poniedziałek, 9 lipca 2012

PRZEPROSINY

Przepraszam , że nie pisze nic na blogu , ale niestety mam problemy z kompem ;/ zostawiłam go pod otwartym oknem w czasie burzy . zalało mi klawiature i nie działa teraz . teraz pisze na klawiaturze ekranowej co jest bardzooooo meczące i powooliiiii idzie -.- nie chce żebyście myśleli że mam was w dupie i nie pisze bo mi sie nie chce , co to to nie , wiec mowie to wam ;) mam juz chec pisac znowu te notki no ale nie moge noooo :( kompa oddaje dziś do naprawy i modle sie zeby to mozna bylo naprawic....

dziekuje za wyrozumiałość <3
Paula

7 komentarzy:

  1. No spoko. ; d Anka Nam mowila. Teskno nam za tobA. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko każdemu mogło się zdarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, nie musisz przepraszać... Nie ważne co ile, ale żebyś wgl. była na blogu, poza tym liczą się chęci ; D
    I rzeczywiście - każdemu się może zdarzyć ; )
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko.. Zdarza się. :D
    Właśnie.. liczą się chęci.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WYBACZAMY !!! : ***

    OdpowiedzUsuń
  6. Burza wszystko umie rozpieprzyć... -.-
    Ale wybaczamy. Przecież to nie twoja wina. ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!