sobota, 14 lipca 2012

Newsy.

Dziś konczy się pierwsza tura ' blogu miesiąca' . Oczywiście  po tym poście biorę się za to. : ) Na początek dwa covery.

W wersji  słit.  xd :


A drugi też świetny. Dziewcyzna ma normalnie wersję damską głosu Liam'a . Oprócz tego  ,że  ma aparat   no i głos jej drży. XD



No i się stało.. jest plotka ,że Eleanor i Louis zamieszkali razem.  Kurwa no nie ! No po prostu kurwa no nie ! Boże czy ty to widzisz.  Biedny Louis będzie musiał oglądać tego paszczura codziennie . Jeszcze go okradnie ; <  .

Kiedyś to dodałam . Harry bolała główka ?

https://si0.twimg.com/profile_images/2364110751/9djy27o7ef73xz01hryy.gif


Samochód fanki. I WANT I WANT ♥♥♥





Tu można oglądać odcinek z ICARLY. Najlepszy dabbing świata *.*  Ten głos Harry'ego  hahah. ♥

<KLIK>


Lux i jej mama. Wczoraj ; ) Ta to ma życie. Jest na wakacjach w Grecji.




Harry wczoraj :

  Mina typu: Co do cholery robisz w moim aucie?!  - hahah. ♥ Jebłam XD 


Często na for. fun Tv. są pozdrowienia dla Directionerek. *.* 

  Np.


Wczoraj znalazłam FunClub XD w końcu ! Postaram się przepisać artykuł i dać fotkę plakatu z Niall'em *.*   + znalazłam pozdrowienia dla Directionerek tylko nie pamiętam w której gazecie albo FC albo Twist xd 





-Za co kochasz One Direction ?


- Czekaj zapisałam sobie.  

http://media.tumblr.com/tumblr_m49lsnrYza1r4qlhc.gif


XD ♥


I znowu  imaginy z Twittera . : ; d 




1. ty:Powiedz, że jestem brzydka.
Harry : Nie umiem..      http://24.media.tumblr.com/tumblr_m63el8z1hE1qb7vqso1_500.gif  


2.  Harry:  Lou,  czy wczoraj ktoś słyszał mnie i T.I w pokoju ?
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6i0x19ijm1qc7idyo1_250.gif 
Lou : Spoko nic nie powiem .
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6i0x19ijm1qc7idyo2_r1_250.gif

3. Twoi synowie w przyszłości:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6uuepIt2T1rsvxcgo1_r6_500.png 
♥♥ 

4. Ty: Prawda czy wyzwanie?
Zayn: Wyzwanie.
Ty: Powiedz mi,że mnie kochasz.
Zayn: To nie wyzwanie, to prawda.
5. Niall: TI jest w pobliżu.
Liam: Skąd wiesz?
Niall: Zaczyna mi się robić gorąco.
 6. Ty: Niall, zapewnij mnie, że nie pokochasz innej.
Niall: Nie mogę...
Ty: Dlaczego?
Niall: Bo na pewno pojawi się inna... Tylko, że ona będzie wołać do Ciebie 'Mamusiu'
 
 Są ludzie i taborety. : 3
 
 To napisała Phoebe na instagramie :
  Ja uważam ,że to fejk i tyle w tym temacie ; 3
To była miłość ...  
 
new ikonka na tt : 
 
Louis rozmawiał dziś z fanką : 
 











Podobno Harry kupił wczoraj samochód  o. O Styles nie masz na co kasy wydać ? ♥ 
Podobno Perrie była w domu u Zayn'a. Dziwne.. nie ma żadnych fotek.. paparazzi , fanki  ? 

Wczoraj Harry słuchał tej piosenki : 
Wczoraj podobno Zayn i Perrie byli na kolacji.. także nie ma żadnych zdjęć O. o  JAK ONI TO ROBIĄ ? 

Całkiem zapomniałam ... 10 lipca 2010 roku Louis Tomlinson poszedłdo XFactora na przesłuchanie.. To już dwa lata. 
   

FAN MAIL DLA FANÓW! (na ten adres możecie wysyłać listy, prezenty, zdjęcia i co tylko chcecie do chłopców z 1D)

"One Direction, Modest Management, Matrix Complex, 91 Peterborough Road, London SW6 3BU."   - VIA ONE DIRECTION POLSKA.
To na tyle. ♥ 

By Anka

35 komentarzy:

  1. czy tylko mi sie wydaje jak czytam tego bloga jakby wszystko było zjechane ze strony 1D na facebooku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się to wydaje że wszystko kopiujesz z One Direcrion Polska na facebooku, i Anka ogarnij się powinnaś szanować Eleanor. Te hejty nie sprawią że Louis pokocha ciebie takiego paszczura. Myślałam że ten blog jest fajny ale jednak się myliłam. Przestaje go czytać. I nie masz prawa nazywać się Directionerką jeśli chociażby raz obraziłaś jakiegoś członka 1D, lub jego rodziny lub jego dziewczynę. Tyle ode mnie nara !

      Usuń
    2. Zgadzam się ! -.-

      Usuń
    3. Czasem też mi się tak wydaje no ale jakoś muszą zbierać te informacje....chociaż niektórych nie podają. Np. akcji dla chłopaków na twiitterze a to jest ważne ale to już wybór redaktorek. Zgadzam się ! Powinnaś szanować El chociaż jej nie lubisz choćby dlatego że kochasz 1D a Lou jest członkiem tego zespołu ! Więc zastanów się....nie przepadam za El ale ją szanuje ze względu na Lou i resztę zespołu. A hejtując ją nic nie zdziałam a nawet nie mogła bym jej hejtować bo nie chciała bym żeby ktoś hejtował mnie ! Więc Anka : "Nie rób drugiemu co tobie nie miłe" ! Znasz ?!
      Dziękuję Dobranoć ku*wa ! o.O

      Usuń
  2. Anka co z ciebie za fanka 1D jesli jeździsz po Eleonor- dziewczynie Louisa. Każda prawdziwa fanka akceptuję związek swojego idola... o_O ile ty masz lat dziewczyno?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma 12 lat ! : D

      Zgadzam się!

      Usuń
    2. no właśnie. taka smarkula i tak sie odzywa... co za ludzie się teraz rodzą?!

      Usuń
  3. O kim mówi ta laska co pisąła z Lou ? Bo tam gada że ma prawo zobaczyć swoje dzieci ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Up dokładnie...
    To co że jesteś fanką 1D, to nie musisz być fanką Eleonor?
    Ja nie kazuję Ci być fanką El tylko szanować ich związek... = nie obrażać, hejtować Eleonor...
    Zamieszkali razem, okey gówno nam do tego - po za tym to może być kolejna plotka jak Z Liamem i Danielle...
    Zanim puścisz hejta .. pomyśl bo sama masz mordę jak nie powiem co...
    i poczytaj... http://demstory.tumblr.com/post/27135429031
    koniec...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te imaginy z twittera:D
    Jeśli będziesz mieć jakieś, to dodawaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O co chodzi z tym Mialem dla fanów i z Via one direction polska ?????

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeeciez tu nie podałas zdanego adresy mail -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Sory.. ale się wkurzyłam. Sama za Eleanor nie przepadam, ale bez przesady. Nie hejtuję jej. -.-
    A ty to robisz w prawie każdej notce. Nie pomyślałaś co sądzi o tym Lou ? A jeśli ją naprawdę kocha ? Directrioner nigdy nie powinna hejtować kogoś bliskiego swoich idoli..
    Hejtowanie El to to samo co hejtowanie np. Nialla..
    Mówiłaś też, że Lou się zmienia przez El ?
    A co jeśli to 1DFamily się zmienia ? Co jeśli ktoś te plotki o El sam wymyślił, a my im wierzymy ? Być może Eleanor jest normalną dziewczyną, taką jak my..
    Przepraszam.. trochę się rozpisałam. Od razu mówię, że nie chcę Cię hejtować.. Lubię Twoje notki, innych redaktorek i ogółem całego bloga, ale rzuca się w oczy jak o niej piszesz, a jako directoner chyba nie powinnaś.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Naprawdę świetnie napisałaś. Może teraz wszystkie 'Directioners', które hajtują bliskich chłopaków przejrzą na oczy.
      A do Ciebie, Anka : Nie chcę Cię obrażać, hejtować czy coś, ale czy ty widzisz co piszesz? W dupie ci się poprzewracało? Oni się kochają, a ty jako Directioners powinnaś to szanować, zrozum, kobieto!

      Usuń
    2. aha. Dzięki za poinformowanie . Ta informacja odmieniła moje życie.

      Usuń
    3. Albo o eks Louis'a : '' To była miłość... ''
      Bo ty niby wiesz? Nic nie wiesz, więc nie komentuj.

      I bardzo bym chciała, żeby tamta informacja odmieniła twoje życie, ale chyba nie dorosłaś do bycia Directioners. tyle ode mnie.

      Usuń
    4. Haha. Super. Tak zmartwię Cie bo wiem. Było to raczej widać. -.- Po za tym to Hannah namówiła Louisa by poszedł do XFactora.. sam pewnie by tego nie zrobił. Tak dokładnie to dzięki niej w cząstce powstało One Direction. To Ty gówno wiesz i nie będziesz mi mówiła ,że nie jestem Directionerką. To robi się żałosne. Wysilacie się tylko . Nigdy nie polubię Elki więc.. Kocham wszystkich z zespołu ale Louis chyba ma problem ze wzrokiem.. bo nie rozumiem jak można się w takim ' czymś ' zakochać. Już nawet nie chodzi o wygląd ! O jej charakter. Boże .. zarozumiałą księżniczka , która myśli ,że jest nie wiadomo czym ! Co z tego ,że ma sławnego chłopaka ? To ją nie usprawiedliwia. Wydaje mi się ,że DUŻO Directionerek jej NIE LUBI , ale większość boi się to powiedzieć.. Dlaczego ? Bo będa hejty. Wypisujcie jaka to ja jestem i tak mam to głęboko. Śmieję się do monitora i na prawdę aż żal. Dostarczacie mi tylko rozrywki .. nie które osoby. -.-

      Usuń
    5. Nie no Anka ty na serio jesteś żałosna. Lubię tego bloga, ale ty prowadząc tego bloga masz tylko dawać informacje o 1D, a nie pisać swoje wywody na temat tego jak to nie nie nawidzisz Elki. Możesz jej nie lubić nikt ci tego nie zabrania, ale nie musisz tego wszędzie wypisywać, bo to jest żałosne. Te hejty na Elkę powstały dlatego, że wiele Directionerek jej po prostu zazdrości. Mówisz, że wiele directionerek jej nie lubi. To chyba chodzi ci tylko o Polki, bo jakoś nie zauważyłam by jakoś strasznie dużo directionerek z innych krajów Elkę hejtowało. Większość ją lubi, a Polki se wymyśliły, że jest wredna, chamska, wykorzystuje Louis'ego mimo, że jej nie znają. Znasz Eleanor? Znasz Hannah? Jeśli tak i masz jakieś niezbite dowody na to, że Elka jest gorsza od Hannah to spoko, ale odpuść sobie przynajmniej pisanie tych twoich wywodów na blogu, bo wiele osób to denerwuje, a chciałyby poczytać co się dzieje w życiu ich idoli. Nie zdziw się później, że wiele dziewczyn przestanie czytać twojego bloga.
      Tyle ode mnie. Sweety, Gabriela. i Monika5557 zgadzam się z wami w 100%
      Monia
      P.S. Sorki, że tak to chaotycznie napisałam, ale po prostu jest to pisanie pod wpływem emocji.

      Usuń
    6. Też nie lubię El bo wydaje mi się że robi z siebie gwiazdę przy Lou....jednak wyzywanie jej od paszczurów i od złodziejek to już przesada ! Ja też za nią nie przepadam ale zostawiam to dla siebie. Poprostu nie przypada mi do gustu. Ale dla Lou chyba jest ważna skoro z nią jest. Kocha ją a ty nie masz pojęcia jaką osobą jest El ! Masz 12 lat a El ma 19 więc zastanów się co ty piszesz ! chciałbyś chodzić z którymś z chłopaków ?! Pewnie że tak , chociaż to niemożliwe ! El ma to szczęście i nie wiem czy dobrze to docenia ale wiem że nie masz prawa tak o niej mówić bo ona o wile więcej od ciebie o wiele więcej przeżyła na tym świecie ! Ja się nie boję powiedzieć że jej nie lubię bo to mówię : NIE LUBIĘ EL ! Ale nie hejtuję jej bo wiem że sprawia jej to przykrość i może nie lubię jej niesłusznie bo jej nie znam ! Ty tak piszesz o niej a nic tym ku*wa nie zmienisz do cholery ! Nie masz szans popsuć związku El i Lou a tym bardziej na związek z którymś z chłopaków !
      PS. Jak chcesz to się śmiej z tych wszystkich komentarzy ale wiedz że my albo przynajmniej ja też się śmieję z twoich bo to jest już przesada !

      Usuń
    7. http://demstory.tumblr.com/post/27135429031 TO PRZECZYTAJ !
      + też nie lubię El ale szanuję ją dlatego że kocham 1D a Lou jest moim ulubieńcem ! Wiem że przez hejty nie sprawię że rzuci El i będzie ze mną ! ogarnij się Anka o.O

      Usuń
    8. Anka bo ty rzeczywiście wiesz jaki charakter ma Eleonor, widzisz ja na zdjęciach i to wszystko. Dorośnij! o_O

      Usuń
    9. Another_day_another_life masz całkowitą racje. Można nie lubić Eleanor, ale po co ty to wypisujesz do cholery?! Oni się kochają, a ty przez tą swoją chorą już zazdrość niczego nie zmienisz. Jak czujesz się czytając, ze to ty jesteś paszczurem? Znowu śmiejesz się do monitora? Hahaha, miło mi, że zapewniłam ci atrakcję. Wiedź, że jeśli chodź raz zobaczę, że hejtujesz Eleanor to usunę tego bloga z ulubionych i niegdy więcej tu nie zajrzę. Elo!

      Usuń
  9. właśnie.. co z Ciebie za fanka One Direction skoro nie szanujesz związku Louisa z Eleanor? jak ty byś się czuła jakby po Tobie ktoś jeździł dlatego, że masz sławnego chłopaka? jesteś jeszcze młodą gówniarą,zrozum do cholery, że po ludzi których się nie zna NIE WOLNO OCENIAĆ.
    może i założyłaś tego bloga, ale bez ciebie byłby dużo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Co kurde?! Lou i Elka razem mieszkają?! No chyba nie...!
    Hahaha! Nie no! 'Kurwa no nie ! No po prostu kurwa no nie ! Boże czy ty to widzisz. Biedny Louis będzie musiał oglądać tego paszczura codziennie . Jeszcze go okradnie ; < .' - Hahahaha! Jebłam! ; DD
    2. Biedny Harold się wku*wił i ma za swoje.. ; D
    3. Jezu! Jaki samochód! Dobra, aż takiego to ja nie chcę! ;D
    4. Jaka mała szczęściara! Ile ma wgl. baby Lux? Rok, dwa latka, może trzy (przynajmniej tam mi wygląda xd.)
    5. *le taniec radości* Heh! A ja w końcu dzisiaj sb kupiłam Fun Club'a, bo tesz nigdzie nie mogłam znaleźć ; D Ale rzeczywiście, że by się aż tak jebnąć i napisać na okładce Liam & Harry z One Direction, to już przegięli! ;DD
    6. Ten krótki komixik: za co kochasz 1D - Hahahhaaahha! Taka prawda! : )))
    7. Imaginy z tt są zajebiste i prosimy o więcej! ; 3
    8. Twoi synowie w przyszłości: No bicz plis, chyba mężowie! ; DD
    9. Tak, ja też uważam, że to fejk! : )
    10. JAK ONI TO ROBIĄ?! - No właśnie.. Chyba, że to tylko ploty to się nie dziwmy ; )))
    Iza ;*
    6.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci wygląda na 3 lata to się mylisz -.-

      Baby Lux niedawno skończyła 10 miesięcy -,-

      Usuń
  11. Paszczur ? Paszczurem to ty możesz nazwać siebie -,- gdyby była paszczurem to by z nią nie zamieszkał .. DIRECTIONERKA PO CHUJU ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosz, mieszkają razem ?! nieeee :( Moim zdaniem Anka już przesadzasz : 'Kurwa no nie ! No po prostu kurwa no nie ! Boże czy ty to widzisz. Biedny Louis będzie musiał oglądać tego paszczura codziennie . Jeszcze go okradnie ; < .' - to co dzisiaj napisałaś o Eleanor to już przesada o.O Jak widać na początku nie cieszę się że zamieszkali bo nie lubię El. Nie mogę się do niej przekonać bo ma coś w sobie takiego że poprostu nie mogę. Także jej nie znam i nie wiem jaką jest dziewczyną. Popimo tego jej nie lubię i przyznaję się do tego. Ale ty ją hejtujesz jak jakiegoś potwora....Po pierwsze : paszczur ?! Spójrz na nią ! Jest ładną dziewczyną chociaż wygląd to nie wszystko ale ona go ma ! Spójrz w lusterko i zastanów się czy chciała byś aby ktoś tak powiedział o tobie o.O Po drugie : jeszcze ją okradnie ! Tu już wogóle jebłam....przegięcie totalne ! Wyzywasz niewinną dziewczynę odrazu od złodziejki ?! WTF ? Przegięłaś z tym opisem o El dzisiaj kompletnie...Kochamy 1D a nie ich dziewczyny ale myślę że do ich dziewczyn powinniśmy mieć szacunek ! A ty za grosza nie masz do El chociaż jej nie znasz ! Jak mówiłam NIE LUBIĘ El ale nie hejtuję jej i szanuję jej związek z Lou bo wiem że ją kocha a ja hejtami tego nie zmienię i nie sprawię że Lou będzie moim chłopakiem ! Więc zastanów się co piszesz do cholery !

    OdpowiedzUsuń
  13. Dooobra...a wiec tak . zaczne moze od . CO DO KURWY SIE TU DZIEJE! LOU I EL RAZEM ZAMIESZKALI?! O nie nie . to nie jest mozliwe! a jezeli tak to zaraz wpierdole im sie na chate i rozpierdole tam wszystko wlacznie z elenor.! to mnie rozjebało "Biedny Louis będzie musiał oglądać tego paszczura codziennie". haaahahahahaha mocne mocne! ALE! Wszytsko sie teraz pozmieniaało! Jeszcze to przezyje ale usmiercili Larrego!. tego juz za duzo. Louis jest moim ulubiencem ale sprawy obruciły sie o 180 stopni i powoli wydaje mi sie ze 1d upada. ze chłopcy sie zmieniają. ze to wysztko powoli traci sens. przeciez to nic złego ze Kochamy larrego! ;< . tylko nie rozumiem louisa ! pierw nic nie miał przeciwko Larremu a teraz nagle ze to go męczy. moze el mieszała w tym cos!?. bo wątpie zeby lou to przeszkadzało predzej elenor.!. A co do LOuisa i Hannah to masz moje poparcie to była miłosc . Louis był wtedy chyba bardziej szczesliwy nic z Elką. !!. zaraz rozpierdole klawiature xd!. powoli przestaje mi sie to wsztko podobac i mam ochote zapomniec o nich. o tym wszystkim i o zespole "ONE DIRECTION". które powoli przestaje miec jakiekolwiek znaczenie dla mnie i z pewnoscią dla innych też. ! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie One Dierction się zmienia tylko fanki ! 1D Family ! Też nie lubię El ale hejtowaniem jej nic nie zdziałacie ! Moim zdaniem chłopaki się nie zmienili ! Po ostatnim filmiku to widać ! Dalej takie głupole ! Zresztą nawet jak się zmieniają to oni dorastają! Co do Larrego to ja się nie dziwie Lou ! Moim ulubieńcem też jest i ogólnie lubię Larrego ale ta sprawa wymknęła się spod kontroli ! Lou powiedział że to było śmieszne na początku ale teraz nie jest bo jest w związku ! Dziwisz mu się ?! ludzie piszą że są gejami i tworzą różnego typu opowiadania o nich ! Pewnie też masz przyjaciółkę i nie chciała byś żeby mówiono o was lesbijki ! Więc ku*wa zastanów się ! Ja pie*dole co to się dzieje ?! WTF ?!

      Usuń
    2. Jeśli masz ochotę zapomnieć o One Direction to dalej, będzie bliżej do prawdziwej 1Direction Family.
      Też nie wiem co się dzieje z Directioners, to jest cholernie trudne, ale prawdziwe fanki będą szanowały związek El i Lou.

      Usuń
  14. Na początek :
    POPRZEDNI KOMENTARZU (nie odpowiedzi), TY MYŚLISZ? SKORO NIE LUBISZ 1D TO TWOJA SPRAWA!!! NAS TO NIE OBCHODZI!!! NIE WCHODŹ NA TEGO BLOGA, SKORO TAK MYŚLISZ!!!

    Anka, ogarnij się! Też nie lubię Eleanor, nie hejtuję jej, ale przynajmniej umiem to uzasadnić! Dobrze, macha często, co ja piszę, bardzo często do kamer, jak najbliżej nich podchodzi, itd.! Ale to akurat nie jest hejt, tylko wyrażenie swojego zdania. A ty co robisz? HEJTUJESZ!!! Nie widziałam jeszcze takiego hejtu!!! " Biedny Louis będzie musiał oglądać tego paszczura codziennie. Jeszcze go okradnie " - to jest już ostre przegięcie! Ona jest bardzo ładna! Popatrz na siebie, stań przed lustrem, sama twierdzisz, że jesteś brzydka. Może przynajmniej El ma większe poczucie własnej wartości i nie przejmuje się takimi wyzwiskami! Ale pomyśl sobie! Jakbym za każdym razem w komentarzu cię hejtowała, pisała, że jesteś "paszczurem", złodziejką, gwiazdką, itd., to byś się cieszyła? Dobra, może byś nie płakała, ale nie poczułabyś się miło! Louis nie zamieszkałby ze złodziejką! Oj, na pewno !!! Bardzo się cieszę, że są szczęśliwi! A z tobą i tak Louis by nie zamieszkał, więc nie wysilaj się, nie wyzywaj kobiety (właśnie tak, ty jeszcze jesteś dziewczynką) starszej o 7 lat! Chodziła już do szkoły jak się urodziłaś! A związek Louisa z Hannah to przeszłość! Nie znasz ani Hannah, ani Eleanor, nie wiesz jakie są! Louisa też, nie wiesz kogo woli! Daruj sobie! I śmiej się z naszych komentarzy, więcej osób się śmieje z twoich! Zgadzam się z tamtymi komentarzami wyżej!
    A, i Anka nie ma aż tyle rozumu, żeby wziąć informacje z One Direction Polska (Facebook), ona PRAWDOPODOBNIE bierze je z tego bloga: http://welove-one-direction.blogspot.com ! Ja do ciebie, Anka, nic nie mam, i nie mogę mieć, bo cię nie znam (nie wiem dlaczego inne dziewczyny piszą, że cię nie lubią, skoro cię nie znają), ale taka jest prawda!

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nie każdy musi lubić El, ale po co takie hejty? To jest przegięcie.
      A jeśli Lou jest teraz z Eleanor, a nie Hannah to chyba On wie lepiej, że kocha Calder, a nie Hannah! Zrozum to, Anka!

      No to pięknych rzeczy dowiedziałyśmy się o naszej Ance. Uhuhuh.

      Usuń
  15. Co do Anki to rozśmieszyło mnie to iż nie lubi El za charakter. Dziewczyno czy Ty z nią chociaż raz rozmawiałaś? Nie! Nigdy , więc co Ty o niej wiesz?! Gówno. :) I powiem tylko tyle, że blog był kiedyś świetny, a teraz to kompletne dno. Nie czytam już go od jakiegoś miesiąca bo zacęłyście się opierdzielać. Coraz mniej o chłopakach, a coraz więcej tych waszych "opinii" i info o sobie. W dodatku nie wchodze tutaj przez imaginy Klaudii bo autorka obiecywała , że to blog z informacjami. Niestety autorka coraz mniej wywiozuje się ze swojego "obowiązku"

    OdpowiedzUsuń
  16. Anka powiem Ci jedno! Jesteś żałosna!
    Wypisujesz pod każdą notką jakieś swoje podłości na Eleanor, w której są informacje o niej i Louisie...Mogłabyś sobie darować, bo tym tylko pokazujesz jak bardzo niedojrzała jesteś! Tak naprawdę nie wiesz co to jest prawdziwa miłość, ponieważ jesteś jeszcze młodą gówniarką, mającą 12-13 lat!! A to, że zobaczyłaś zdjęcie jego byłej i Louisa przytulonych do siebie i twierdzisz, iż ''To była miłość'' to śmieszysz ludzi!!! Louis i Eleanor też mają dużo takich zdjęć, na których są w siebie wtuleni i jakoś nie ma tam takich dopisek, a raczej są dopiski, ale czystej zazdrości i tego jak bardzo jej nienawidzisz...Ja nie lubię Perrie, którą Ty się tak zachwycasz, ale jeszcze nigdy jej nie obraziłam, a to co mam do niej zachowuję dla siebie i nie wypisuję tego na forum, ponieważ nie lubię takiego zachowania!!! Jesteś jeszcze za młoda, by takie rzeczy zrozumieć, ale mam nadzieję, że po przeczytaniu tych wszystkich negatywnych komentarzy na Twój temat, da Ci to do myślenia! Tak więc zastanów się nad swoim zachowaniem i WYDOROŚLEJ, ponieważ czas najwyższy!
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dosc ze glupia, to taka mloda a juz slepa! Przeciez to Jules z The Strokes!! Nie widzisz idiotko slepa ze ten ma proste wlosy??? A poza tym ten gif jest stary 10 lat, tak wtedy wygladal Julian! Harry jeszcze wtedy mial co najwyzej mleczaki!! Zlituj sie i zanim dasz jakiegos gifa czy cos to sie zastanow!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!