piątek, 13 lipca 2012

Imaginy part. 15

 Nuda nudą  xd nom . Mam dla Was imagin. Nie jest doskonały no ale dobry. Oceniajcie.  + włącznie tą muzykę OBOWIĄZKOWO .





______________

" Znów musiałam czekać na niego.. znowu ! Do cholery ! Dlaczego ? Nie mogłam się doczekać .. by go znów zobaczyć , te jego oczy , włosy.. wszystko. Singiel tego  nie zrozumie. Nie.. Ale co było ważniejsze ode mnie ? Sława , koncerty , kasa. . To sprawiło ,że  nasze , przepraszam moje uczucie gasło.. z każdą chwilą. Ja istniałam dla niego on istniał dla mnie. Zrobię coś głupiego ? Czyżby . Jest tak ślepy ,że nie widzi ,ze cierpię. Jestem i pozostanę zwykłą dziewczyną. Zwykłą naiwną fanką , która poczuła jak głupia coś do jednego z nich. Tacy jak oni nie mają uczuć.. może na chwilę .. na moment. Nie wiem co jeszcze powiedzieć. Bo wychodzi na to ,ze to list. NIE to nie list. To moje resztki miłości do niego , przelewane na papier.. Siedzę właśnie na łóżku i przeglądam widea z youtuba.. Zadaję sobie pytanie.. Gdzie chłopak w którym się zakochałam gdy byłam  jeszcze fanką ? Nie wiem czemu udaję , czemu przestaję go rozumieć.. dla niego istnieć ? Dla mnie to koniec ..  Podpisano .. naiwna idiotka , która kochała Malika ♥ "  

- To ostatni wpis z jej pamiętnika  policjant podał  go Zayn'owi . Chłopak usiadł na chwilę na ziemi ,  ' zatapiając ' twarz w dłoniach . Gdzie ona jest pytał.. Stróż tylko podał mu rękę.

-Niech pan wraca.. menadżer..
-Nie będę robił tego co on sobie życzy ! Moje życie legło w gruzach przez to ! Nie ..  - krzyczał po czym wybiegł .

Na moim wyświetlaczu co chwilę widniało.. " Zayn " .Nie zamierzam odbierać od niego telefonów. Co by to dało .? Nic. Leżałam tak  wpatrując się w niebo .. Coś pękło we mnie. Rozpłakałam się. Dlaczego ? Przypomniało mi się to jak obiecaliśmy sobie miłość do końca życia. Co mogłam wtedy myśleć ?  Wiem ,ze kochałam go do szaleństwa. Czemu się oszukuję do cholery ! Czemu ?!  jest tak ważny.. tak bardzo. Wstałam i pobiegłam ile sił w nogach .. w stronę domu . trzęsąc się wyjęłam klucze i otworzyłam drzwi. Miałam nadzieję ,że zastanę tam Zayn'a. ALE NIE . Znowu pustka.. Z trudem powstrzymałam łzy. Położyłam się na łóżku  i .. zasnęłam.  Obudziłam się bodajże rano koło mnie leżał .. Zayn. Dotknęłam jego dłoni , która moją mocno ścisnęła.

- Nigdy więcej nie odejdziesz ,prawda ?- zapytał patrząc się w me oczy.
-Lekko się uśmiechnęłam  i ścisnęłam jego dłoń.
Wciąż patrzył się w moje oczy .Oczekując odpowiedzi.

Po chwili ciszy ..

- Rzuciłem zespół. Kocham Cie rozumiesz ?
- Wtuliłam się w niego MOCNO. Tak bardzo by był mój już na zawsze. 

______________________________________________________________________________


Stworzyłam taki krótki ale chyba fajny XD  :

Piosenka :


Siedzisz razem z Harrym w pokoju. Od dłuższego czasu  rysuje coś na  Twojej ręce . W końcu wkurzona pytasz..

- Mogę zobaczyć co takiego tworzysz ?

Styles podniósł głowę  i zaczął szczerzyć swoje ząbki.

- Tak możesz.

Obracasz rękę i widzisz napis " HS "

- Po co namalowałeś mi swoje inicjały ? - nie możesz opanować śmiechu.

- Chciałem się  upewnić ,ze będziesz należeć tylko i wyłącznie do Harry'ego Styles'a.

Zrobiłaś ' wielkie ' oczy.

Harry przybliżył się do Ciebie i obdarzył gorącym pocałunkiem .

_________________________________________________

Kto zna tą piosenkę z reklamy ' śnieżki ' XD




By  Anka

12 komentarzy:

  1. Chris Madin - Jigsaw XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą pierwszą piosenkę tak jak film *.* Pierwszy imagin nawet spoko tylko że rzucił zespół ?! o.O to mi się nie podobało :| A drugi króciutki ale śmieszny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/ - POLECAM TEGO BLOGA xD ŚWIETNE OPOWIADANIE + KOMENTUJCIE GO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://imaginyabout1d.blogspot.com/2012/07/imagin-dosc-smutny.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=DsrFWPeNkPQ - zobaczcie sobie ten filmik ♥ Taki chłopaki powinni zobaczyć , boski jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. http://demstory.tumblr.com/post/27135429031 coś dla antyfanów Eleanor. Nie mówię że ją po przeczytaniu tego już lubię,ale coś o ma na rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.youtube.com/watch?v=k0PAxL7TnJg LADY PANK - MARCHEWKOWE POLE <3 I LIKE THAT ! :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć chciała bym mies fajny blog ale nie potrafie tych serduczek i itp. czy ktoś mni pomoże i mam konkurs na redakotorke

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!