środa, 11 lipca 2012

Eleanor i Louis na lotnisku / Niall farbuje włoski / inne.



Nialler farbuje włoski *.*  , ale chyba NIE NA FIOLETOWO .



30 minut temu dodał   na tt wpis.. " I'm tired " . - Jestem wykończony / zmęczony  biedny Niall. ; /



Sesja zdjęć    pt. Elżul &  Louis ( ♥ )   Wczoraj  z lotniska .





 



I znowu zakupy : 3

  Oczywiście Louis kupił i niesie. Awww soł  słit.

A tak na serio to chyba wiecie , że nie cierpię Elki ? Proszę wypisujcie ,że nie jestem Directionerką  , ale ja mam to głęboko. : ) Ona go zmienia , robi z nim co chce. Po prostu nim manipuluje.  Mam nadzieję ,że  Louis się kiedyś opamięta. ; d


Moje pierwsze skojarzenie .... ,że grzebie mu w porfelu xd WTF. haha




Harry , Liam i Louis dziś.



Słyszeliście to *.*  Cud miód i maliny.



A to *_____*  omomomom. Solówka Zayn'a i Harry'ego . ♥

<KLIK>



Danielle i Brit. 




Liam na spacerku z pieskiem ; D





Boziuuuuu  ♥ Jak ja ją kocham.  Ona jest chodzącym ideałem .  *___*


Niall i  jego ukochane party  hard.   Hhaha xd




Niall był dziś u fryzjera. omomomo. ♥.♥  Jest blond to jest dobrze.




Jakie emo  ♥.♥  rzygam tęczą.


   Jak Zayn nie przestanie z tymi tatuażami ,  to może tak wyglądać xd serio..


Nie chcę nic mówić ,ale zapewne znacie  grażynę żarko ? ( Specjalnie napisane z małej -.- ) . Chora psychicznie baba , grozi Directionerkom i ogólnie.   Rzygam nią.. niech łagodnie mówiąc spierdala . -.-  Wczoraj dodała to na swojego fanpejdża hahhaha xd



" Drodzy fani zespołu One Direction Polska.
To już jutro o północy zostaną poblokowane stronki.
Bardzo mi miło, że tak dużo osób to docenia.
Razem zdziałamy więcej! Udowodnie, że prawdziwa Polska
jeszcze nie zginęła. Bóg. Honor. Ojczyzna.
Zachęcam Was do lektury pt.Krzyżacy.
Myślę, że już koniec czytania blogów o 1D i licze
na Wasze podziękowania!
- "Ze mną nikt nie wygra"
Wasza Grażynka ♥ "        - Jaka zryta bania. Stara emerytka kurw* . Jak widać Anka się wkurzyła ^.^


i


Kochane dziewczynki z One Direction Polska.
To już dzisiaj o północy!
Jesteście gotowe na niespodzianke?
Odpoczniecie od blogów i stronek.
Mam nadzieję, że w końcu przestaniecie
mnie tutaj obrażać i poziom polskiej 
edukacji znacznie wzrośnie.  
 - zajebie.  
Znacie może Barbarę Kwarc. ? ; D  Hhaa. Zajebista kobita. Pomaga nam ' walczyć ' z   tą pojebaną babą -,-

HAHHAHAHA ♥ . Simon is sou proud.




Fejk ale co tam ; D





To na tyle. ♥   Love forever.


By  Anka

19 komentarzy:

  1. Ona mnie obraziła ja czytałam Krzyżaków xD tak jak wszyscy(powinni:)) z mojej szkoły bo jest to obowiązkowa lektura :)
    Niall nie wytrzymał jako brunet i dobrze lepiej mu w blond
    Ja na pewno mam większe muskuły od Eleonor heheh

    OdpowiedzUsuń
  2. *Nialler jakie fioletowe włoski :P ale dobrze że blondynek zostaje <3
    *Też nie lubię El i jakoś nie mogę się do niej przekonać...Ogólnie słodko wyglądają te zdjęcia bo takie przytulanko *.* awwww :D no ale ma ona coś w sobie że mnie zniechęca niestety :|
    *Danielle kocham <3
    *Niall i jego party hardy ! :)
    *Widziałam już kiedyś tą przeróbką na emo :P Zayn naprawdę niech się opamięta :D
    *Znam tą grażynę ! nienormalna ! a teraz to już mnie wku*wiła na maksa ! -,- Ona sobie ku*wa może siebie lepiej zablokować ! Co ona pieprzy o krzyżakach ?! Pewnie sama na oczy książki nie widziała ! Jebie ją ! (przepraszam na wyrażenia ale tak stara baba mnie naprawdę wkurza).
    *Nie znam tej drugiej ale cieszę się że nam pomaga ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta Grażynka to przegięcie! Ciekawe skąd ona o tym wie?! Nienawidzę tej baby. Sorry że tak ostro. PS. tu jest filmik o tej Grażynce: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=DF_KI9OD93k&feature=endscreen chłopak dobrze mówi. Zauważyłam że nawet hejterzy są za Directioners. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja te widziałam ten filmik! Zgadzam się z tym chłopakiem na 100%! Co ona sb ku*wa myśli, ja się pytam?!!!

      Usuń
    2. Ku*wa dobrze jej tak ! Przynajmniej niektórzy potrafią szanować ludzi którzy nie słuchają takiego gatunku muzyki czy takiego samego zespoły jak oni ! My kochamy One Direction a ta baba jest psychiczna ! Popieram tego chłopaka i dziękuję mu ! Hejtujcię ją dziewczyny !

      Usuń
    3. http://www.youtube.com/watch?v=oax8qvv9q8c - obejrzyjcie to ! XD Jebłam ze śmiechu :P

      Usuń
  4. 1. Haha! Nialler fajnie wygląda w tych włosach! ;DD
    2. Elka przyznaję, że się fajnie ubrała - nie powiem ; ) / Smacznego Lou! ;3
    3. Fajna jest ta piosenka! Gratulacje dla twórcy tego rmx - u! : >
    4. Jaki sweet jest ten Brit! http://c.wrzuta.pl/wi1379/1d3ca031002904684eb97068/mom_please ; D Danielle się zacnie przyodziała xd.
    5. Popieram - Liam to ideał chłopaka *_*
    6. Harry na tym zdj.emo dziwnie wygląda.. ; / Ale tak czy siak jest to śmieszne.. ; )
    7. Hmm. Nie, nie znałam grażyny żarko... Do dzisiaj! Co jej kur*a przeszkadza One Direction?! Zazdrości im sławy, czy jaki ch*j?!! Się wkurzyłam.. ; /
    8. Hahaha! Jak to przeczytałam o pani Basi to aż mi łzy pociekły (ze śmiechu xd.)!! Ja z moimi koleżankami ciągle coś o Niej pieprzymy! Chwała Jej, bo to na serio spoko babka! ;DD Jeszcze bardziej mnie do sb przekonała, jak się teraz dowiedziałam, że ona nie ma nic pzeciwko 1D ; ))))
    9. Hahaha! Simon zawsze git majone man! (jak nie wiesz o co kmn, to pacz punkt 8. wpisz w yt 'pani basia' i już bd wiedzieć o co cho! 'DD)

    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeah . Basia Kwarc nam pomoże ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ty masz kur* do Eleanor ?!
    Mnie akurat nie ciekawi twoje zdanie na jej temat, możne ja nie lubię z wszystkich bloggerek i jakoś o tym wszystkich nie informuję. Odczep się od niej i tyle, a zwłaszcza wkurzają mnie te twoje jej zdrobnienia imienia -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Wkurza mnie to twoje zachowanie. Eleanor hejtujesz mimo tego, że jej nie znasz i nie wiesz jaka ona jest, a Danielle cały czas wypisujesz jaka to ona jest cudowna chociaż jej też nie znasz. I zgadzam się z ania019.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Eleanor i Louisa, kocham te zdjęcia. widzę, że mimo tylu komentarzy z prośbami abyś dała spokój tej biednej bogu ducha winnej Eleanor nadal ją hejtujesz. przestań do cholery bo to cię nie stawia w dobrym świetle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej , podalabyś te filmiki jak ona gada o 1D ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm.. nie chcę Cię hejtować czy coś, ale po części ania019 ma rację. Przecież tak naprawdę jej nie znasz. Przeczytałaś o Eleanor pare niesprawdzonych faktów i ją hejtujesz. Jednak rozumiem, że nie każdy ją lubi..
    Szczerze mówiąc to nigdy nie słyszałam o tej grażynie, ale z tego co się dowiaduję to nie jest normalna kobieta... ;/
    Fajnie wyglądają emo. ;D Haha... masz rację co do Zayna. Można się po nim spodziewać, że kiedyś może tak wyglądać. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio wkurzyła mnie ta Grażyna Żarko . -.- Trzeba z nią coś zrobić , Directioners ! :D
    Grrrr .. A chłopak w filmiku dobrze gada ! Polać mu . xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Do internetu wyciekła lista piosenek na nowym albumie chłopaków
    IMPULSIVE LOVE.
    TORN.
    CLOSE TO ME.
    A DAY LIKE THIS.
    GLOW.
    ALLISON.
    MAKE ME BREAK.
    TREAT YOU RIGHT.
    THE ARENA featuring Zayn Malik and Conor Maynard
    MOONLIGHT.
    SAY NO MORE.
    WASTE IT ALL.
    I'LL BE YOUR WARRIOR.
    To tak dodatkowo. Znalazłam na fcb. Nie obiecuje że na 100% prawdziwe ale jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to może po kolei, bo nie chcę chaotycznie . :
    1. Nialler nie zmienił koloru włosów, on je rozjaśnia raz w tygodniu, by były takie ładne jak są . ;3 ( podobno ) .
    2 . Każdy z nich musi być padnięty jak ryba bez wody, gdy własnie skończyli tak wielką trasę koncertową... Współczucie. Czasem tak się czuję po tygodniu w szkole, lecz wiem, że to nie to samo.
    3. Wiesz Anka, rozumiem cię jeśli chodzi o Eleanor. Staram się ją lubić, ale ni cholery... Danielle kocham, Perrie uwielbiam ( równiez miałam trudności do polubienia, ale z czasem ją niemal pokochałam . ;3 ), a Eleanor ledwo toleruję. Nie wiem dlaczego, tak bardzo chcę ją polubić, a nie potrafię, kurczę, mam takie same uczucia jak ty. I dodatkowo mi się wydaje, że ona jest z nim dla pieniędzy. Jednak jej nie hejtuję, tylko nawet jej pisze miłe komentarze, próbuję ją ;bliżej poznać... Staram się, ale to nie wychodzi. Mam do niej złe przeczucia i nie pytajcie ludzie dlaczego. NIE WIEM .
    4. Piosenka faktycznie fantastyczna, uwielbiam ją !! słucham raz kolejny( czyli gwałcę replay ) :DD. A solówki ideaaalne . <3
    5. Danielle jest kochana, a te zdjęcia są urocze . <33
    6. Nialler ślicznie wszedł na tych zdjęciach, a szczególnie na drugim. :D Kocham gościa i jego głos ! :D
    7. Z tym emo masz rację, Zayn, opamiętaj się ! :D
    8. grażyna żarko... Ty kobieto z beznadziejnym hobby ! Nie chcę tu przeklinać zbytnio na nią... Ale BŁAGAM WAS, DAJCIE MI LINK DO JEJ BLOGA, OBIECUJĘ, ŻE ZDZIAŁAM WIELE. ( mam swoje sposoby na ludzi. )
    9. Hahahah, Simon, love you ! :D
    10. Perrie... Ona z Zaynem tworzy parę świetną, oni są tacy słodcy. <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobnie jak ty nie lubię Eleanor. Nie hejtuje jej, bo jej przecież nie znam, ale jest parę faktów dla których nie potrafię jej zaakceptować. Bardzo się staram, ale nie wychodzi. W starych zdjęciach El widzimy jak pali papierosy i ciągle jest w otoczeniu wódy (znajdzie się dużo takich zdjęć na fb: Nie jara mnie Eleanor Calder. Niektóre zdjęcia ciekawe, ale dziewczyny tam przesadzają trochę z wyzwiskami. Teraz Eldżia zawsze wygląda nienagannie, chodzi wyprostowana jakby połknęła patyk i robi te słodziutkie minki do zdjęć i kamer. Drażni i irytuje mnie to niesamowicie. Klei się do paparrazi. No i oczywiście ciągle chodzi na zakupy z Lou. Chłopak ma dobre serca i spełnia każde jej zachcianki. Ona go po prostu wykorzystuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam nic do Elki ale no jak tak się dobrze przyjrzeć to może i go wykorzystuje ;(

    no nic jeżeli chcesz to zaglądnij na mojego bloga;D
    http://one-direction-image-opowiadanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. KOOOOOOOOCHAAAAAAAAM GRAAAAAAAAŻYNĘ ŻAAARKOOOOOOOOOOOOO!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!