poniedziałek, 2 lipca 2012

Wszelkie info /newsy.

Hey. Zauważyłam ,że nie spodobał  się Wam nagłówek.. dzięki uprzejmości  alessi'e  stworzyła  drugi . Tak wygląda :




Ten będzie pasować ? ; d   Serdecznie dziękuję  alessi'e  za to ,że  go wysłała.



Druga sprawa..  dostałam na poczcie  nagłówek i tło od USmile0927 .Są świetne ale jak na razie nie mogę niestety ich dodać.  nagrody konkursu trzeba rozwiązać. ; )  ,ale kiedyś na pewno skorzystam !


Dostałam wiadomość od Kamili , która przysyła zdjęcia  brytyjskiego Glamour'a w którym wspominali o Liami'e i o Louisi'e . Dziękuję za zdjęcia ♥




 



Jutro nie będzie  mnie cały dzień bo jadę do aquaparku we Wrocławiu  *.*

Paula pisac nie może jak na razie   bo zostawiła  laptop na oknie i przez godzinę lało na niego  ; / 


A teraz newsy. :


Wczoraj z koncertu . Chłopcy pozamieniali się ubraniami *.*




Zayn Hazz i Niall płakali na koncercie . Podobno wzruszyli się  fankami i ogólnie całą atmosferą ; c  a i wczoraj były też fajerwerki *__*


Tu płaczący Niall na ramieniu Liam'a.



A ty płaczący Harry :



Wczorajszy koncert był  ostatnim przed przerwą  na której  wracając do domków . Ostatni koncert  up all night ; c  


A tu płaczący Zayn :

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ij2uhuW11rnkl2zo1_250.gif




I wczorajszy WMYB :

Ta fanka strasznie trzęsie kamerą  więc xd  . Na początku Liam coś kombinuje przy Louisie xd haha. Kocham ich ♥ 



A właśnie xd  8 lipca  mija dokładnie pół roku  jak istnieje nasz blog.  Macie  jakiś pomysł by to uczcić ?


Zayn wczoraj :




Niall ubrany na Hazze



Wczorajszy widok z lotu ptaka pięknej sceny *.*

 


Oprócz tego  Styles ma nową ikonkę na tt :




Jak i również dodał tweeta  z tą fotką  i z podpisem " Orlando " .


Hazz  dziękuje  za koncert ..


 Wczoraj po koncercie   Harry się upił xd


Niall śpiewał solówkę  Liam'a w moments  ♥ *__*  I tak wyglądała publiczność :



Dlaczego śpiewał solówkę Liam'a ? xd zamienili się po prostu .


Perfumy/wody chłopców :






Lou przedwczoraj *__*


 



Zayn wczoraj ^.^


  Koszulka z  Fuck  You xd haha 


Harry na basenie wczoraj / przedwczoraj  xd




Podobno   na następnej trasie nie będą już śpiewać  Use  Somebody .


Słyszeliscie już  nowy singiel  Little Mix ?  Jak dla mnie zajebioza  ♥  *__*



A  tu Hazz wczoraj :




Podziękowania od chłopców :)
Lou w dresie Zayn rzuca fanom swoją muszkę , Liam kamizelką
Przytulasy ostatni wyskok Nialla i klata Nialla 


Pewna strona  na facebooku dodała zdjecie płaczącego Niall'a   pojawiło się kilka komentarzy , które oczywiscie musiały  obrazić Niall'a . Jestem wkurw.. -.-

A tu odezwała  si.ę  dziewczyna , która nie lubi Harry'ego -.- kurw@ !
Prawdopodobnie chłopcy będą  robić dzis lub jutro twitcama ;D

 I na koniec tatuaz Zayn'a. :

10 już o.O



Głowa Niall'a XD

I   głosujcie w ankiecie   Bo jak na razie Bieber prowadzi ; c

<KLIK>



Miłego dnia ♥  



By  Anka


18 komentarzy:

  1. Słyszałyście o kręceniu filmiku dla chłopaków w Warszawie tutaj macie info od dziewczyny, która chce to zorganizować. Niestety ja mieszam za daleko i nie daam rady przyjechać, ale jeśli któraś z was jest z okolic Warszawy to ruszać tyłki i do filmiku. To ten tekst:

    Hej! Ta wiadomość dotyczy fanek One Direction- czyli Directionerek. Pewnie już słyszałyście, a może nawet widziałyście filmik od Czeskich fanek One Direction. Chłopcy podobno, gdy go zobaczylibyli nimi oczarowani. Stąd prawdopodobieństwo, że chłopcy zamiast do Polski przyjadą do Czech. Bardzo chcemy, żeby przyjechali do nas, więc wymyśliłyśmy super plan.W dniu 7.07.20012 planujemy się spotkać z Directionerkami, bo chcemy zrobić coś podobnego. Prosimy abyscie, jeśli chcecie i możecie przyjechały o godzinie 12.00 na rynek w Starym Mieście . Weźcie koleżanki, przyjaciółki i znajome Directionerki, młodsze rodzeństwo. Jeżeli macie własne pomysły i pytania to skontaktujcie się ze mną na Facebooku Natalia Goss . Piszcie na moje gg 42253532 , lub dzwońcie na ten numer 513561916
    P.S fajnie żebyście pomalowały paznokcie , założyły koszulki pomalowały ciało W STYLU 1D i żeby każda z was miała jakiś jeden nawet mały plakat 1D .
    To tyle co miałam wam do powiedzenia. Promujcie to do wszystkich Directionerek!!! Pojawił się też pomysł, aby zrobić takie coś w kilku większych miastach i złączyć to potem w jedną całość. PROSZĘ WYSYŁAJCIE TO DALEJ. !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, można się dużo dowiedzieć ! :D

    Zapraszam do mnie, drugi rozdział : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepszy ten nagłówek ale teraz tło kompletnie nie pasuje :| XD
    *Uwielbiam Lou i Liama na tych zdjęciach jak serfowali *.*
    *Kocham jak zamieniają się ciuchami XD
    *Płaczą...XD słodkie *.* Zayn płaczący *.* jejciu :D
    *Zdjęcia Lou *.* i Zayna *.* + Hazz na basenie *.*
    *Oj, chciała bym złapać jakiś ciuch któregoś :P
    *Wk*rwiają mnie takie "fanki"....
    *Malik ?! Ile tych tatuaży ?! oO głowa Nialla :P
    *Głosuję ! :D Biber nie może wygrywać ! :D
    POZDRO :D
    PS. Zakończyli trasę i płaczą to niech do nas wpadną ! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ... Zayn *.* , samej mi się zachciało płakać jak na niego popatrzyłam.

    http://fame-forever-friend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. vas happenin2 lipca 2012 14:33

    Uduszę Malika za te tatuaże !!

    Piosenka LM może być .

    PS Fajny nagłówek, chociaż poprzedni też nie był zły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall musi częściej pożyczać ciuchy od Hazzy wygląda zajebiś*ie :)
    Tamten nagłówek był lepszy (tam był fajniejszy Niall xD) choć ten też może być
    POZDRO:*
    Od teraz będę się podpisywać pod każdym komentarzem
    Natala

    OdpowiedzUsuń
  7. A który z nich robi twitcama?? Nareszcie obejrzę na żywo.! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Już prowadzimy w głosowaniu *-* ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten nagłówek o wiele lepszy ! *__*

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosujemy głosujemy ! :D Ej , jak będziesz pewna kiedy ten twittcam to napisz proszę bo nie mogę przegapić XD już wystarczająco przegapiłam przez szkołę -,- :P

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie jej tła są świetne ! I Znowu One Direction 1 miejsce :D (w ankiecie:) Kocham waszego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się nagłówek. Tło też, ale nie bardzo pasuje do nagłówka. ;p
    Zaynowi do twarzy w koszulce w paski. :D Powinni częściej się zamieniać ubraniami, bo na dobre im to wychodzi. ;)
    Płaczący chłopcy.. ♥ Jak patrze na płaczącego Zayna to samej mi się chce płakać. ;o
    Chcę koszulkę Zayna.. :D
    Nie rozumiem 'Directioners' którzy nie lubią Nialla. O ile można ich tak nazwać. -.- Jeśli jest się fanką 1D to raczej wszystkich się lubi.
    Tatuaż Malika jest niezły, ale 10 to już wystarczy. Bez przesady. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak słodko wyglądali jak płakali ohhhh.....<33 Pięknie ale nie chcę często widzieć ich w tym stanie:) (kochani są no nie mogę)
    A O TEGO BLOGA TO JA MAM 8 LIPCA URODZINY WIE SIĘ AKURAT ZŁOŻYŁO I PRZOSZĘ BARDZO GDYBYŚCIE O MNIE WSPOMNIAŁY ŻE WTEDY SĄ MOJE URODZINY BO JESTEM WASZĄ STAŁĄ CZYTELNICZKĄ TO BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA:) !!SERDECZNIE WAS PROSZĘ!!
    nagłówek piekny i tło też cudowne jesteście a tymi "Directioners" to nie ma się co przejmować są okropne i napewno nie są takie wierne 1D jak my<3333
    KOCHAM WAS DZIEWCZYNY
    I mam na imie Julka więc jeśli chodzi o te urodziny to możecie mnie nazwać Julka xdd
    PS.dupa Horana biczys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba nie myślisz , że o tobie wspomną ? xdd Trzeba być na serio " głupim " , żeby tak myśleć ! xD

      Nie podoba mi się to tło . xdd

      Usuń
  15. Jak patrzę na płaczącego Zayna to mi też chcę się płakać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. o której godzinie ma być ten twicam?

    OdpowiedzUsuń
  17. EEEE ten tatuaz od Zayn'a jest stary xdd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!