poniedziałek, 9 lipca 2012

Moje 2 rysunki.

Hey.  Wszystkie newsy już Wam przekazaliśmy.. z nudy zaczęłam robić rysunki... Jak na razie  zrobiłam Louis'a i Harry'ego *.* = Larry Stylinson  . Mam zrobić Liam'a , Zayn'a i Niall'a.  ? xd  Od razu podkreślam ,że  kompletne beztalencie ze mnie.   Już długo czytam różne  opowiadania o Larrym zakochałam się w tym bromansie jeszcze bardziej *.*  I postanowiłam założyć własny blog - opowiadanie . Na które serdecznie zapraszam ( jutro pojawi się prolog )

Tu link :   <KLIK>


  .


 Louis.





( albo mi się wydaje albo Harry tu wyszedł jak potwór XD )  Nie zbyt mi się podobają no ale ujdą. Oceniajcie .


By  Anka

25 komentarzy:

  1. Jak na amatorke to rysunki nawet fajne.Zrób Liam'a,Zayn'a i Niall'a i jakbyś mogła to jeszcze jeden Harr'ego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje, wyszedl jak potwor...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż tak źle to nie jest. Zrób Resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam waszego bloga na moim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog - ciekawie się zapowiada... Myślę, że bd czytać ; D
    Rysunki:
    Lou - fajnie Ci to wyszło, na prawdę! <3
    Hazza - Hmm.. Dobrze nawet (te jego loczki <3 awww..), ale przyznaję, że te usta jak u potwora, na serio! ; D
    Podsumowanie - wszystko ok, ale popraw 'paszczę' Harry'ego ; >
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. no są ładne i Hazz ma zajebiste zęby XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hazza beznadziejny oO wiecie co ?! Naprawde lubie Larrego ale z dystansem.....niektore directionerki robia z nich gejow i wogole ! Czy dla was to jest fajne ?! Jak juz mowilam lubie Larrego ale w sensie ich przyjazni, czasem jakis fajnych zdjec ale jak czytam te imaginy o nich - ze sa gejami i co oni nie robia + jakies beznadziejne przerobki zdjec robiace ich na gejow .... WTF ?! To sa directionerki czy ''nasmiewaczki'' , no sory -,- zastanowicie sie co by chlopaki powiedzieli jak by jakich taki imagin przeczytali ! Oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Popieram :) Zresztą już macie nowy wpis o tym że Lou już ma dość Larrego bo nie chce żeby myśleli że są gejami ! Więc właśnie zastanówcie się....Anka jeszcze ty tworzysz taki blog ?! oO

      Usuń
  8. Louis wyszedł świetnie. ;D Harry tylko po części. Włosy i oczy fajne, ale usta tak trochę Ci nie wyszły. ;p
    Zrób jeszcze rysunki reszty chłopaków. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niall'a lepiej nie rób ... -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zrobiłam rysunek Zayn'a...jak chcesz to mogę Ci przesłać na pocztę, a Ty byś dodała na bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo to prawda ze sa gejami. Wiem to od znajomej Amerykanki ktora ma bloga o nich i jej to ktos powiedzial ze to prawda! Ja w to wierze, nie mozemy jednak powiedziec kto jej to powiedzial. Oni sie ujawnia tak samo jak Mark Feehily, jak juz ich kariera bedzie ustabilizowana. Spojrzcie na El i Lou, tak nie patrza na siebie zakochani. El ma placone ze jest PRZYKRYWKA Louis'a! Same zobaczycie! Jeszcze wspomnicie me slowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhahahahahaahah , padłam ! :D
      CO JAK CO, ALE ZABAWNA TO TY JESTEŚ ! XDDD

      Usuń
    2. Hahaahhahahahahahaahaahahahahahahahahahaha Jebłam..!!

      Usuń
    3. Hahahah... co się dzieje z niektórymi fankami.. xd

      Usuń
    4. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ! XD
      Ku*wa ty jesteś ich fanką ? śmieszna jesteś dziewczyno ! Ile ty masz lat ?! też jebłam oO

      Usuń
    5. Hahahahahahahaha.xD Jebłam

      Usuń
  13. Harry wygląda jak krokodyl hahaha

    OdpowiedzUsuń
  14. HARRY SWIETNY Xdddd LOL

    OdpowiedzUsuń
  15. Lou ci wyszedł świetny! A Harry nawet jako potwór jest słodziutki...:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!