sobota, 7 lipca 2012

Newsy.

Hey. Post późno .. wiem xd ale nie ma to jak  siedzenie cały dzień na działce i sianie roślin *.*  Kocham słoneczniki. xd haha .  Dobra wracając do postu...


Prosiliście o   fb chłopaków. Niestety muszę Was zmartwić bo . po :

1. Bardzo trudno znaleźć takie PRAWDZIWE konta  ( jeśli by były xd )
2. Podobno mają ale takie ' zastrzeżone ' tylko dla rodziny i znajomych .

Więc niestety musimy się nacieszyć twitterami ; /



Takie róże dostała Danielle od Liam'a . Omomomo *__*

„Daniellle kocha róże, była bardzo szczęśliwa, gdy jej dałem. Wiem, że jestem młody, ale kocham tą kobietę, jest jedyną z którą chcę być w przyszłości. Danielle jest dla mnie wszystkim. Nie hejtujcie jej, jeśli mnie kochacie. Byliście bardzo ciekawi 'wielkiej wiadomości' prawda? Ja i Danielle przeprowadzamy się razem i nasz związek przechodzi na wyższy poziom. Próbuję moje prywatne życie utrzymać w prywatności, choć nie zawsze to się udaje. Przeczytałem wszystkie komentarze pod moim ostatnim zdjęciem i mogę powiedzieć, że ta noc była najlepszą w moim życiu. Wiem co jest najważniejsze w życiu: Miłość! Dziękuję wam za miłość i szacunek. Kocham was wszystkich, miłego dnia!” - Liam


   uuuu... ciekawe czy pierścionek też xd  wiem wiem nachalna jestem.


Niall szaleje w Hiszpanii. Ten to ma życie..

 



Szaleje z fankami.


 

Szczęściary.




 



Liam dziś.. szuka mieszkania dla siebie i Dan.  o.O  Ile tych domów. ?



Nie lubię tego..


   kocham ♥


Widzieliście włosy Niall'a. ; c jak widać wraca do naturalnego koloru.  Wolę blondynka ♥



tymczasem trendy .,.



Miasto w jakim jest Niall to Marabella.


Ciekawe zdjęcia i opisy z Liam'a instagrama. *.*

1 zdjęcie " Ona jest dziewczyną , którą chcę poślubić. " omomom. ♥
2 zdjęcie: Ona jest moja i ja jestem jej na zawsze (nadchodzą duże wieści :))
3 zdjęcie: (romantyczna kolacja) 






A może on się jej oświadczył ? ♥.♥  A może małe Liamiątko i Danielątko w drodze .. Ja to mam wyobraźnie xd



Ocean beach club, gdzie wypoczywa Niall.   Doba noclegu kosztuje 400 euro.
 
 
Zdjęcie z instagrama Liam'a. Hahhaha. Jebłam xd hahha
 

Tu link do instagrama Liam'a. : <KLIK>

Liam dodał to  na instagrama  . aaaaaaaaa ♥ 
 
Zdjęcie pieska Liam'a. Brit'a.
 
 Jak zrobić autograf Malika ? *.*

 


 By  Anka



.

23 komentarze:

  1. Byłabym bardzo happy gdyby Liam i Dan byli razem do końca.
    Widać, że ją kocha. Z wszystkich dziewczyn chłopców ją lubię naj. =*
    Jak widzę Perie (nie wiem jak to się piszę ;PP) to mnie trzepie.
    Elka ... nawet. Ale teraz się z niej taka Gwiazdunia zrobiła. Tylko Dan jest jakaś taka normalna.
    W dodatku jest piękna.
    Mam nadzieję, ze będzie z Liame'm szczęśliwa.

    Bosz.! Ile oni mają tych domów.? Ni wystarczy im jeden, ale duży.?

    Niall to ma fajnie. Impreza na całego.! Yeah.! ;DD
    Też chciałabym być w Hiszpanii ... Heh ;PP Marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziewczynach chłopców: Popieram w 1000 % ! Uważam dokładnie tak samo! ; D
      Iza ;*

      Usuń
    2. Ja też :D Dan normalnie kocham , uwielbiam <3 Perrie nie znoszę oO A El lubiłam do czasu...teraz zabardzo się gwiazdorzy i już jej nie lubię :|

      Usuń
    3. Zgadzam się z wami dziewczyny :D

      Usuń
    4. Dziękuję za odpowiedzi do mojego zacnego komentarza.!
      Z wszystkich ich dziewczyn tylko Dan jest spoko ♥

      Usuń
  2. * Taaaa, trudno znaleźć prawdziwego fb chłopaków....a jak już je mają to napewno dla rodziny i znajomych...
    *Róże piękne *.* i ta "wypowiedź" Liama <3 Normalnie cud nie chłopak <3
    *No no no , Nialler :D Jaki rozbrykany :P A fanki mają szczęście *.* Też wolę go blondynka :)
    *Jeju , te zdjęcia + te podpisy *.* Kochany <3 Ja myślę że on by chciał dać jej już pierścionek ale jest jeszcze młody :D Sam powiedział że jest młody ale ją kocha <3
    *Hhahaha :D Liam z żółwikami *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Awww! Nie wiedziałam, że Liam aż taki romantyczny ;3
    2. Wydaje mi się jak dziewczynie nade mną: Lam już chyba chce się oświadczyć Dan, ale jeszcze trochę się boi, bo jest młody i nie wie jak inni i wgl. Danielle na to zareaguje...
    albo niech zrobi tak jak Liam (he, he te same imionka! ; D) Hemsworth (nwm jak to się pisze): oświadczył się Miley Cyrus, a ona też ma dopiero 20 lat... Ślub biorą dopiero podobno za 3 lata... Dla mnie to trochę dziwne w sumie, ale czemu by nie? ; D
    3. Na tym pierwszym zdj. Horanka to ja bym go w życiu nie poznała!!! Tak, tak... Ja też wolę go jako blondynka ; D
    4. Hahahaha! Liam to ja widzę innego wyznania! ; D Haha!
    5. Ja też chcę takiego pieeska, jakiego Li ma! Zacytuję mojego brata: 'How sweet'! Na serio tak mówił... Ale wtedy kiedy wyśmiewał się ze mnie, że lubię 1D... : ( Ale spoko, już od jakiegoś czasu tak nie robi, a jak znowu zacznie to mu walne takiego 'FOCHA', że jebnie po dniu! ; D Ale jestem niecna! Hahah! xD.
    6. 'Jak zrobić autograf Malika?' Hmmm.. pierwszy i drugi krok ogarniam, ale trzeci już nie dla mnie... ; D
    Btw. Wiecie, że dzisiaj o 13 było spotkanie Directionerek w Poznaniu? Jeszcze do 20 ma być! http://www.eska.pl/news/hot_news_one_direction_zobacz_na_eska_pl_zlot_fanow_juz_7_lipca_w_poznaniu_video/34163 <--- Tu to zobaczyłam ; ) Ja o tym wcześniej wiedziałam, tylko teraz tak piszę, bo jestem wkurzona na maxa, że nie mogę tam być! No ale w sumie bicz plis, ale ja mieszkam koło Wałbrzycha, a to trochę daleko... Poza tym rodzice by mnie za chu*a nie podwieźli... : /
    Pozdrowienia dla Directionerek ; D
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wiedziałam o tym spotkaniu w Poznaniu ale ja mam bardzo bardzo bardzo daleko do Poznania więc nie mogłam być :( Co mnie bardzo boli bo chciała bym tam być z directionerkami <3

      Usuń
  4. Ja mam fb chłopaków i Liam napisał, że nie ma konta na instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Liam jest z Danielle i tak bardzo ją kocha. Ja też myślę, że chce On się jej oświadczyć, ale się boi.. Ale Liam jest romantyczny... ♥
    Niall imprezuje. haha. ale jednak chyba bardziej podoba mi się w brązowych włosach. :D
    Jak zrobić ten autograf Malika ? ;o Jak On to sam pisze ? hahaha. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.eska.pl/news/hot_news_one_direction_nagraja_film_w_3d_taki_sam_jak_katy_perry/32968 *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bicz plis, widać że Liam KOCHA Dan!
    El teraz taka "Gwiazdunia".
    LOL mi jej, a kiedyś ja najbardziej lubilam!-.-
    masakra!
    +PIĘKNE RÓŻE!!^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bicz plis, widać że Liam KOCHA Dan!
    El teraz taka "Gwiazdunia".
    LOL mi jej, a kiedyś ja najbardziej lubilam!-.-
    masakra!
    +PIĘKNE RÓŻE!!^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej skarbie nie chce cię martwić ale to nie jest prawdziwe konto Liama :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak , to nie jest prawdziwe konto Liama :P

      Usuń
    2. tak, to najprawdopodobniej jest Liama prawdziwe konto: http://web.stagram.com/n/LIAMPAYNE93/
      PS poza tym te ''big news'' pod zdjęciem z różami oznacza przeprowadzkę (JEŚLI to ewentualnie jego konto, chociaż bardziej skłaniam się do tego drugiego).

      Usuń
    3. skąd wiesz?

      Usuń
  10. fajnie że utrzymujecie tego bloga 'przy życiu' już pół roku.. bardzo się do niego przywiązałam i potrafię tu zaglądać po kilka razy dziennie.. : ) on przybliża mi chłopaków, ich życie i dzięki niemu i oczywiście wspaniałym redaktorką czuję jakby oni byli blisko mnie, nas. xd . Kocham was Directionerki. (dopiero teraz nauczyłam się to pisać xd) .

    A mam do was pytanie Klaudia już nie pisze? (nie ogarniam) dawno nie było imaginów. : S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania :) już nie piszę ? oO

      Usuń
    2. Bo Klaudii nie ma przez 2 tygodnie , jest na wakacjach ! xdd

      Usuń
  11. Hmm.. Kocham Dan i Liama jest z nich piękna para.Ale Liam dowalił z tą nocą xD Ja obstawiam,że albo Danielle jest w ciąży albo Liam chce jej się oświadczyć^^.A jeśli chodzi o facebooka chłopaców to ja mam jakieś konta ale jedyne konto prawdziwe zdaję mi się że tylko Liama jest bo on tam pisze tak normalnie.A na tym niby koncie Louisa ktoś bezprzerwy dodaje zdjęcia xD więc to nie jest jego konto.Pozdrawiam A.M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow Liam szalejesz ;) Ale dobrze, że im się tak układa, oasją do Siebie ;> Piękne roże ;) A Niallowi tylko pozazdrościć takich wakacji ;>
    Zapraszam:
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja kochma Dan i Li ! <33
    Niech sie hajtnął i wszyscy będą happy . <33
    Jakby tu jeszcze porównać inne dziewczyny chłopców, to mam opinie taką ( i tu w cale NIE chodzi o hejtowanie !!!! ) :
    Elka jest z Lou dla sławy. Nie wiem dlaczego odnoszę takie wrażenie, jakoś tak po prostu odczuwam. Nie pytajcie dlaczego, ja tak to widzę.
    Per, według mnie się zakochała w Zayn'ie, ale nie wiem, czy on jest wobec niej na tym samym poziomie... Mam wrażenie, że on się za innymi pacza. o.O nie i nie chcę go oczernić. To tylko napisane jest tak, jak ja to widzę.
    Nie potrafię polubić Eleanor, mimo, że się staram... Nie lubię jakoś, no nie piszę jej przecież " zabiję cię dziwko " czy gorzej, bo przecież tak nie jest. Na pewno się cieszę ze szczęścia Lou, bo to wiadome, ale gdybym spotkała ją na ulicy, wcześniej nie znając, pomyślałabym o niej to samo, co myślę teraz. Że to księżniczka na ziarnku grochu . ^^
    Nie pytajcie dlaczego takie odnoszę wrażenie. Po prostu tak to widzę. I NIE, NIE HEJTUJĘ !!! :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!