piątek, 13 lipca 2012

Krótkie imaginy z twittera / newsy i gif'y.

Wczoraj załapałam się na odcinek z ICarly. Nie wiem czemu wielu osobom nie podoba się ten dubing. ( nie wiem jak się pisze xd wtf. )Według mnie był zajebisty. A głos Harry'ego xd haha. Dla mnie odcinek o wiele za krótki. Dzięki uprzejmości pewnej osoby mogę dać Wam link do odcinka , niestety po angielsku ( ale wtedy są prawdziwe głosy chłopców *.* )   Tu : <KLIK> 
Szukałam po wszystkich sklepach Funclubu  i jak na złość nie ma !  Poszukam dokładniej ; )


NIE MOJE ! Imaginy z twittera. Zajebiste *___*  ♥.♥



1. Budzisz się i widzisz obok siebie Harry'ego. Pochyla się nad Tobą i mówi 'Dzień dobry, słoneczko.', po czym całuje Cię w nos.
2. Ty: So call me maybe!
Zayn: http://media.tumblr.com/tumblr_m0kpraVYdd1r0kfgd.gif  
3. Ty: Jestem brzydka.
Niall: Jestem w ciąży.
Ty: CO?
Niall: Przepraszam.. Myślałem, że mówimy rzeczy niemożliwe.
4. Louis: Chyba masz coś w oku. Daj sprawdzę.
*chwilę później*
Ty: Em.. Już?
Louis: Jeszcze minutkę.. Masz takie piękne oczy.
 
5. Wchodzisz na tt i widzisz to: https://p.twimg.com/Axm_2NUCEAM4sGR.png:large
 
6. Harry patrzy na Ciebie i nie wytrzymuje napięcia:http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6tyi67Jlx1rslvwzo1_500.gif

7. Wstajesz w nocy i wychodzisz na balkon. Liam cicho podchodzi do Ciebie, przytula Cię i szepcze 'Wracaj ze mną do łóżka.'
8. Ty: Widziałeś mój telefon? Słyszę, że dzwoni, ale nie mogę go znaleźć.
Louis: *wrzuca telefon w swoje spodnie* Kurcze.. wypadł mi z rąk. Mogłabyś go wyciągnąć?
9. W nocy budzi Cię krzyk. Biegniesz do pokoju swojego syna. Płacze. Przytulasz go i pytasz co się stało. Odpowiada 'Śniło mi się, że całe jedzenie świata zniknęło!'. Obok siada Niall 'To tylko koszmar..'
10. Jakiś chłopak podchodzi do Ciebie w klubie.
Chłopak: Cześć, piękna. Jak Ci na imię?
Ty: [T.I.]- uśmiechasz się.
Harry: A ja jestem Harry. Jej chłopak. Spadaj.
11. Louis: No pchaj!
Zayn: Pcham! Wciągnij brzuch!
Ty: A rozpięliście zamek, idioci?
Niall: Osz Ty. Tu jest zamek.
Harry: Cicho. Liam jest farciarzem, że będziesz jego żoną.
12. Harry: Popieram Larry'ego.
Liam: Popieram Niama.
Niall: Wybacz, babe. Ja popieram (wasz bromance. np. Martyna+Niall= Nartyna itd. ) 
13. Harry czeka na Ciebie przed domem: https://p.twimg.com/AxeJdvCCQAERMZd.png:large 
14.Liam wysyła do Ciebie wiadomość: Cholera, dziewczyno! Harry już 5 godzin wpatruje się w Twoje zdjęcie! On serio tęskni!
https://p.twimg.com/AxdRHRaCAAETvLm.jpg:large

KOCHAM TWITTERA. ♥

Dzika furia Liam'a hahahah ♥  Liam , Liam , Liam , Liam.  WHAT DO YOU WANT?!

xd


<KLIK>

Wiecie o co chodzi ? :D

Tumblr_m72gghfgvf1qc7idyo1_500_large

CIACHO. :3

I'm so proud . ♥♥



Liam dodał tego covera na twittera. Fajny ?


Harry wczoraj z fanem.



Podobno chłopcy w następnej edycji XFactora Australijskiego będą kimś w rodzaju pomocnej 'gwiazdy' w domu jurora :D
To ja zapierdalam do Australijskiego XFactora  na kolanach. *.* 
 
Najlepszego : D
 
 
Nowe DVD z chłopcami ukaże się 07 sierpnia 2012 . Rzygam tęczą. ♥ 

 
Nowe zdjęcie Liam'a. *.* 
  
Harry wczoraj jeździłsamochodem ( nie wie gdzie *.* ale i tak się jara ) 
 
 Harry z fanką . 

 
Hahahahhah. Kocham besty.  Z serii ' wyobraźnia Directionerek nie zna granic ' 

 
Niall z fanką wczoraj :
 
Louis i Liam wczoraj :
 
Harry wczoraj :

 
+  ICARLY ODCINEK Z 1D po POLSKU *.* . Trochę zła grafika ale co tam : 3

<KLIK>
Miłego. ♥
 
 
By  Anka
 

17 komentarzy:

  1. 1. Imaginy - zajebiste! Co tu dużo mówić... xD Najbardziej mi się 3 spodobał : DD
    2. Hahahahaha! - 'To ja zapierdalam do Australijskiego XFactora na kolanach. *.*' - hahaha! Nie no, jebłam! : DDDDD
    3. Hahah! Widziałam to na bestach! (też je kocham ; ). Ciekawa historia, bo siedzę sb spokojnie przeglądam besty, a nade mną mój brat wisi i przegląda ze mną... ; D I pacze, a tam właśnie to coś i zaczynam się na fula z tego jeba... yyy.. to znaczy śmiać ; D I Radziu (mój brat xd.) mówi 'Pfff... i co tu takiego śmiesznego... Niedługo sama tak będziesz robić...' A ja buraka i poker fejs! Hahaha! ; D
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall: Liam, Liam Liam
    liam: what WHAT DO YOU WANT!?
    Niall: Liam
    To mnie rozwaliło xD
    A imaginy zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://besty.pl/1386812 to też dobre :)
    super foty i ogólnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. true story xD

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha :D fajne te imaginy :P Bosz, chcę film z nimi *.* Wg. kocham tego aktora na animacji <3
    9. W nocy budzi Cię krzyk. Biegniesz do pokoju swojego syna. Płacze. Przytulasz go i pytasz co się stało. Odpowiada 'Śniło mi się, że całe jedzenie świata zniknęło!'. Obok siada Niall 'To tylko koszmar..' - rozwaliło :D
    14.Liam wysyła do Ciebie wiadomość: Cholera, dziewczyno! Harry już 5 godzin wpatruje się w Twoje zdjęcie! On serio tęskni! - awwww *.*
    CIACHO ! XD
    Zayn jaki fejs na zdjęciu z płytami ! LoL :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te imaginy. :D
    'To ja zapierdalam do Australijskiego XFactora na kolanach. ' - hahahh. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://skreened.com/caths/heypotato BOSKIE KOSZULKI ! <3 I LOVE THEM *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej wielkie dzięki za link. Serio zajebioza *.* aaaaa.

      Usuń
    2. Spoczko :D wiedziałam że się spodobają *.* Jak je zobaczyłam to normalnie oszalałam <3 Zajebiste popsrostu *.*

      Usuń
  8. Niall fallowną dzisiaj Polską fankę XD szczęściara :P

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=DsrFWPeNkPQ - zobaczcie sobie ten filmik ♥ Taki chłopaki powinni zobaczyć , boski jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. więcej takich imaignów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Więcej komiksów ! XD plisss :) może zrobicie osobną zakładkę do komiksów tak jak do imaginów ? :D To czytelniczki też mogły by wam wysyłać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiste ! ^_^ zapraszam do siebie: http://takemehomeshufflin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 i 9 mnie rozwaliło...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!