czwartek, 19 lipca 2012

Takie tam.

Hey.Przeczytałam to co napisała Paulina.. Nie mam focha.. po prostu przeczytałam to ze spokojem .  I wydaje mi się ,że najlepsze rozwiązanie jak dla mnie to po prostu myśl ,że Calder NIE ISTNIEJE. : )  I tyle. Jak już wspomniałam w piątek wyjeżdżam na tydzień  albo dłużej.  Cieszę się z tego powodu. Pewnie wiele z Was nie słyszało o tym. ...

Fanki Eleanor zrobiły ostatnio akcję  na tt   #HarryShouldDie ... . Jednym słowem życzyły Harry'emu śmierci. Dla mnie to chore , dla Was nie ?  Pisały też ,że Elcia nadawała by się bardziej niż on. To następny dowód na to ,że jej fanki ( nie wszystkie ! ) są nienormalne. -.-  Najważniejsze pytanie.. Co na to Eleanor ? Niby o tym nie słyszała .. czyżby ?!  Założę się  ,że do niej tym spamowały. Naprawdę nie wiem za co ta dziewczyna ma aż prawie 1 mln followersów na tt. Chciałąm jeszcze dodać ,że to Harry poznał Louis'a i Eleanor. Więc jej fanki powinny mu być w jakiejś części wdzięczne ?  <KLIK>







Autko Eleanor :

  Śłitaśne , nie ?



Słyszeliście ten cover ?Kiedyś go już chyba dodawałam xd  Niesamowity .. I do tego  śpiewa go Polka. *.*

Ma ona jeszcze kilka różnych piosenek. Niesamowity głos. ; d 


Walnęłam i nie wstanę. XD



Nie mój pomysł .. ale na prawdę wyje*ane w kosmos ; c




1 Włączcie to .:
 


2. Zatrzymajcie na samym początku
3. Wejdźcie na to :  <KLIK>
4. Wróćcie na filmiki.
5. Odtwórzcie i zamknijcie oczy>
6. Wyobraźcie sobie, że stoicie podczas ulewy z Harrym, a on do Was śpiewa 
Naprawdę rycze. ♥

Nasza Lottie z Cher. ;3 

 

Znowu tańczący Zayn . ; d Podobno było to 15 lipca : 

Haha ♥ Malik. ; D 

Nialler z fanostwem.♥ 

 

Tyle. 

By  Anka

 

22 komentarze:

  1. Wiedziałam, że wrócisz. Jesteś slaba, więc się wyłamalaś, jesteś niedojrzała, bo nie potrafisz podtrzymywać słuszności swoich decyzji. Ale nie będę pisać wiecej, bo wszystko było pod twoim poprzednim postem.
    Sajonara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedziałam ,że odchodzę ? .. Widać nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. A składa się tak ,że nie interesuję się hejtami , mam swoje zdanie , którego nie zmienię.

      Usuń
    2. Skoro nie przejmujesz się hejtami to dlaczego je czytasz i na nie odpisujesz? LOL... Żal.pl -,- dzieciuch

      Usuń
    3. Bo czytając to aż kusi się by odpisać. Już wiesz ? ; d

      Usuń
    4. I bardzo dobrze, że się nie przejmujesz tymi hejtami! W końcu... ; )

      "I wydaje mi się, że najlepsze rozwiązanie jak dla mnie to po prostu myśl, że Calder NIE ISTNIEJE. : ) I tyle." - i właśnie o to nam wszystkim chodziło! Piszesz już o niej normalnie i my się cieszymy. A to podkreślę : "JA TEŻ NIE LUBIĘ ELEANOR", ale po prostu jej nie hejtuję, jak ty teraz. I to mi się podoba. Mamy powody do jej nie lubienia (anty-eleanor.blogspot.com), ale ją szanujemy [od teraz], bo Louis jest z nią szczęśliwy [nawet jej kupił takie słiit autko!]! Więc mam nadzieję, że już nie będzie na tym blogu wyzywania kogoś od "paszczurów", złodziei itp. : ]

      Usuń
  2. "przeczytałam to, co napisała Paulina" z tego, co wiem to ona ma na imię Paula a to jest zupełnie co innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. o co chodzi z tym zdjęciem Niala i Biebera???

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chcę Cię hejtować zniżać się do Twojego poziomu ale sama się o to prosisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się nimi, to ty jesteś jedną z autorek bloga xd
    Zapraszam do nas: http://heartaddictedto1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu Zayn tańczy??? o mamuniu
    mój twitter zapraszam @MonikaMruk

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. #HarryShouldDie - Co kurwa?! Nawet mi się już nie chce rozwijać, bo mi tylko ciśnienie skoczy... Także tylko powiem: Popierniczone direcionatorki! -,-
    2. Ta dziewczyna ma zajebisty głos! : D
    3. Jaaaaaa..! Taka inna wersja imagina, nie? ; D Szkoda, że takie coś się na prawdę nie stało... : )
    4. Kurde, ale Lottie jest ładna ; DD
    5. Hahahaha! No nie no! Jebłam! DJ Malik!
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W punkcie pierwszym nie chce mi się rozwijać WYPOWIEDZI!... Bo to może zabrzmiało, że się już nawen nie chcę rozwijać UMYSŁOWO, czy coś... ; DDD
      Iza ;*

      Usuń
  8. "wydaje mi się ,że najlepsze rozwiązanie jak dla mnie to po prostu myśl ,że Calder NIE ISTNIEJE. : ) I tyle." No i brawo! Właśnie to ci poradziłam w komentarzu pod tamtą notką. ;) To co zrobiły te fanki Eleanor dla mnie jest żałosne jak można życzyć komuś śmierci?! Ja powtórzę jeszcze raz na wszelki wyapdek. Nie jestem fanką żadnej z dziewczyn chłopaków i robienie im fan clubów jest dziwne. (no może z wyjątkiem Perrie, bo ona jest piosenkarką, wygrała ze swoim zespołem x factor, więc jej się należy) Mam nadzieję, że już naprawdę nie będziesz obrażać w swoich notkach El. :)
    Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to z Harrym i z tym deszczem świetne :D
    Malik znowu wymiata :D
    ZAPRASZAM=> http://shinybox.pl/account/shinystars :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurwa, nie -.- Po prostu kurwa nie.
    Powiem po prostu: Denerwujesz mnie. Denerwuje mnie twoje zachowanie.
    Nic tylko: " Odchodzę, robię sobie przerwę, mam dość hejtów!" A za 2 dni: " Zrozumiałam że moje zachowanie było niedojrzałe, wybaczcie "
    Jezuu, jak masz robić sceny i grozić, że odchodzisz, by za 2 dni wrócić, to daruj sobie. Kocham tego bloga, bardzo lubię Paule, Jolks, Klaudie czy Mrs. Styles. Ale ciebie... Nie tyle nie lubię, co mnie doprowadzasz czasami do białej gorączki. Za tydzień czy dwa znów: Odchodzę. A następnego dnia: Wróciłam!
    Pewnie będziesz zła za to, że powiedziałam co o tobie myślę. Że cię "shejtowałam" - choć jak dla mnie nie był to hejt, bo nie było to coś w stylu: " Nienawidzę cię, jestes debilką i wgl głupia jestes" jak ty np. piszesz co do Elki. Ja powiedziałam co myślę, uzasdaniłam to i już. Pomyśl trochę. To już nie jest tak, że kilkoro ludzi ma tego dość. WSZYSCY, nawet Paula mają dość tych twoich kaprysów. Idziesz? To IDŹ! " Odchodzę.. " - TO ODEJDŹ! " Robię przerwę.." - TO ZRÓB PRZERWĘ! Ale nie pisz, że cos robisz jeśli nie masz takiego zamiaru, jeśli po 2 dniach masz zrezygnować z tego, bo to wkurza. Lubiłam cię, ale zraziłaś mnie takim czymś do siebie. Nie wiem, chyba zresztą nie tylko mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu Zayn ma tatoo na innej ręce O.O ??
    Albo odwrócone video albo .. nie wiem .___.


    A tak do notki a nie filmiku :
    Ja też tak mówię ,, Calder nie istnieje '' i koniec :D
    Ja się cieszę że wróciłaś :P
    A Ci ,,ludzie " co Cię hejtują , hejtowali to .. < bez kom > -,-
    Amen .
    Directionerka

    OdpowiedzUsuń
  12. I Zayn powie mi że nie umie tańczyć ?! :D Malik zabijasz zabijasz ! *.* ryłam ze śmiechu XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Harry poznał El z Loui właściwie?
    o hejtowaniu Harrego nawet się nie wypowiem. Dziecinada.

    OdpowiedzUsuń
  14. BŁAGAM CIE , JUZ CI MOWILAM 10000000 RAZY ŻE JESTEM PAULA I CIE NAWET PROSIŁAM ZEBYŚ ZMIENIŁA IMIĘ W NAGŁÓWKU Z PAULINY NA PAULE . CZY TAK TRUDNO ZAPAMIĘTAĆ MOJE IMIĘ ?! spokojnie przyjęłaś to co napisałam ? a co mi napisałaś na gg ? ehh znowu jedno mówisz jedno robisz....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!