niedziela, 8 lipca 2012

Newsy i inne .

Heyo. Zapomniałam całkiem powiedzieć gdzie macie wysyłać filmiki. ( o ile ktoś weźmie w ogóle udział -.- )   na mój e-mail  piotrus981@interia.pl  . Lub możecie wysłać  link.  Niektórzy mają za złe ,że  nie piszą wszystkie redaktorki.  No cóż w koncu są wakacje.. a powiem Wam ,że miałam w planie zawiesić bloga na calutkie 2 miesiące..  no ale jednak sie rozmyśliłam.  Redaktorki piszą wtedy kiedy  CHCĄ  nie mogę ich zmuszać. ! ; ) Mam nadzieję ,że to jest już wyjaśnione.


A i jeszcze coś ważnego :  23 lipca mija  2 lata od kąt istnieje One Direction *.*  Z tej okazji WSZYSTKIE DIRECTIONERKI mają na nadgarstkach  miec takie coś :


___________________________________________________________________________


Perrie ( ukochana Malika *.* )  ma za dwa dni urodziny . Kończy 19 lat. 

   ( Jak ja ja uwielbiam )  ; D


Jak już pewnie pamiętacie   Harry w którymś z wywiadów potwierdził, że jest Biseksualny ( nie wiem jak się pisze  xd )   Biseksualista to ktoś kogo ' ciągnie ' do kobiet i mężczyzn.


  XD


Harry i Caggie - 08.07.12 - Sunday Mirror 
 
  Dużo o tej dziewczynie i Harrym ostatnio.. Może jestem dziwna ale nie wiem kto to ? o. O  Podobno sa razem  , ale to raczej plotki.  
 
 
 
Caggie Dunlop tweets about Harry Styles 
Podobno Danielle nie było w Polsce o. O  . To ja juz nie wiem .
Harry spędza dzisiejszy dzień z rodziną. ; D
 Co ciekawe jutro Josh ma urodziny . xd nie ogarniam ile tych urodzin.
Tu  Audycja Danielle Peazer i Ed Sheerana dla Britannia High!
Lottie dodała jeszcze jedno zdjecie z Francji. Jaka czysta owda *.*  A ja tu gniję przed kompem ; < 
 
Niallerek w Hiszpanii w Marbelli :

Ktoś wie jaka to piosenka w tle ? *___*

Pamietacie jak pisaliśmy ,ze Zayn ma nowy dom . xd z tego wywiadu wychodzi ,ze GO NIE KUPIŁ. o.O Cytuję  : 
Facet : Zayn niedawno kupił dom. Ktoś z was też już kupił dom?
Liam: Kupiłeś dom?
Zayn: Nie wiem, kupiłem ?

  Haha. Wychodzi z tego ,ze Zayn nie kupił żadnego domu xd ♥  Malik nooo


Liam wrzucił na tt : 

   On i jego tata podobno robią coś chińskiego o. O 
Screen :
 
Niall w McDonaldzie - Hiszpania! ;) haha xd
 
]
 
By  Anka 



42 komentarze:

  1. :00 nawet nie wiedziałam że Perrie ma urodzinki :) zapraszam na mojego bloga :)http://onedirection1dalwaysandforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku .. a ja nie lubie Perrie !
    Kocham Zayna, i może jest szczęśliwy ... fajnie, ale i tak nie lubie jego dziewczyny .. ehm ; /

    zapraszam
    http://fame-forever-friend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za Perrie! ; D
      Iza ;*

      Usuń
    2. Ja nie znosze Perrie ! A i ta piosenka to Summer Paradise -Sean Poul ft Simple Plan xddd Dzisiaj słuchałam jej cały dzien xdd

      Usuń
    3. miło ze nie jestem sama, jest nasz dużo ; d co nie? hehehe .

      Usuń
    4. Dziewczyny pewnie, że nie jesteście same!!! ;DD
      Ja też jej nie cierpię!!!

      Pozdrawiam ;D

      Usuń
  3. summer paradise - simple plan piosenka z video

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. O Jezu! Jak dobrze, że nie zawiesiłaś bloga! Chwała Ci za to! ; D
    2. Ja pitole! Już 2 lata! *_* Ale mam pytanko: to 'forever Directioner' to rozumiem czymś namalować na nadgarstku? ; )
    3. Nawet żem nie wiedziała że Perrie teraz będzie miała urodziny! ; D
    4. Haha! Hazza jest bi! Ale w sumie możnaby się tego po nim spodziewać... ; ]
    5. Nie, nie jesteś dziwna - ja też nie wiem co to za laska... ; D
    6. No jak kurde nie było Dan?! Ja też nie ogarniam... =]
    7. Popieram kogoś na górze - ta piosenka to Simple Plan ft. Sean Paul - Summer Paradise... Fajna, nie? ; )
    8. Haha! 'Facet: Zayn niedawno kupił dom [...]' .. 'Facet' - aha, rozumiem... ; >
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anka co się dziwisz że taka woda czysta?W basenie woda jest zawsze czysta xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej!. Ktoś wgl będzie na tym czacie dzisiaj!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej!. Ktoś wgl będzie na tym czacie dzisiaj!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej!. Ktoś wgl będzie na tym czacie dzisiaj!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej!. Ktoś wgl będzie na tym czacie dzisiaj!!

    OdpowiedzUsuń
  10. http://onedirection-forever-blog-klaudi.blogspot.com/ <--- kolezanka zaprasza < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię Perrie .... :|

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta piosenka To "Summer Paradise" Moja ulubiona piosenka tego lata xD
    A Wykonawcy to grupa "Simple Plan" i Sean Paul. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że nie zawiesiłaś bloga ! :D
    2 lata ? Już ? :D
    Nie specjalnie przepadam za Perrie. Jest mi obojętna. :D
    Można się tego było spodziewać po Harrym.. :D
    Ja też nie wiem kim jest ta 'dziewczyna' Harrego. ;p
    Hahah.. Wyszło, że z tym domem Malika to ściema.. haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ta poiosenka to summer paradise, ale nie wiem kto spiewa, ale zajebista jest :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcześniej mówiłaś, że nie przepadasz za Perrie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najpierw powiedział (bo był ajkis wywiad z Zayn'em ) 'O nie chwal się MALIK BO NIKT JEJ NIE LUBI'(Perrie )A potem Perrie ujdzie a dziś ją uwielbiasz .Ja jej nie znosze , moze i jestem zazdrosna bo Zayn'a lubie najbardziej KOCHAM !

      Usuń
    2. Przekonałam sie do Perrie. Po prostu.

      Usuń
  16. Ja tez nie przepadam za Perii . Nie Lubialam jej od poczatku :)
    Znajoma zaprasza na bloga : http://onedirection-forever-blog-klaudi.blogspot.com/ <--- liczy naj ...

    OdpowiedzUsuń
  17. A więc tak Zayn kupił dom bo to nawet napisała jego kuzynka na tt.. I dała też zdjęcia.. Nienawidzę Perrie, ale nie chce przez to urazić Zayn'a bo jak kocham Zayn'a. Za to lubię Danielle...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie : http://one-direction-official-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie ,masz gdzies jeszcze ten filmik ?? Gdyz ja go nie widzialam,a chce choc By byl najgotszy . Czy istnieje mozliwosc bys go dodalA nä bloga ? Jezeli bd zle komentarze to zablokujesz ich dodawanie.. prosze ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie. Ja chce polazacm oim przyjaciolkom. ; p

      Usuń
    2. Ale mi chodzi o filmik ktory Ty robilas ; d

      Usuń
  20. ale jak to namalować ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubisz Perrie ? Oo wczesniej mowilas ze nie XD ja jej nie cierpie -,-

    OdpowiedzUsuń
  22. Tutaj macie facebooka Harry'ego ;):

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003178530612

    Nie ma za co ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. ej a masz ten filmik na którym Harry mówi że jest bi ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie można kupić tą bransoletkę ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog = wspaniałe notki
    Wiecie, dobrze, że nie zawiesiłaś tego bloga na 2 miesiące ;)

    PS. Jak coś to ja siedzę w domu przez 2 miesiące to mogę zostać redaktorką na tym blogu taką 'tymczasową na wakacje'. Jeżeli nie miałby kto pisać notek :)Tak się troszku polecam :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak z tym "DIRECTIONER" MAMY TO NAMALOWAĆ CZY TO BRANSOLETKA???
    Blog super:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Simple Plan - Summer Paraside

    OdpowiedzUsuń
  28. hey przeslij mi link do tego video jak Hazza mowi ze jest bi
    e-msil: directionerpierwszaklasa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. directionerspierwszaklasa@gmail.com

      Usuń
  29. Ej no prosze odpowiedz na pytanie jak namalować ten znaczek ? A tak wogule to ma to być branzoletka czy namalowane na nadgarstku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzesz no np. arker lub długopis rysujesz według wzoru i masz ; D

      Usuń
  30. Mogła bys zrobić z tym filmik jak to narysować?? proszę..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!