piątek, 6 lipca 2012

Newsy.

Heyo. Nudzi mi się xd  zrobić twitcama ? ; D Dziękuję osobom , które oglądały mojego wczorajszego twitcama . Nie mogłam wcześniej napisać postu bo bateria mi w myszce siadła xd s taki ze mnie leń ,że nie chciało mi się iść do sklepu. W nast. twitcamie postaram się pokazac jak farbować końcówki.



Wracając do postu :


Podobno na lotnisku  w USA  paparazzi zapytał Harry'ego czy
może przeczesać włosy jeszcze raz specjalnie dla niego. Hazza odszedł w szoku. Paparazzi użył słowa "tass" co w UK oznacza masturbacje  ( via. One Direction Polska ) 
Tu animacje z tego wydarzenia . o. O
http://data.whicdn.com/images/32028656/tumblr_m21e9bdxd31r6cexto2_250_large.gif
http://data.whicdn.com/images/32028627/tumblr_m21e9bdxd31r6cexto3_250_large.gif
http://data.whicdn.com/images/32028617/tumblr_m21e9bdxd31r6cexto4_250_large.gif 


wczoraj Hazza wybrał sie z  mamą Lux do sklepów i podobno kupić meble do swojego nowego mieszkania ( ?)


Gdy tak chodzili po mieście spotkali kilka osób..


m.in fankę  1D chorą na raka ; c

  To kolejny powód by kochać ich mocniej za ich dobre i złote serce ♥ .


Zdjęcia z wczoraj :







 








Tu  z małymi fankami awww  ;3




Kocham ten smajl . ♥








Harry był wtedy w Londynie; D


Styles był rónież na imprezie  Nike.

 





 





Jaki słodziak ♥
Niall jest z przyjaciółmi w Marbella - Hiszpanii.   aaaa jaram się ; D 
 
Nialler na lotnisku  w Dublinie  3.07.12  - filmik fanki.

 Z tym filmikiem  jest trochę zamieszania. Niall okolo 04:00 powiedział SARKASTYCZNIE "shower of cunts". Nie wiem czy to było do fanów ale  Horan przepraszał za to na tt o. O  bo wiele fanek wzięło to na poważnie .

Liam i Andy. Andy dodał to na swojego tt . 

 

Prawdopodobnie menedżer  1D ponownie upomniał Liam'a, aby nie obserwował (follow) i nie odpowiadał tak często na wiadomości od fanek na Twitterze . Żałosne -.- niech mu powie jeszcze ile razy do kibla ma chodzić.
 
Angielski artykuł w którym mówią ,że Hazz ma nowe lokum o. O  Nie obczajam ile chłopcy już mają  tych domów  . 
 
Planowane występy chopcow na najbliższy czas: 21 lipca w Liverpool'u, 22 lipca w Manchesterze i Leeds, a 20 września - na iTunes Festival w Londynie. 

Jeśli będziesz oglądać mojego twitcama  to skomentuj ( będzie za 5min. ) 

 


By  Anka

 
 




18 komentarzy:

  1. *Te paparazii już mnie wkurzają , jak pewnie chłopaków tym bardziej o.O
    *już widziałam ten zdjęcia Harrego :D Po co im tyle domów ?! XD
    *Ten filmik z Niallem też widziałam...ja sądzę że Nialler ma już dosyć...wrócił z trasy i chce odpocząć...jednak fanki nie odebrały tego jako żart za co Niall przepraszał :( Ja nic do tego nie mam _ Kocham Horana <3
    *K*rwa wkurza mnie ten ich menadżer ! -,- chyba po to są fani - dzięki nim zawdzięczają swoją pracę a ten mówi żeby im nie odpisywać i nie obserwować ! Oo WTF ? On nie wie ile szczęści daje jak któryś z chłopaków odpisze albo zacznie śledzić ! Wku*wia mnie on ! -,- Co mają traktować fanki jak powietrze ?! ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PAPARAZZI TEZ WKURZAJA CHLOPAKOW . NAS TEZ ALE POMYSL . SKAD BYS MIALA INFORMACJE O NICH , ZDJECIA I FILMY. SAMA CHYBA NIE MOZESZ SIE DOWIEDZIEC CO ROBIA , DLATEGO POMAGAJA NAM PAPARAZZI . INACZEJ NIE WIEDZIALABYS CO TO ZA ZESPOL, CO GRAJA , CO ROBIA , JAKIE MAJA ZAMIARY ITD. ONI NA TYM ZARABIAJA ZE ICH KAMERUJA . NIE ZARABIAJA TYLKO ZA KONCERTY ..

      Usuń
    2. Fakt. Gdyby nie oni to mało byśmy wiedziały na temat chłopaków, ale czy oni nie zaczynają przesadzać ? Bez przesady, ale prośba o przeczesanie grzywki jest chora. ;D

      To słodkie, że tak dbają o fanów, np. o to dziewczynę chorą na raka.

      Mnie też zastanawia po co im tyle domów. :D

      Usuń
  2. Będę oglądać. Prześlij link na gg. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to " Shower of cunts " znaczy ? xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłownie tego nie da się wytłumaczyć ale to znaczy coś w stylu ironicznych ludzi , no że się narzucają .

      Usuń
    2. aaa .. dzięki :*

      Usuń
  4. Fajne fotki ;> JuZ nie nadążam za tymi "domami". Nie rozumiem tego menadżera , głupi jest ;>
    Zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://imaginyabout1d.blogspot.com/ dopiero ruszyłyśmy z prowadzeniem bloga z imaginami więc mogłybyście nam pomóc ? :) byłybyśmy wdzięczne *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak bd twitcam, napiszesz o tym w poście i podasz link ?

    OdpowiedzUsuń
  7. tak szczerze to oni mi się już znudzili
    monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co tu wchodzisz ?! oO prawdziwej fance nigdy się nie znudzą.

      Usuń
    2. 1000 % True !! Jak fanka może powiedzieć sorry jak prawdziwa Directioners tak może powiedzieć ??Nasi chłopcy znudzić (hahahah) Dobra nie komentuje ! :P

      Usuń
    3. nie wstydzisz się imienia podawać ? xdd

      Usuń
    4. Dokładnie ! Prawdziwa fanka tak nie powie ! Jak ci się znudzili to zostaw dla siebie i nie wchodź na bloga -,- Jaki problem...

      Usuń
  8. Może ktoś przetłumaczyć dokładnie tą animację ? : D
    Bo w Google jakoś niezrozumiale tłumaczy .. xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. Harold to ma gust ! xddd

    OdpowiedzUsuń
  10. czy wiesz gdzie mogę znaleźć więcej zdjęć idącego Harrego w koszulce lovers? byłabym wdzięczna za info ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!