piątek, 27 lipca 2012

Informacje o 1D 






Poproszono mnie już dawno o dodanie tych informacji i przepraszam że je dodaję dopiero teraz ): Kiedyś już takie dodawałam ... Niestety miałam dużo na głowie ... miałam wypadek w ''rodzine'' , rodzice chcą także ze mną spędzać czas i w ogóle i pomyślcie że my też mamy wakacje i chcemy trochę odpocząć od codzienności ... (:




Pełne imię i nazwisko : Louis 'Lou' William Tomlinson.
Data i miejsce urodzenia : 24 grudnia 1991 r., Doncester , South Yorkshire , Anglia.
Rodzeństwo : 5 sióstr, Lottie (13 lat) Fizz (10) , bliźniaczki Daisy i Phobe (7), Georgia (12).
Zwierzątko : pies -Ted.
Hobby : piłka nożna, imprezowanie, tenis.
Rozmiar buta : 9 - 10 (43 - 44).
Wzrost : (176cm).
Ulubione zespoły : Take That.
Ulubiony film : Forest Gump.
Ulubiony kolor : czerwony.
Fobia : dorastanie.
 

Pełne imię i nazwisko : Zayn Jawadd Malik.
Data i miejsce urodzenia : 12 stycznia 1993 r., Bradford, Anglia.
Rodzeństwo : 3 siostry, Doniya - starsza od niego, Waliyha i Safaa - młodsze.
Zwierzątko : pies - Boris, 2 koty - Rolo i Tom.
Hobby : aktorstwo, rysowanie.
Rozmiar buta : 8.5 (42.5).
Wzrost : (175cm).
Ulubione zespoły : N'Sync.
Ulubiony film : Scarface (Człowiek z blizną).
Ulubiony kolor : niebiecki.
Fobia : Zayn boi się wysokości, musi często patrzeć w lustro.
Zayn jest muzułmaninem.
 

Pełne imię i nazwisko : Liam James Payne.
Data i miejsce urodzenia : 29 sierpnia 1993 r., Wolverhempton, West Midlands, Anglia.
Rodzeństwo : 2 siostry, Ruth (20) Nicole (22).
Zwierzątko : brak.
Hobby : koszykówka.
Rozmiar buta : 8 (42).
Wzrost : (175cm).
Ulubione zespoły : The Script.
Ulubiony film : Click (Klik i robisz co chcesz).
Ulubiony kolor : fioletowy.
Fobia : Liam boi się łyżek.
Liam brał udział w X-Factorze gdy miał 14 lat, odpadł jednak po domach jurorskich. Aktualnie spotyka się z Danielle Peazer.
 

Pełne imię i nazwisko : Niall 'Nialler' James Horan.
Data i miejsce urodzenia : 13 września 1993 r., Mullingar, Westmeath, Irlandia.
Rodzeństwo : starszy brat - Greg.
Zwierzątko : kot - Jess.
Hobby : gra na gitarze, piłka nożna, jedzenie.
Rozmiar buta : 8 (42).
Wzrost : 175cm.
Ulubiony zespół : WestLife.
Ulubiony film : Grease.
Ulubiony kolor : zielony.
Fobia : Niall boi się ptaków w pomieszczeniach.
Niall ma charakterystyczny śmiech ;P
 

Pełne imię i nazwisko : Harold 'Harry' Edward Styles.
Data i miejsce urodzenia : 1 lutego 1994 r., Holmes Chapel, Chesire, Anglia.
Rodzeństwo : starsza siostra -  Gemma
Zwierzątko : kot - Dusty.
Hobby : tenis, badminton.
Rozmiar buta : 10.5 (45).
Wzrost :(178cm).
Ulubione zespoły : The Beatles i Queen.
Ulubiony film : Love Actually (To właśnie miłość).
Ulubiony kolor : fioletowy.
Fobia : Harry boi się rollercosterów, lubi chodzić nago.


Mam nadzieję że się wam spodobało (: 
I chciałam waz zaprosić na mojego Bloga (:
Jeśli możecie to zostawcie po sobie jakiś komentarz ^^
I zajrzyjcie na tego BLOGA o 1D (:




by Nata_123 ♥

19 komentarzy:

  1. Ale extra fajnie, że napisałaś ten post !

    OdpowiedzUsuń
  2. super że napisałaś ten post dużo informacji już wiedziałam ale dowiedziałam się paru ciekawych rzeczy których nie wiedziałam... mój tt @MonikaMruk

    OdpowiedzUsuń
  3. http://verosiema.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy był już kiedyś jakiś post o dziewczynach chłopaków?Nie moge znaleźć informacji na ten temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że to świetny pomysł z tymi dziewczynami ♥

      Usuń
    2. Yhmm.. Fajnia by była notka o dziewczynach chłopców : D
      Iza ;*
      xxx

      Usuń
  5. JA PIERDZIELE ! ONI WSZYSCY TO WIELKIE STOPYY ! Harry 45 haha ten to dopiero wiellka stopa

    OdpowiedzUsuń
  6. A Liam nie ma zwierzaka ?
    A co z żółwiami ?

    OdpowiedzUsuń
  7. tu jest mały błąd ,Niall jest niższy ma 170 cm ,a Liam Ma jakieś 180 cm

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z tego co mi wiadomo to Zayn, Louis i Liam mają coś ok. 183-186cm wzrostu, Harry 188cm, a Niall 177cm :D Uhu, też lubię niebieski tak jak Zayn

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post wszystko już wiedziałam ale fajny :)
    A tak wgl. to wiecie może czy chłopcy będą występować na igrzyskach? bo coś słyszałam że mieli na otwarcie śpiewać ale teraz wiemy że The Wanted będą na otwarcie i już się pogubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chłopcy bd wstępować na Igrzyskach, ale na zamknięciu... Chyba 12.08 jest... : )
      Iza ;*
      xxx

      Usuń
    2. Dzięki :) to fajnie bo zamierzam oglądać zwłaszcza że u mnie przeważają faceci :D

      Usuń
  10. Z tego co wiem Hazza, jest również wielkim fanem Coldplay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Hazza - przybij! Mamy taki sam gust muzyczny :D YEAH!

      Usuń
  11. http://babyyoulightupmyworldlikenobodyelse1.blogspot.com/ polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale przecież Liam ma zwięrzątko , psiaka razem z Danielle i on ma 178 cm wzrostu a Niall miał 172 przecież

    OdpowiedzUsuń
  13. http://jokeee.blog.onet.pl/ <<< zapraszam :) Asia...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!