piątek, 20 lipca 2012

Newsy

Harry poszedł wczoraj do baru z Nickiem Grimshawem , wgl gościa nie kojarzę xd

zdj chłopców wychodzących ze studia



Przy okazji zrobili sobie pare fociszy z fankami :)





Widzicie czarną kobietę patrzącą się na tyłek Zayna ? :D nooo , tylko pozazdrościć widoku !


Dziś Lou z mężem i Lux wracają z Grecji .

Louis follownął jakoś dziś/wczoraj polską fanke :DD

Przy nowej płycie chłopców pracuje ponoć : Conor Maynard , FloRida i Bruno Mars ;)
nowy singiel pokaże się 1 września ;)

a i jeszcze jedno Louis i Eleanor zamieszkali już razeeem ! :D


chyba nie mam wam nic więcej do przekazania niestety ;p musze lecieć na stajnie więc  też nie mam czasu więcej szukać , wieczorem po powrocie  przepisze to co napisali w Bravo o chłopcach ;)


Paula <3


11 komentarzy:

  1. Ja chcę nową płytęęęęę już teraz, zaraz, natychmiast!!
    *lena

    OdpowiedzUsuń
  2. *Też nie kojarzę gości ale mniejsza z tym :P
    *Też z chęcią bym sobie walnęła parę fociszy z chłopcami XD
    *O fak ! :D tak mega jej zazdroszczę widoków ! :P *.*
    *A to szczęściara :D Mnie żaden nie chce fallownąć :(
    *Chcę chcę już nową płytę ! :D napewno będzie zajefajna *.*
    *Bosz ! Mieszkają razem :( a co tam ! :) szczęścia im życzę :P niech sobie mieszkają XD
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. super jak zawsze kto się ze mną zgadza niech mnie follownie @MonikaMruk

    OdpowiedzUsuń
  4. Wie ktoś czy Perrie ma tt ?! :D ale takiego prawdziwego jej XD jak tak to dajcie mi linka :) Plisss :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Perrie nie ma tt. Jest tylko oficjalny twitter jej zespołu " Little Mix " .

      Usuń
  5. Oh ten widok *.* zazdroszczę ! <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to napisałaś;
    Dziś Lou z mężem i Lux hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu :D jak ja bym chciała takie zdjęcie z Lou i Zaynem *.* a widoku faktycznie zazdroszczę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślę ze ta czarna kobieta nie patrzyła się na tyłek Zayna tylko na tej dziewczyny bo na miałam takie szorty za bardzo wycięte i prawie jej tyłek widać, popatrzcie sobie na inne zdjęcia :D
      sZs :)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!