecie też, że El go zmieniła. może i tak, ale przecież nie jesteśmy tego pewna na 100%. każdy człowiek zmienia się z wiekiem. on już nie jest nastolatkiem, staje się coraz starszy !
    po 3. wszystkie wiemy, jaki jest Niall. lubi sie wygłupiać, czasem powie coś nieprzyzwoitego. sam raz mówił, że za dużo przeklina. KAŻDY MA WADY ! to, że oni są sławni, nie znaczy, że są całkowicie idealni.
    po 4. piszecie, że coraz rzadziej, zwracają uwagę na fanów. no przepraszam, ale dzień w dzień, pod ich domami przesiaduje sporo fanek, które drą się, śmiecą, kradną pocztę i wgl. a oni dalej wychodzą do nich, robią sobie z nimi zdjęcia, dają autografy, rozmawiają. gdyby chcieli, już dawno wydarliby na nie mordy, i to porządnie. ale oni kochają swoich fanów, i nie pozwolą, by było im przykro. to, że czasami coś powiedzą głupiego ( często każdemu się zdarza najpierw coś powiedzieć, a później się zastanowić co się powiedziało ) nie znaczy, że chcą nas w jakikolwiek sposób obrazić . oni wiedzą, że dzięki nam, są sławni, bo gdyby nie my, ich kariera zakończyłaby się po roku. to my ich najbardziej wspieramy w tym wszystkim ! my dajemy im powód, do dalszego nagrywania piosenek !
    nie rozumiem, jak możecie tak po prostu pisać ` 1D się zmieniło. już za nimi nie przepadam` no i co to ma być ? tak po prostu ? czego nie poczekacie, aż skończą nagrywać płytę, jak będą mieli więcej czasu dla siebie i fanów. to po co wypisywałyście `jestem TRUE DIRECTIONER !` skoro tak nie jest ? nie da się tak o, przestać kogoś lubić ! skręca mnie, jak czytam te wszystkie komentarze ..
    jeżeli to przeczytałyście, to jestem wdzięczna, i myślę, że da wam ten komentarz jakoś do zrozumienia.
    pozdrawiam PRAWDZIWE fanki - Kinia .

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiecie co czytam te wasze komentarze i dosłownie chce mi się płakać.
    Po 1. Każda z nas jest inna i ma swoje spojrzenie na świat. Anka ma swoje zdanie, którego nie podzielam ale nie oznacza to, że od razu zacznę ją hejtować.
    2. Niektóre z was narzekają na jej wiek, a same zachowują się jak nie dojrzałe gówniary. Wybaczcie ale taka jest prawda.
    Myślicie, że jeżeli zaczniecie ją wyzywać albo kogoś innego sprawi, że będziecie lepsze, ważniejsze? Oczywiście, że nie. To tylko pokazuje jaki poziom sobą reprezentujecie.
    3. Anka uważa, że się zmienili i ma do tego prawo. Mimo to wciąż będzie ich fanką. Co nie podoba wam się w jej zachowaniu? Obraża ich? Wyzywa? Nie...

    WSZYSCY SIĘ ZMIENIAMY. DORASTAMY I INNE RZECZY STAJĄ SIĘ DLA NAS PRIORYTETAMI ALE ZAWSZE TAM GŁĘBOKO JESTEŚMY CIĄGLE TĄ SAMĄ OSOBĄ CO KIEDYŚ.

    Dziewczyny proszę was, niech zespół nas nie dzieli, a łączy. W końcu muzyka jest po to aby ludzie stawali się sobie bliżsi, a nie na odwrót.

    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! One Direction - nasze kochane głupole powinni nas łączyć a nie rozdzielać ! Kłócimy się a powinniśmy być rodziną tak jak dawniej ! przeżywać każde nowe zdjęcie, czekać na nowe piosenki, filmiki, robić wszystko by koncert odbył się w Polsce ! Bo przecież każda tego pragnie ! Być na koncercie !
      Bądźmy dalej tą wspierającą się i kochającą całym sercem 1D FAMILY ! POLISH DIRECTIONER !

      Usuń
  38. Wszystkie piszą że oni dorastają, ale ten filmik z U.S.A.... Żadna z was nie zastanawiała się dlaczego są tacy TYLKO za kulisami!? Np. ich Menedżer może to on zabrania im robić tego co chcą przed kamerami... Ostatnio zabraniał im robić tweetcamy, albo "zaproponował" im żeby wideo pamiętniki robili według scenariusza... Ja nie wiem, ale tak mi się wydaje... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak. To menadżer im wiele zabrania. Liamowi powiedział żeby robił mnie twittcamów i nie fallował na tt tak dużo fanek :| Kiedyś Harry chciał przytulić fankę to on go od niej odciągnął.....także menadżer bardzo dużo im zabrania. Tak to by o wiele wiele więcej robili !

      Usuń
  39. Dla mnie się zmienili tyko troszke ,. Tyle ;)
    Głupia EL !

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda że Anka odchodzi, ale cóż to je wybór będzie nam smutno ;((((
    A co do Lu i Eleonor nie wiem morzę El go zmienia, albo sam postanowił dorosnąć.... Tylko muszę się z wami zgodzić macie racje oni się zmienili niewidzie już tych samych chłopaczków co na początku. Byli tacy naturalni, weseli, cholernie uroczy. Nie poznaję tamtego Louisa, który mówił, że nie chce nigdy dorosnąć nie wiedzę tego spontanicznego chłopaka, który był w Video Diary. Nie chce oceniać dziewczyn chłopaków bo każdy ma prawo do szczęścia. Ale zachowanie Louisa może pamiętacie to kiedy szedł z El ulicą i podeszła do niego fanka i bodajże poprosiła o autograf bądź zdjęcie, a on odpowiedział ,,NIE JESTEM W PRACY'' czy to jest ten sam Louis, który kilka lat temu mówił, że fani to jego rodzina. Moim zadaniem raczej nie. Jeszce jedna sprawa nie mówię, że jestem zazdrosna czy coś, ale proszę zakładanie El fan clubów za co co ona takiego zrobiła, że zakładają jej fan cluby rozumiem dla Danielle (ona osiągnęła cholernie dużo jako tancerka zanim poznała Liama) i Perry (z swoim zespołem wygrała X Factor). Ale El za co ???? Za to że jest z Louisem jest przeciętna dziewczyną, która studiuje. Nie wiem może dlatego jej zakładają fan cluby bo studiuje. Teraz co czwarty człowiek na świecie ma studia i to o wiele wyższe i niż ta cała Eleonor czemu im nie założą can clubu. Jeszcze jedna sprawa fanka napisał, że nie lubi El bądź niewidem bynajmniej coś złego na El to Louis jej odpisał, że nie jest prawdziwą Directionerką. Przepraszam, żyjemy w wolnym świecie każdy ma prawo posiadać swoje zdanie. I powinni to uszanować !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogarnijcie sie dziewczyny ! Chlopaki sie zmienili bo dorosleja,czasem maja gorszy dzien jak kazdy,menadzer im na mniej pozwala wiec oni dla mnie sa wciaz tacy sami. Oni nie sa juz w x-factor i nie beda ! Tam byli 2 lata mlodsi i nie mieli jeszcze tej slawy. A to ze sie wkurzaja nieraz to nie dziwota bo niektore fanki zachowuja sie nienormalnie. Wiec ogar dziewczyny ! Dorastaja ! Gadacie tak ale kazdy ma wady ! Wy tez ! Wiec cieszmy sie dalej naszymi wariatami i badzmy dalej ta super 1D Family ! Blagajmy dalej o koncert o ktorym tak marzymy !

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie będę komentowała tego co napisałyście wyżej, ponieważ każdy ma własne zdanie, ja również. Najbardziej lubię z zespołu Louis's, lecz po tych Jego ostatnich wybrykach mam do Niego mieszane uczucia i nie wiem co mam o Nim myśleć. Np. Akcja, że już nie lubi marchewek i wcale to Go już nie bawi i Larry też Go nie bawi już (w tej sprawie troszeczkę Go rozumiem, ale wtedy po co wstawia jakieś zdjęcia z Harrym jak Go całuje w policzek, albo jak Harry Go całuje?! osobiście nie widziałam jakichkolwiek chłopaków którzy tak robią, chyba że gejów, ale co do marchewek, jak On to powiedział do nagle wszystkie dziewczyny zaczęły lubić marchewki), albo akcja z tą fanką, która chciała od Niego autograf, a On powiedział jej, że nie jest w pracy (przecież dobrze wiedział na co się zgadza, jak podpisywał kontrakt, wiedział, że będzie sławny i na każdym kroku będą mu towarzyszyły fanki), albo akcja jak pokazał środkowego palca przez balkon (dobrze rozumiem może i pokazał go paparazzi, ale przecież były tam też fanki i mogły źle to odebrać, a do tego nie mamy pewności czy na pewno pokazał tego palca tylko paparazzi, czy też to się tyczyło do fanek? Macie link, kto nie widział tego: http://www.zimbio.com/photos/Louis+Tomlinson/Louis+Tomlinson+Relaxes+Pool/4tkpVtd-kEX), albo gdy jedna z fanek napisał do Niego że nie lubi El, a On jej odpisał, że nie jest prawdziwą Directioner (no sorry, ale moim zdaniem "DIRECTIONER" nie ma obowiązku lubić dziewczyny chłopaków, tylko chłopaków, bo przecież dziewczyny nie są w zespole!). Ja osobiście nie lubię El, nie wiem dlaczego, jakoś jak ją pierwszy raz zobaczyłam to od razy mi nie przypadła do gustu, próbowałam ją polubić, ale mi to nie wyszło. Kiedy Louis dwa lata temu przyszedł do X Factor (albo wcześniej) to miał inną dziewczynę, która na pewno Go kochała, a teraz nie wiem, czy El Go naprawdę kocha, czy po prostu leci na kasę (osobiście wydaje mi się, że to drugie, ponieważ kiedy widzę ile On jej tego kupuje to wydaje mi się, że Ona zwyczajnie poleciała na kasę, i ciekawa jestem czy jak np. Louis by zbankrutował to nadal by z Nim była, raczej nie...), a poza tym ma ogromny wpływ na Louis'a, co widać po Jego zachowaniu, bo kiedy Louis nie chodził z El to nie był taki (przecież powiedział, że zawsze chce być dzieckiem - jak widać nie udało mu się to).

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakieś trzy lata temu byłam tak samo zauroczona w The Jonas Brothers, ale najbardziej w Kevin'ie Jonas'ie i nie chciałabym, żeby to skończyło się tak samo jak z nimi, czyli w przypadku Jonas'ów zespół po prostu się rozpadł, każdy z chłopaków poszedł w swoją stronę. Chociaż mnie najbardziej interesował z zespołu Kevin, to i tak nie chciałam, żeby się rozpadł.

    Ja zauroczyłam się w Louis'ie tym starym, który był zawsze uśmiechnięty, miły i zabawny, a nie w jakiejś chamskiej gwiazdce pop'u. I moim zdaniem uważam jednak, że sława no i w jakimś procencie El zmieniła Go. Np. Harry też się, moim zdaniem trochę zmienił, ale nigdy nie słyszałam żeby odmówił jakiejś fance zdjęcia albo autografu.
    Uważam tak, ponieważ ja bardzo lubiłam Louis'a no i resztę chłopaków za ich wspaniałą osobę, a nie za muzykę. Kurde głupio się trochę przyznać, ale ja nie słucham One Direction, bo to nie mój styl, ale odwiedzam tego bloga właśnie dlatego, że bardzo lubię Louis'a no i resztę chłopaków, (jak już wcześniej napisałam za ich osobę) i ciekawi mnie to co robią, gdzie są itp.
    Podziwiałam chłopaków i Louis'a za to, że ich sława nie zmieniła, tak jak to robi z każdym. "Podziwiałam" - napisałam tak dlatego, że już teraz nie wiem, czy niektórych podziwiam dalej tak samo, jak kiedyś.

    Z tego wszystkiego co napisałam wynika, że nie jestem "TRUE DIRECTIONER", ale czuję się jak członek 1D Family.
    I jak powiedział kiedyś Louis, że każdą fankę/a traktuję jak rodzinę, to czuję się jakbym była w niej na pierwszym miejscu. <3 Chociaż tak na Niego najeżdżam, ale nie mogę Go tak po prostu wymazać z pamięci i nie mogę na Niego być zła, po prostu nie potrafię, a to co napisałam to są tylko słowa, które musiała w końcu z siebie wyrzucić).

    Aniu szanuje twoją decyzję, ale mam nadzieję, że ją zmienisz i wrócisz do nas.
    A jeżeli chodzi o to, że się zakochałaś, to ja też tak miałam i stwierdziłam, że moje uczucie do Louis'a jest silniejsze niż do Niego (chociaż wiem, że nigdy nie będę z Louis'em, ale nie umiem po prostu mieć kogoś innego, jeżeli cały czas myślę o Louis'ie).
    Ale nie wiem naprawdę jak jest u Ciebie.

    Ps. Ten komentarz wyżej: "Nie będę komentowała tego...", też jest mój, a to jest jego ciąg dalszy, bo nie mogłam wstawić takiego długiego.

    Pozdrawiam
    Agata . <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakieś trzy lata temu byłam tak samo zauroczona w The Jonas Brothers, ale najbardziej w Kevin'ie Jonas'ie i nie chciałabym, żeby to skończyło się tak samo jak z nimi, czyli w przypadku Jonas'ów zespół po prostu się rozpadł, każdy z chłopaków poszedł w swoją stronę. Chociaż mnie najbardziej interesował z zespołu Kevin, to i tak nie chciałam, żeby się rozpadł.

    Ja zauroczyłam się w Louis'ie tym starym, który był zawsze uśmiechnięty, miły i zabawny, a nie w jakiejś chamskiej gwiazdce pop'u. I moim zdaniem uważam jednak, że sława no i w jakimś procencie El zmieniła Go. Np. Harry też się, moim zdaniem trochę zmienił, ale nigdy nie słyszałam żeby odmówił jakiejś fance zdjęcia albo autografu.
    Uważam tak, ponieważ ja bardzo lubiłam Louis'a no i resztę chłopaków za ich wspaniałą osobę, a nie za muzykę. Kurde głupio się trochę przyznać, ale ja nie słucham One Direction, bo to nie mój styl, ale odwiedzam tego bloga właśnie dlatego, że bardzo lubię Louis'a no i resztę chłopaków, (jak już wcześniej napisałam za ich osobę) i ciekawi mnie to co robią, gdzie są itp.
    Podziwiałam chłopaków i Louis'a za to, że ich sława nie zmieniła, tak jak to robi z każdym. "Podziwiałam" - napisałam tak dlatego, że już teraz nie wiem, czy niektórych podziwiam dalej tak samo, jak kiedyś.

    Z tego wszystkiego co napisałam wynika, że nie jestem "TRUE DIRECTIONER", ale czuję się jak członek 1D Family.
    I jak powiedział kiedyś Louis, że każdą fankę/a traktuję jak rodzinę, to czuję się jakbym była w niej na pierwszym miejscu. <3 Chociaż tak na Niego najeżdżam, ale nie mogę Go tak po prostu wymazać z pamięci i nie mogę na Niego być zła, po prostu nie potrafię, a to co napisałam to są tylko słowa, które musiała w końcu z siebie wyrzucić).

    Aniu szanuje twoją decyzję, ale mam nadzieję, że ją zmienisz i wrócisz do nas.
    A jeżeli chodzi o to, że się zakochałaś, to ja też tak miałam i stwierdziłam, że moje uczucie do Louis'a jest silniejsze niż do Niego (chociaż wiem, że nigdy nie będę z Louis'em, ale nie umiem po prostu mieć kogoś innego, jeżeli cały czas myślę o Louis'ie).
    Ale nie wiem naprawdę jak jest u Ciebie.

    Ps. Ten komentarz wyżej: "Nie będę komentowała tego...", też jest mój, a to jest jego ciąg dalszy, bo nie mogłam tego wstawić razem bo było za długie.

    Pozdrawiam
    Agata . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam dokładnie, co do słowa, tak samo. Ja słucham głównie rocka, a nie popu, ale lubię wiedzieć dużo o 1D, oglądać filmiki z nimi (niekoniecznie te najnowsze) itd.

      Usuń
    2. To piąteczka !!. ;DD

      Usuń
  45. Ja uważam że chłopcy dorastają tak jak każdy z nas, czy was w wieku 20 lat cieszyło to co w wieku 16 lat? Myślę że nie ,dlatego zrozumcie oni nadal są tymi samymi chłopakami tyle że trochę starsi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!