wtorek, 31 lipca 2012

Uwaga ...!!!


Ten post jest do wszystkich i chciałbym abyście go przeczytali do końca !


Wczoraj natknęłam się na Blog na którym zamieszczone były nasze posty tzn. były skopiowane ! Chciała bym aby osoba która prowadzi TEGO Bloga usunęła wszystkie skopiowane posty jeszcze dziś ! Jeśli tego nie zrobi poniesie konsekwencje ! To nie tyczy się tylko tego Bloga ale wszystkich kopiujących ! A jeśli już chcielibyście coś skopiować to zapytajcie o zgodę osoby do której należy dany post ! Kopiowanie tyczy się wszystkiego tzn. tła , nagłówka itd. Myślę że żaden Blog nie osiągnie sukcesu jeśli będzie wszystko kopiował ! Mam nadzieję że przyjmiecie moje słowa do serca ...


Pomyślcie też jak czuję się osoba której post został skopiowany ...






by Nata_123 ♥

5 komentarzy:

  1. hej mogla bym skopiować ten post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki żal.. Jakaś dziewczyna, bądź chcłopak kopiuje sb ciężką pracę dziewczyn.. Rozumiem dziewczyny, że jesteście złe.. Ja też.. Nie tak postepuja Directioner.. Ten kto kopiuje ten blog jest jakis nie normalny.. Ja wam powiem, ze to napewno nie ja! (żeby nie było, że tak piszę,a potem będzie, ze to niby ja) Nie rozumiem tych osób.. Przecież same widzą jak dziewczyny, które prowadzą tego bloga piszą imaginy, co nie jest takie proste... niee... bo mi się nie chce i nie będę tego pisac tylko sobie skopiuję... napewno sobie myy=śli ta osoba.. Dziewczyny popieram was.. A tamta dziewczyna, bądź chłopak niech usunie tego bloga, bo pewnie ten blog w całosci jest skopiowany od tego zajebistego bloga!!

      Usuń
  2. Po......bana jest tan gość wy się napracujecie a ona/on tak bez obcinki sobie wszystko kopiuje ŻAL MI CIĘ -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Moja notka u góry ta długa.. Prawda, to co ja pisaąłm no nie?!

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!