sobota, 21 lipca 2012

Zdjęcia

kurde chyba nigdy się nie doczekam tej gazety xd
co tam u was :)
wracając do postu , ostatnio cały czas komuś czegoś zazdrościmy , najpierw czarnej kobiecie widoku tyłka Zayna , potem Magdzie z milionem zdj z chłopcami a teraz czego ? wspólnego lotu z chłopcami ! rozumiecie ? ileś godzin z chłopcami w samolocie , oni nie mogą od Ciebie uciec i wgl ...OMG !! *.* zdj z lotu:










































Louis dziś xd hahhahahahahhahahaha <3 ( dodane przez Harrego na instagrama )
Lou wczoraj

Harry pół godzinki temu dodał na twittera :
podpisane : I know we're young but I feel like colouring books in the dressing room is a little far.


to chyba tyle na teraz ;)
jak wam się nudzi to piszcie na gg - 20754557 ;)

Paula <3


6 komentarzy:

  1. U mnie nuda bo ciągle jest zimno i pada deszcz :|
    Widziałam te zdjęcia na tt :( jezuuuu, znowu musimy zazdrościć ! :( Fakt ! Tyle godzin z chłopakami *.* Nie no ! Czemu my nic nie mamy :( To jest niesprawiedliwe :|
    Lou jaki przerażony XD

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli nudno, to może zajrzysz i skomentujesz mój blog? opowiadanie i wiele innych. gossiplenaya.blogspot.com :)
    co do lotu z chłopakami - na Twitterze ni natrafiłam na żadne konto Directionerki, która leciała. macie jakieś informacje? tak straaaaaasznie im zazdroszczę... mam deprechę :/ -.-
    Lenaya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam deprechę ! Zazdroszę im tego lotu jak nie wiem ! Grrrr ! Ale fajnie chłopaki zrobili <3 Jestem pewna że było kupa śmiechu z nimi w samolocie :P Tyle godzin *.* Boże dlaczego my nie mamy takiego szczęścia ?! -,-

      Usuń
  3. Mam takie same flamastry tata przywiuzł mi z angli

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu muszę być zazdrosna -,- tyle godzin z chłopakami w samolocie *.* niektóre fanki mają szczęście - a my co ?! :(
    Lou - hahahha XD Harry stęsknił się za kolorowankami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. http://besty.pl/archive/1087439 oj tak tak ! :) zgadzam się z tym bestem XD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!