wtorek, 31 lipca 2012

Newsy.

Dowiedziałyśmy się ,że ktoś prawie w całości kopiuje nasz blog. Nie no spoko gratuluję tej osobie -,-  My tu odwalamy robotę a ktoś se skopiuje i poda jako swoje. Dużo mówić nie będą  ,ale się wkurzyłyśmy. Przedtem jeszcze widziałam blog z naszym nagłówkiem . Nagłówek był z konkursu .. więc JEST NASZ. Jeśli ktoś chciał go sobie wziąźć mógł chociaż zapytać. Do niektórych ludzi aż brak słów. Dziękuję.



Pojawiły  się nowe nominacje w których  jest 1D.  Głosować można w poniższych linkach :

<KLIK>

<KLIK>

Directionerki spinamy tyły i głosujemy ; 3


Tu TEŻ :  <KLIK>


Gwiazdunie to dopiero dowaliły xd . Ostatnio napisali ,że Harry.. wziął ślub .  Aha.

KLIK>


Dziś  wyszło nowe Bravo. Z chłopakami na okładce.




Perrie na wakacjach  :


 
*.*  Takiej to dobrze.


Przypomnę o tym o czym wspominała Jolks. 12 sierpnia włączamy telewizor o 22.00 na  TVP 2 . Będą śpiewać 1D  i Danielle będzie tańczyć.


Leżę xd






 

Ze statuetką  VMA 2011. Sądzicie ,że zdobędą te dwie statuetki 2012 ? ; d



Niall dziś :




Chłopcy będą występowali również  na gali gali Video Music Awards 6 września *. *  z piosenką  WMYB .


Umrzyłam i nie odżyję. ♥.♥







Perrie z kuzynkami Zayn'a. : 




Zayn z swoimi kuzynkami .



Harry z  kuzynkami Zayn'a. :




Louis wczoraj :



Wideo z wczoraj :





Zayn z kuzynem ; 3 : 







To który nie ma dziewczyny? 


http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5ntp5Ofdv1rsd4dno1_500.png


Który z was ma dziewczynę ?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5ntp5Ofdv1rsd4dno2_500.gif

Zayn co ty taki smutny. Z takiej dziewczyny trzeba się cieszyć ; d


Liam drapie Hazzę  pod uszkiem xd haha.


http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7w8vfG3IQ1qgafl2o2_r1_500.gif






Imaginy z twittera :


Ty  : Niall obiad na stole.

Niall :    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5wqqeIydP1rtguqno1_500.gif



Ty : Niall , jestem w ciąży...

Niall : Żartujesz prawda?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7zy9pevWz1ryljxvo1_500.gif

Ty : Nie, mówię poważnie. 

Niall : Co ja robiłem ostatniej nocy ... ?

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m7zyn1uJmz1rxuai0o1_500.gif

Louis : Niall, stary! Będą małe Horanki!  

Niall :

 http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7ldcuC3cd1rb9zqno1_500.gif


Wczoraj urodziny miała kuzynka Zayn'a.  Skończyła 16 lat.  To zdjęcie jej tortu ♥.♥




Znacie te dziewczyny ?  ( <KLIK> ) . XD  Niektóre z nich to Directionerki. To właśnie one wkręcały ,że Kate jest dziewczyną Hazzy xd  Uwierzyły w to nawet dziewczyny za granicy . haha. ♥


Piękne to *.*




Nialler  oglądał dziś Olimpiade  ; D Na tt napisał.


 Louis i Liam  wczoraj :




 Jebłam i nie wstanę XD

 


Lou wczoraj z fanką :




Harry wczoraj :

  Jak zwykle szczerzy ząbki ; 3





Liam wczoraj przed studiem uciszał fanki ; D




Ciekawe czy ktoś go posłuchał xd



Podobno Hazz ma nowy telefon ; 3




Na tyle miłego dnia.



By  Anka










12 komentarzy:

  1. to kopiowanie jest okropne nie wiem jak ktoś tak może... jak kupisz Brawo to przepiszesz artykuł?????

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Yyyyyy... Aha... Bo zakładasz bloga z newsami o 1D, żeby nie chciało ci się wysilić, tylko kopiować z innej strony... -,- Gdzie tu logika? Co ci da wtedy ten blog? Bo jakoś nie ogarniam... Psss... -,-
    2. Ok, ok... Już zagłosowałam ; )
    3. Ahh.. gwiazdunie zawsze odwalają, więc się nie dziwię.. ; D
    4. Ja pierdziele! Ja nie no! Ja normalnie jebłam! Ja w to nie wierzę, że za 13 dni prawie cały świat ujrzy 1D! Wiem, wiem... Myślicie teraz 'ale masz dziewczyno podniete...-,-' albo coś w tym stylu, ale ja na serio tak niewyobrażalnie się tym jaram! *_* Nie mogę się doczekać! Chłopcy - powodzenia! ; D
    5. Hahahaha! Padłam i nie powstanę! : D Liam <333 Ale dobrze, że nie jest takim Bad Boy'em jak reszta... Są przereklamowani! : D Żart... xDDD
    6. Kuzynostwo Zayn'a + 1D = zdjęcia na pół notki! ; DDD (fajny ubiór ma Zayn na zdj. z kuzynem : D)
    7. Awwwww...! Jak sweet! Lirry! <3
    8. Imaginy super! Chcemy więcej! :D
    9. Liam, jaki fejs! oooooo! ShhhhFace! Jestem autorką nowego mema! ;P
    10. Ehhh.. tam... mi się nie podoba ten telefon, a Wam? Wolę sw... ; D
    Iza ;*
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. http://everywhere-secrets.blogspot.com/
    Mój blog :D Proszę, piszcie czy podoba Wam się wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś z jakiegoś bloga to kopiuje? Podasz adres?

    N.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaki ten Zayn jest przystojny...

    OdpowiedzUsuń
  6. lol żal mi ludzi -.- ja prowadzę stonkę na fb o 1D i czasami biorę coś od was, ale nie wszystko i nie kopiuję nagłówków -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. To zrobcie sb takie cos ze niw mozna kopiowac ja na swoim blogu takie cos mam ;-)
    Asia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi się wydaje, że ten związek Zayna i Perrs jest ustawiony. NOH8 , ja ją bardzo lubię , ale odkąd Perrie z nim jest nie jest już taki jak kiedyś , mało się uśmiecha, mniej wygłupia itp. Na tym zdjęciu jak się pytają kto jest singlem , tak ślicznie się uśmiecha, a na tym gifie na którym się pytają który ma dziewczynę , jest taki nieswoi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Podaj nazwę tego blooga.! zgadzam się z "Hazzzzax3" ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. żałuję, że wcześniej nie weszłam na tego bloga :)
    \zapraszam do mnie www.love-me4-ever.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej Akurat w moje urodziny bedą śpiewac w TVP <3
    zACIESZ pOZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!