niedziela, 1 lipca 2012

Wyniki konkursu / newsy.

 Hey. Nie chce mi się robić dwóch różnych postów  więc złączę je w jeden ; d .  Zacznę od wyników konkursu .  Nagrody które można było  ' zdobyć ' to :

1. Reklama bloga/strony
2. Praca zostanie  nagłówkiem bloga
3.Post z dedykacją ( można podać tt )
4. Wywiad ze mną xd  [ można pytać o co się chce ]


Konkurs wygrywa   alessia .

I oto jej nagłówek :




Gratuluję talentu . ;D


Wracając do newsów :


Hazz z fanką *___*  Bosh jak ja jej zazdroszczę.




Nialler pajacujący na próie dźwiękowej Olly'ego Murs'a .



Dan przed występem . [ ta w środku ]




Zayn ma podobno nowy tatuaż o. O  Ej  przystopuj Malik.




Josh byłw Disneylandzie  i ta fotkę dodał na tt :




Narry na ostatnim koncercie :



Harry  i Zayn wczoraj na koncercie *.*   Ja śnię.




Liam w nocy wczoraj   w sklepie .xd  bez butów.


   A tu Louis w piżamie  XD

Harry  w tour busie.




Poznajecie xd hahahha.  Liam !



 Zayn z fanką




Niall przed studiem :




Niall podobno kibicuje dziś Hiszpanom *.*


Wczorajsze trendy ^.^




Oraz chciałyśmy się pochwalić  Pięknymi avkami , które dostałyśmy od  USmile0927  ( e-mail )


dla mnie :


dla Jolks :



dla Klaudii :


dla Natalii :



i  dla Pauli :





Serdecznie  dziękujemy  ♥



By  Anka

24 komentarze:

  1. ale nagłówek xd czarny prostokąt hahahaaahhahaha . nie pokazał sie ;p a miałyśmy razme wybierać zwyciężcę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam ,że nie chcesz xd . przepraszam ; c

      Usuń
  2. nie wyświetla się nagłówek ani avki :|
    nie no Malik oO ile tych tatuaży -,- I love you ale chyba już za dużo :( Harry z fanką *.* też kibicuje Hiszpanii ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy nagłówek .. co prawda wyświetla mi się ale szczerze mówiąc w ogóle mi sie nie podoba na tych zdjęciach chłopaki wyszli po prostu głupio no cóż mogłaś zrobic finał i potem my byśmy głosowali na najlepszy ale w końcu to twój blog i możesz robić co ci się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obraź się ani nic ale ten nagłówek jest okropny.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się....za bardzo nałożone zdjęcia i wogólne .... powinnaś nam pokazać i zrobić głosowanie ,ale wolałaś sama. Twój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wysyłałam. Cóż, nagłówek nie powala, ale zły też nie jest. Myślę, że znalazły się lepszy. ;) Zdjęcia są po prostu na siebie nałożone. Żadna sztuka tylko podstawowe opanowanie prostego programu. xxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurw@ możecie zdjemnąć tą posenke u góry.Nie włącza mi sie wasz blog i musze czekać 5 minut aż się włączy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj .. zdjemnąć ? ; )

      N . xxxxx
      : **
      <3333

      Usuń
  8. Słyszałyście o kręceniu filmiku dla chłopaków w Warszawie tutaj macie info od dziewczyny, która chce to zorganizować. Niestety ja mieszam za daleko i nie daam rady przyjechać, ale jeśli któraś z was jest z okolic Warszawy to ruszać tyłki i do filmiku. To ten tekst:

    Hej! Ta wiadomość dotyczy fanek One Direction- czyli Directionerek. Pewnie już słyszałyście, a może nawet widziałyście filmik od Czeskich fanek One Direction. Chłopcy podobno, gdy go zobaczylibyli nimi oczarowani. Stąd prawdopodobieństwo, że chłopcy zamiast do Polski przyjadą do Czech. Bardzo chcemy, żeby przyjechali do nas, więc wymyśliłyśmy super plan.W dniu 7.07.20012 planujemy się spotkać z Directionerkami, bo chcemy zrobić coś podobnego. Prosimy abyscie, jeśli chcecie i możecie przyjechały o godzinie 12.00 na rynek w Starym Mieście . Weźcie koleżanki, przyjaciółki i znajome Directionerki, młodsze rodzeństwo. Jeżeli macie własne pomysły i pytania to skontaktujcie się ze mną na Facebooku Natalia Goss . Piszcie na moje gg 42253532 , lub dzwońcie na ten numer 513561916
    P.S fajnie żebyście pomalowały paznokcie , założyły koszulki pomalowały ciało W STYLU 1D i żeby każda z was miała jakiś jeden nawet mały plakat 1D .
    To tyle co miałam wam do powiedzenia. Promujcie to do wszystkich Directionerek!!! Pojawił się też pomysł, aby zrobić takie coś w kilku większych miastach i złączyć to potem w jedną całość. PROSZĘ WYSYŁAJCIE TO DALEJ. !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mieszkam za daleko ale pomysł super XD jak bym mieszkała blisko to napewno bym tam była. :P

      Usuń
  9. Oł Noł.! :D Ten nagłówek fatalny.. przykro mi to pisać ale prawda to prawda wybaczcie -,-

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, znalazły by się lepsze nagłówki, ale ten też mi się bardzo podoba.:D Avki też są świetne.
    Jeśli Malik naprawdę znowu zrobił tatuaż to on już jest uzależniony, bo innego wytłumaczenia nie mam. :D Za dużo już... ;p
    Kibicuję Hiszpanii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykro to stwierdzić ale taki nagłówek prosto zrobić....żadna rewelacja...mogła byś pokazać inne jakie przyszły ? :D Może byśmy wybrały wspólnie XD chyba że nie chcesz :P twój wybór :D ale myślę że tak by było najlepiej XD

    OdpowiedzUsuń
  12. OKROPNY NAGŁÓWEK !!!
    Tamten o wiele lepszy ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiecie co, ten nagłówek zrobiła moja przyjaciółka i to nie jest przyjemne jak ktoś tak mówi więc zamknijcie się kurw@. Zazdrościcie jej, że wygrała i tyle nie potraficie pogodzić się z porażką ? To nie miłe uczucie jak ktoś hejtuje więc łaskawie zamknijcie się już, mi się podoba.

    Avki są spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja akurat nie jestem. Wyraziłam swoje zdanie i mam do tego prawo. xx

      Usuń
  14. Widzę, że avki się podobają .. ;P Miło.
    Szczerze co do nagłówka .. Ludzie, każdy ma swój gust. Mi się osobiście podoba i gratuluje zwyciężczyni .. ^__^
    @USmile0927

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ktoś jest z okolic Szczecina to pisać na GG. : 38795759. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mówiłam Ci Anka że Twój super jest :), a ten jest...bardzo przeciętny i nie pasuje do naszego tła .

    tu Paula , zalało mi lapca i nie moge się zalogować na moje konto xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Lekko mnie zakuło jak wbiłam na bloga, a tam nie mój nagłówek, lecz nie można non stop być najlepszym, muszę się z tym pogodzić, że to nagłówslek alessi został wybrany. gratuluję wygranej.-Willi_0

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się bardzo podoba najbardziej Niall ale on to mi się zawsze podoba XD
    Ten nowy nagłówek co teraz jest jest gorszy ale też fajny :)
    pozdro i fajne avki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja zazdroszczę Dan talentu do tańca *.*
    jak zawsze zdjęcia fajne, bo z chłopakami . :D
    i no, dziękuję bardzo w imieniu wszystkich odwiedzających ten blog, za takie informacje ciągle na bieżąco !:D
    czekam na newsy. :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!