poniedziałek, 2 lipca 2012

400.000 tysięcy odwiedzin !

Ja na prawdę nie wiem co powiedzieć .. to zaskakujące.  Cieszę się ; d  . Jestem wdzięczna każdej osobie , która tu zaglądnęła , która spędziła tu chociaż jedną minutę.  Każdy komentarz dużo dla  Nas znaczy. A jest ich prawie 5.000 .  Dziękuje redaktorkom i stałym czytelnikom  za wszystko to co robią. Dziękuję ,że staracie  się komentować  ,że bierzecie udział w tych moich poje*anych konkursach . ; )  Jesteśmy jedną wielką  rodziną , która zawsze stara się wspierać nawzajem. W tych dobrych i złych chwilach.  Nie wyobrażam sobie dnia bez tej strony i bez tych wspaniałych osób , które tego bloga tworzą. Tak tworzą go  czytelnicy ich opinie , a my redaktorki staramy się robić wszystko tak by każdy znalazł  coś dla siebie. Jestem bardzo wdzięczna za tą 4 setkę i mam wielką nadzieję ,że dobijemy do 5 i dalej. Macie serdeczne pozdrowienia od  Anki ♥ ; D 






By Anka

16 komentarzy:

  1. ja nawet wiem że dobijemy jeszcze więcej! ja czekam aż napiszesz kiedyś 1.000.000 odwiedzin ! no wkońcu połowy dobijamy pomału tej sumki :D Ja też nie wyobrażam sobie dnia bez bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego bloga i zaglądam tu codziennie;] A mogłabyś dodać tło z całym 1D? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest tło z wszystkimi chłopcami . xdd

      Usuń
  3. Ja również nie wyobrażam sobie dnia, bez wejścia na ten blog i poczytania kilku nowości. Dziękuję Wam za to. ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo! Codziennie tu wchodze<33 Kocham ten blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! :D
    i też jestem stałą czytelniczką ,od niedawna, ale jestem. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się do pozdrowień . :) Xx

    OdpowiedzUsuń
  7. wchodze na tego bloga chyba ze sto razy dziennie, heheh ;d
    śliczne tło !

    OdpowiedzUsuń
  8. To my dziękujemy , że tu piszecie i że jesteście ! : ****
    < 33

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper :D Też wchodzę tu codziennie i to nie raz :P Dziękuje wam za tego bloga :D Jest najlepszy XD
    PS.Super tło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem jak można to uczcić ! :D Pomimo tego że każda mieszka w różnych kątkach Polski nie możemy się wszystkie spotkać :( :D Ale fajnie by było jak byście zrobiły jakiś "pisemny" czat gdzie wszystkie mogłybyśmy na raz sobie pogadać :D Nie wiem czy umiecie zrobić taki czat ale fajnie by było....taki bez logowania nigdzie :) tak poprostu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super pomysł :D tak żebyśmy MY anonimki też mogły pisać :P fajnie by było XD

      Usuń
    2. Genialne ! ;)
      ale czy nasze redaktorki czytaja komentarze ?! Taki pomysl a zadna chyba go nie widziala i zlala ;( szkoda ....

      Usuń
    3. raczej nie ma takiego chatu bez logowania itp, ja tam proponuje tinychat ;p czytamy wasze komentarze nie martwcie sie ;)a czytam nawet te nie pod swoimi postami, tylko nie zawsze odp ;) aktualnie mam zepsuta klawiture w lapcu wiec nie pisze notek , bo na ekranowej o strasznie wolnooooo idzie ;p

      Usuń
  11. Gratuluję ! :)
    Nie wyobrażam sobie dnia żeby tu nie zajrzeć. Jestem tu 100 razy dziennie . Normalnie kocham Was wszystkich. :D Was redaktorki za to, że piszcie i się staracie i wszystkich którzy komentują. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!