piątek, 20 lipca 2012

Zdjęcia i newsy

mam dla was parę zdj ;) na pocz Danielle z próby układu tanecznego na mecz siatkówki plażowej Olimpiadzie w Londynie
Danielle dodała na instagrama


Niall dziś w spożywczaku <3


i po zakupach :
kupił 3 gazety czekoladę wode mleko i herbate :d

Jenyyyyyy Hazza dzisiaj taki seksiak *.*

 oczywiście kto za Hazzą ? Magda a kto inny xd dla tych co nie ogarniają tematu Magdy to jest ona polską directionerką mieszkającą w Londynie mająca masę zdj z chłopcami . pozazdrościć możliwości widzenia się 102134566543 razy z chłopcami ... :(

Harry wczoraj z fanką po wyjsciu ze studia

i wczorajsi chłopcy po wyjściu ze studia


Senior Directioners xd

aa no i bym zapomniała , Niall ma już ponad 5 mln followersów ! wreszcie :D

no i jeszcze pare zdj chłopców po wyjsciu ze studia















no i access cześć 2 z USA wkońcu pojawiła się na youtube.com

jutro chłopcy mają  koncert w Liverpoolu

dziś Niall zrobił wymianę z fanką xd dał jej swoje 10 funtów a ona jemu swoje 10 funtów xd pewnie nigdy tego dziewcyzna nie wyda xd


a co do artykułu z bravo , niestety mama zapomniała wziąć moje bravo więc bd albo dziś po 24 albo jutro o 8:20 ;)
mam nadzieję że blog powoli odbija się od dna ;)

Paula <3













26 komentarzy:

  1. Szsszszszsz... kurde! I also want to live in London! Aaaaaaaaaaa! : D
    Hahahaha! Ta babcia bardziej na lewo zajebistym phonem zapierdziela! Hahaha! Fajnie to wygląda z tym jej face'm! ; D
    No a u chłopców nic się nie zmieniło - jak zawsze szeksi! ; DD
    Iza ;*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten filmik *.*
    Oni zawsze szekszi so :P

    OdpowiedzUsuń
  3. *Zobaczyła bym sobie Dan na żywca jak tańczy xD
    *Nialler w spożywczaku ? Hmmm, nic dziwnego :D on i jedzenie XD
    *No no no , Haroldzie *.* Ten podkoszulek <3 XD szekszi :)
    *Bosz, ta Magda to ma szczęście ! Też chcę ! :(
    *Senior Directioners - hahahah XD rozwalają babeczki :P
    *Bravo Niall :) ponad 5 mln <3
    *Wczorajszy Zayn w kapeluszu mnie zabija ! *.* nie mogę się napaczeć :P <3
    *KOCHAM ten filmik <3
    *Jezu ! :D nie wydałabym tego banknotu za nic w świecie xD
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁOHOHOH XDD Haroold ;> Grrrr ..... Zajebistee ;d kocham cie .XD teraz to tylko ty tu cos dodajesz lof ju <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Embarrassing me .;3 tylko nie sprawdzaj tego w google translate, :D

      Usuń
  5. z jakich stron bierzecie newsy? ;D
    świetny blooooog !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie pytanie. Czy ktoś może mi podać adres domu Nialla w Irlandii ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie foty, newsy i tak dalej, zajebiste , nie mogę sie doczekać występu Danielle ! :D
    PYTANIE DO WAS LUDZIE KOCHANI .
    Czy One Direction, planują koncert w Polsce ?
    Chodzą takie pogłoski w mojej miejscowości i chciałam się dowiedzieć czy tak, czy nie . :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję na koncert w Polsce ! :D a gdzie mieszkasz ? (jak można wiedzieć) XD

      Usuń
    2. Nom, mają byc w 2013 lub 2014 u Nas wiec .. to laeko jeszcze :<

      Usuń
    3. A w jakich moga byc miastach ?? .XD

      Usuń
    4. A skąd wiesz że mają być ? :D mam nadzieję że przynajmniej w 2013 a nie 2014 :( Nie wytrzymam chyba tyle :( XD

      Usuń
    5. Lux na swoim pormspringu napisała że latem 2013 ,OBY. wiecie pewnie jej stroną się zajmuję jej mama czy ktoś więc wie co mówi ;) OBY

      Usuń
    6. podasz mi jej stronę ? :] plisss :D

      Usuń
    7. formspringu a nie pormspringu xd sorka za błąd :)

      Usuń
    8. Ok , ale podasz linka do jej konta ? :D

      Usuń
    9. Możesz pokazać to jak to napisała ? :) plose ;]

      Usuń
    10. ok jak znajde jej fs to wstawie tu w komentarzu ;)

      Usuń
    11. Dzięki dzięki wielkie ! <3 ; **

      Usuń
    12. I co ? :D znalazłaś ? :)

      Usuń
  8. https://www.youtube.com/watch?v=CyWB1T2DZx4&feature=related
    Widziałyście? HAHAHAHA nie no nie moge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha XD nie no nie mogę ! :D dobre dobre :P
      chłopak się pewnie speszył ale schylił się do niej *.*
      hahaha, nie mogę :P

      Usuń
    2. widziałam , widziałam xd

      Usuń
  9. I really would like to sign-up for a brand new weblog,
    although I want a good theme for my blogging site.
    How can I do that? I don't seriously like the ones given to you if you sign up, so are there any you'll be able to upload to the website?
    Look into my web page click here

    OdpowiedzUsuń
  10. http://2slowa12liter.blogspot.com/ <------------ zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!