środa, 18 lipca 2012

Wróciłam !

Zawiodę was , pewnie jak zobaczyliście nagłówek to pomyśleliście od razu o Ance , ale nie nie tu Paula xd
Przed chwilą przypomniałam sobie hasło na bloga xd ale i tak dziś laptopek wraca dziś z naprawy więc normalne notki zaczną się albo dziś wieczorem albo jutro , nie wiem czy tata dziś go odbierze na 100 % ;)
Widzę że mało notek ostatnio na blogu , ale nie dziwmy się - są wakacje :) i pamiętajcie też że źródła z których my mamy info też mają wakacje więc w necie nie ma też juz tak wielu news'ów ;)
Ostatnio wiele osób pisze w komentarzach i na czacie że blog upadł na dno. hmmm . może teraz w końcu docenicie to jak pisałyśmy dla was tak wiele a wy i tak narzekaliście na to i na tamto ? :P No, ale nie przejmujmy się tym bo w końcu trzeba opaść  na samo dno żeby mieć się od czego odbić , nie ? :D
Także zabiorę się za porządne notki i trochę więcej bd się tu działo :)
Tęskniliście chociaż trochę ? Bo ja taak <3

Paula

7 komentarzy:

  1. Oooooo Fajnie! Hejka! Czy my tęskniliśmy?! CZY MY TĘSKNILIŚMY?! No pewnie! Przynajmniej ja... ; D
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że znajdzie sie dużo notem bo ten blog czytam codziennie po parenaście razy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęskniliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że wróciłaś :D przynajmniej będzie więcej notek xD tak tak , są wakacje ja rozumiem ;] ale zrozumcie też nas że też chcemy wiedzieć jak najwięcej i na bieżąco o chłopakach <3 a po to ten blog jest xD i tylko na niego wchodzę :P Ja się nie zawiodłam :) cieszę się że to ty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że to TY ! <3
    __________________________________________________
    http://www.radiozet.pl/Programy/Lista-Przebojow-Radia-ZET - głosujcie bo chłopaki spadli z 1 na 16 :( pokazać wszędzie że są Directionerki ; **

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się cieszę że to ty Paula a nie Anka :D nie zawiodłam się :) fajnie że wróciłaś będzie więcej notek :]

    OdpowiedzUsuń
  7. JA również się nie zawiodłam, że to Ty wróciłaś.;)
    W końcu na tym blogu pojawią się notki, w których nie będzie zawiści, zazdrości i hejtów na Eleanor...
    Cieszę się, że w końcu jesteś.;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!