czwartek, 5 lipca 2012

Fakty o Natalii


Wiem że ostatnio nie dodawałam postu ale miałam problemy z Internetem ): Dużo osób chciało fakty o mnie więc je dodam (Przepraszam że tak późno). Dostałam dziś wiadomość że zaniedbujemy tego Bloga... Myślę że są wakacje i dla tego tak mało dodajemy postów. 


# Urodziła się 1 Kwietnia (Prima Aprilis) 1996r.
# Ma niebieskie oczy chociaż wszyscy mówią że ma zielone.
# Jest bardzo brzydka.
# Czy pije , pali , ćpa ? (Odp;. Wszystkiego w życiu trzeba spróbować chociaż to ostatnie nie wchodzi w grę).
# Od niedawna zaczęła słuchać GrubSona.
# Nie nawiedzi się uczyć z czego wynika jej średnia.
# Chce zostać fryzjerką (po wakacjach zaczyna uczyć się w tym kierunku).
# Oprócz tego Bloga prowadzi jeszcze trzy (#1 #2 #3).
# Słucha bardzo dużo rodzai muzyki.
# Także kiedyś była fanką Afromentalu.
# Interesuję się modą.
# Jest bardzo nie śmiała ale kiedy się ją bliżej pozna już taka nie jest.
# Bardzo poważnie przyjmuje złośliwe komentarze.
# W głębi duszy jest bardzo cicha , skryta itd.
# Nie nawiedzi kłamstw.
# Lubi czytać ale tylko te ciekawe książki (których jest tak mało).
# Lubi rysować chodź jej to nie wychodzi.
# Kocha loczki Hazzy.
# Umie pływać.
# Kocha koszykówkę.
# Często ma napady głupawki.
# Kocha Skittlesy i Frugo.
# Uwielbia robić zakupy.
# Uważa że nikt nie zna jej tak na prawdę.




I moja twarz (o ile można to tak nazwać) : 



Przepraszam jeśli oślepliście (: I mam nadzieję że nie pomyśleliście sobie po przeczytaniu tych faktów że jestem jakąś wariatką ;P Jeśli chcecie coś jeszcze o mnie wiedzieć to pytajcie ;***




by Nata_123 ♥

13 komentarzy:

  1. http://www.viva-tv.pl/news/the-wanted-czy-one-direction głosujcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś ładna ! ja jestem brzydsza .. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WTF?! co Ty od siebie chcesz?! Ty jesteś ŚLICZNA!!!
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobasz;)) Masz bardzo ładne włosy one są naturalnie lekko kręcone? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś ładna.
    I podobają mi się Twoje włosy. Naturalnie są kręcone ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłem już coś o faktach o WAs w pupie to mam ... mam prośbe , weźcie coś napiszcie o chłopakach , a nie o Was .. No sory nie chce być złośliwy , ale to mnie zaczeło wkurzać ... napisz notkę lepiej np.coś o chłopakach np. ile ważą , wzrost ...; p Przepraszam . ; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz problem. Idziesz dalej i nie zwracaj uwagi. Tyle co mam do powiedzenia. "Przepraszam" ;p

      Usuń
    2. O co ci chodzi tam na dole? ; pp

      Usuń
  7. Ej jesteś bardzo ładna i mogę się o to kłócić! ;) Ja jestem brzydsza ;<
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. ŁAŁ !! MYSLALAM ZE CZYTAM O SOBIE . WIEKSZOSC JEST TAK JAK JA . TO OSTATNIE TO NAPEWNO O MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo . Ja tez jestem podobna . Tylko nienawidze koszykowki.. ;P

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!