czwartek, 19 lipca 2012

kilka newsów

Dziękuje wszystkim za poparcie mnie  w komentarzach , prawiee żee każdemu odpisałam dziekując ;)

nie mam dużo do pisania ale zawsze coś ;) dziś kupiłam bravo było coś tam o 1D , ale zostawiłam gazetę w sklepie rodziców więc jutro wam przepiszę co napisali ;/

dziadek Lou tweetnął dziś :
WOW. Thank you so much Poland. I am truly grateful to you for this

a znalazłam filmik Liam'a i Danielle z Wenecji z gondoli

Flashmob- Fanki w stolicy Irlandii zablokowały główną i tym samym największą ulice , zwracając tym na siebie uwagę Nialla , jego przetłumaczone tweety na ten temat :

1-,, Mama właśnie mi powiedziała, że ludzie robią dzisiaj flashmob w Dublinie. Dajecie dziewczyny #1DflashmobDublin ''

2-,, Ludzie, Bobby zadzwonił właśnie do mnie i powiedział o flashmobie w Dublinie, który zablokował największą ulicę, legenda! Dowód na to, że mamy najlepszych fanów na świecie. ''

filmik z Flashmob'u

 z accessu z USA



 widać w ich oczach zazdrość xd

heheszki :D


ehhhh , niestety w necie nie ma zbytnio newsów więc my też nie mamy jakoś szczególnie o czym pisać ;/ niestety wakacje też robią swoje ;p jutro wam przepiszę to co napisali w Bravo o chłopcach ;)
co powiecie na to żebym co jakiś czas robiła notke z fajnymi , śmiesznymi itp filmikami z 1D , tak jak komuś bd się nudziło to sb poogląda ? :D

Paula <3







11 komentarzy:

  1. Hmmm.. Ten flash mob aż taki za ciekawy to im nie wyszedł, nie? Są lepsze... : )
    Noooo! Ja jestem w 100% za taką notką, w której będą jakieś śmieszne zdj. z chłopakami, albo filmiki...! : D Takie różne przeróbki itd. ; )
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall wie ze maja najlepszych fanow i to sie liczy :D chlopak tez maja wakacje wiec nie dziwota XD
    Kocham te ich filmiki *.*
    tak, moga byc takie notki z fajnymi filmikami :) tylko zeby nie za duzo bo wtedy blog sie tnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł mój tt @MonikaMruk follow me please
    ─▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─ ──██─███─███─██─██─██▄█─── ──██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█─── ─▄██▄▄█▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█

    OdpowiedzUsuń
  4. http://besty.pl/1423586
    widziałyście?
    To jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, nooo! To jest super! Ale ciekawi mnie, że pięciu facetów na oko po 30-40 lat wybrało TAKĄ piosenkę, którą słuchają nastolatki w wieku... nwm od ilu ale gdzieś tak do... około 17 lat...? Zdarzają się starsze przypadki ; DD
      Iza ;*

      Usuń
    2. Widziałam :D meeeega *.* strasznie mi się spodobało XD

      Usuń
    3. Do 17 lat ? :D uwierz że są dużo dużo starsze fanki :) chyba w każdym wieku ;] bardziej mnie dziwi że chłopacy :) Bo 1D ma raczej większość fanek :P

      Usuń
  5. Jak romantycznie *.* Liam i Dan <3
    Niall wie co pisze :P
    Lou strzelający z gitary ! :P XD
    Ta zazdrość w oczach :P Haza musi ich nauczyć :) On sam taki zadowolony a reszta go podziwia :P
    Gotta be Lou *.* dobre dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że rodzina 1D na całym świecie jest zajebista ! *.* Ciekawe by było spotkać się tak wszystkie z wszystkich krajów :D
    PS. Wie ktoś co to z piosenka od 5 min ? :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!