środa, 18 lipca 2012

Chwila.

Hey hey hey hey hey . Piszę na chwilę .. post krótki . Chciałam  tylko powiedzieć ,że .. nie będzie mnie następny tydzień albo dłużej. Zachciało mi się wakacji nad morzem.  W taką pogodę XD  Dobra nie przedłużając. Dzięki za wyrozumiałość. Dzięki ! Kompletnie nie chce mi się szukać info na temat chłopców.. sory NIC mi się kompletnie nie chce. Super. -.- Dla tych co chcieli wiedzieć.. nie odchodzę rzecz jasna. Umarłą bym z nudów gdyby nie blog. Tak szczerze. 


Obecnie trwa akcja  pod hasłem : #PolandNeedsOneDirection . Bierzecie udział? : 3 




Liam dziś.

  

Zayn dziś :



Niall z fanką dziś :



Z fanką : Ps. Mężu co to za mina ? xd

  zresztą.. SZEKSZI jak zawsze ♥

Haha. Może jestem pojebana i czytam ten cały portal ' Gwiazdunie ' , ale.. znalazłam artykuł taki pod tytułem " Pijany Louis Tomlinson zdradził Eleanor Calder! (WIDEO Z IMPREZY) " . Nie wiem czemu ale  od razu zaczęła mi się mordka cieszyć.  Pomyślałam ,że ONA nie daje mu tego co on potrzebuje i to dlatego . Fajnie by było . Ja przynajmniej nic bym Louis'owi nie zarzucała.  To to wideo. :


Jeszcze jak usłyszałam ,że Eleanor przyjebała Hazzie.. Nie chcę nic sugerować bo to może być plotka.. , ale jak tknęła mojego męża .. mojego Harry'ego to .. normalnie czołgiem przejadę   !Jak to prawda to tej dziwce wyjebie. MOJEGO HAZZY SIE NIE DOTYKA, POPIERDOLONA DZIWKA JEBANA W DUPE MAĆ, POJEB MAMUTA KURWA MAĆ. -.-  + Louis kupił swojej  " ukochanej " samochód. Bravo. 


Niall wczoraj przed studiem. 


   " Do bufetu to tędy  ? "

 



Liam kupił Danielle taki samochód. Cieszę się ; D



Takie numerki chłopcy mieli w XFactorze. :




By  Anka


47 komentarzy:

  1. Ja pie*dole ten filmik jest stary jak świat i żadnej prawdy w tym co napisałaś o.O
    Ani że Lou zdradził El i że walnęła Harremu -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. GDZIE JEDZIESZ NAD MORZE ? JA JUTRO TEZ JADE XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kołobrzeg ; 3 pjona.

      Usuń
    2. przybitaa ąąą ! x3
      ale ja nie do Kołobrzegu...xd

      Usuń
  3. Nie no myślałam, że się czegoś nauczyłaś jak cię tyle osób zjechało za wyzywanie Elki. Ale jednak nie, przez pewnien czas się zastanawiałam czy może nie za bardzo mnie poniosło pisząc, że jesteś żałosna, ale raczej nie. Jak napisałaś, że odchodzisz na pewien czas, to na początku trochę się zmartwiłam, bo piszesz fajne notki, ale widząc to :
    "Haha. Może jestem pojebana i czytam ten cały portal ' Gwiazdunie ' , ale.. znalazłam artykuł taki pod tytułem " Pijany Louis Tomlinson zdradził Eleanor Calder! (WIDEO Z IMPREZY) " . Nie wiem czemu ale od razu zaczęła mi się mordka cieszyć. Pomyślałam ,że ONA nie daje mu tego co on potrzebuje i to dlatego . Fajnie by było . Ja przynajmniej nic bym Louis'owi nie zarzucała."
    i to:
    "Jeszcze jak usłyszałam ,że Eleanor przyjebała Hazzie.. Nie chcę nic sugerować bo to może być plotka.. , ale jak tknęła mojego męża .. mojego Harry'ego to .. normalnie czołgiem przejadę !Jak to prawda to tej dziwce wyj*bie. MOJEGO HAZZY SIE NIE DOTYKA, POPIE*DOLONA DZIWKA JE*ANA W DUPE MAĆ, POJEB MAMUTA KU*WA MAĆ. -.- + Louis kupił swojej " ukochanej " samochód. Bravo."
    Co do pierwszego moja reakcje można było określić tylko dwoma słowami: ja pie*dole. Serio!? Jesteś aż tak porypana, że uważasz, że gdyby Louis zdradził Eleanor to byś mu pogratulowała i powiedziała, że bardzo dobrze zrobił? Mimo tego, że El by na pewno bardzo mocno cierpiała? Chociaż nie ty przecież uważasz, że to bezduszna świnia bez serca czyli by się na pewno nie przejęła. Czy ty sama się słyszysz powtórze nic kompletnie nie wiesz o Elce, więc nie oceniaj jej. Wydaje ci się, że El zachowuje się jak księżniczka. Błagam! Jak to się mówi nie ocenia się książki po okładce. Powtórzę kolejny raz może teraz zrozumiesz : TY JEJ NIE ZNASZ! A jeśli Lou by ją naprawdę zdradził, bo na tym filmiku za przeproszeniem gówno widać, to według mnie nie należałoby Louisa bronić, bo zachowałby się jak kompletny dupek zdradzając swoją dziewczynę. Piszesz też w tym pierwszym, że ona możliwe, że nie daje mu tego co on potrzebuje. To jeśli mu tego nie daje to po co z nią jeszcze jest? Każdy normalny facet by po prostu z taką dziewczyną zerwał, a nie ją zdradzał na boku pokazując jakim głupkiem jest. Jakby co nie obrażam Tomlinsona, bo nie wiem czy on ją zdradził czy nie, ja tylko cały czas piszę przypuszczenia. Co do drugiego to moja reakcja była jeszcze gorsza niż do poprzedniego. Na początku to, że niby uderzyła Hazzę to już samo w sobie brzmi dziwnie. Dzieczyna uderzyła chłopaka. Na serio? Jak dla mnie to wyssana z palca plotka. Ja słyszałam też plotkę, że to niby Hazz uderzył Elkę. Co pewnie wtedy byś się cieszyła powiedziałabyś, że się debilce należało? Dobra przejdźmy dalej zaczęłaś na nią przeklinać i gadać, że jeśli to prawda i skrzywidziła "TWOJEGO" Hazzę to ją wyj*biesz. Po pierwsze jakiego twojego? Czy ty się kiedykolwiek z nim spotkałaś? Ja też często lubię mówić na któregoś z chłopców, że jest moim mężem, ale no bez przesady. Ty masz 12 lat on nigdy by się z tobą nie umówił, bo dla niego jesteś jeszcze dzieckiem. No i też to, że "Louis kupił swojej " ukochanej " samochód. Bravo." Jaki piękny sarkazm. Jakoś Liam też ponoć kupił Dan samochód, a jakoś nie robisz z tego afery. Dlaczego? Skoro Lou nie może swojej dziewczynie kupić samochodu to dlaczego Liam może kupić samochód Dan, bo czegoś tu nie rozumiem. Nie mówię, że chcę abyś odchodziła z tego bloga tylko chciałabym, żebyś darowała wypisywanie jakaś to ty nieszczęśliwa, bo Lou chodzi z Elką, bo szczerze nikogo to nie obchodzi. Dziękuję dobranoc.
    Monia
    P.S. Ten wpis nie ma na celu obrażenia cię tylko to, abyś przemyślała swoje zachowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam powody dla których nie lubię Elki. Za dużo by wymieniać. Jestem szczera to źle ? Nom może za bardzo , ale przynajmniej swoje wiem. -" Ty masz 12 lat on nigdy by się z tobą nie umówił, bo dla niego jesteś jeszcze dzieckiem " . Po pierwsze.. czy ja bym tego chciała ? No chyba nie. Po drugie.. Jest moim ulubieńcem i raczej mam prawo tak mówić ? Jeśli nie ogarniasz to encyklopedia jeszcze istnieje. Nie nie jestem nieszczęśliwa.. z tego powodu . ; ) Dlaczego ucieszyłam się gdy dowiedziałąm się ,że Liam kupił samochód Danielle ? Pewnie zauważyłaś.. rzadko prezenty jej kupuje ( w internecie przynajmniej nie ma zdjęć JEGO Z SIATAMI PREZENTÓW ) . On Danielle nie finansuje.. Mogłąbym jeszcze dużo dużo więcej wypisywać , ale aż szkoda mi klawiatury. Bo ja i tak nie przestanę nienawidzić Elki a ty nie przestaniesz jej bronić.

      Usuń
    2. Another_day_another_life - zgadzam się z tobą w 100 % Wyjęłaś mi wszystko z ust :)
      Naprawdę Anka mi też przez jakiś czas był mi ciebie szkoda ale jesteś żałosna ! Ledwo co wróciłaś i już walisz te swoje teksty na El ! Ten filmik jest stary jak świat ! I już była gadan o nim ! Lou wtedy poprostu gadał jakieś dziewczynie coś na ucho ! ...... takie newsy ! o.O stare jak świat !!!!
      naprawdę mi ciebie ŻAL ! myślałam że sobie przemyślisz to i owo ! -,- ale widocznie dziecko jeszcze z ciebie i nie rozumiesz ! o.O

      Usuń
    3. Zgadzam się z wami co do Anki. Określę cię w paru słowach żałosny , rozpieszczony bachor. I powtórzę to co ostatnio nie masz prawa nazywać się Directionerką a tym bardziej True Directioners ! Wiesz kim jest Directioners ? On nie ocenia rodziny, przyjaciół , dziewczyn chłopców z 1D. Nie mówi złych słów na nich, jak jej nie lubisz zostaw to dla siebie dziecko ! A nie chwal się tym jak fretka jeremiaszem -,- Powinnaś odejść z tego bloga na stałe albo się ogarnąć . Piszesz że te hejty na Niall'a są takie głupie, kto to w ogóle robi. A ty robisz właśnie to samo ! Spotkałaś kiedyś El osobiście ? Nie ! To nie masz prawa jej oceniać a tym bardziej związku jej i Lou ! Rozpieszczony bachorze !

      Usuń
    4. Anka spoko można kogoś nie lubić gdy się tą osobę zna. Nie będę na ciebie wyzywać, bo wiem, że do tym się do niczego nie dojdzie. Po prostu proszę cię o jedną rzecz. Nie pisz tego jak nienawidzisz El na tym blogu. Jeśli jej tak nie lubisz to po prostu możesz o niej nie pisać. Inne dziewczyny, które prowadzą tego bloga mogą to zrobić. A i jeszcze jedno ja jakby co nie jestem fanką El, ani Dan, ani Perrie. Tak szczerze to mam je gdzieś. Istnieją spoko szanuję je, nic do nich nie mam, ale jak widzę jak ktoś wypisuje takie rzeczy na osobę, której nie zna to chcę jakoś zareagować. Pewnien anonimek napisał : "Ciekawe czy wam 16- latkom byłoby miło gdyby nieznane osoby obrażały was a ty nawet ich nie znasz." Ten anonimek napisał, że wiele osób obraża ciebie Anka nie znając się. A ty robisz dokładnie to samo. Obrażasz osobę, której kompletnie nie znasz. Nie chcę się z tobą na prawdę kłócić, ale BŁAGAM cię oszczędź sobie te teksty o Elce, bo to jest blog o 1D, a nie blog na którym obrażamy Eleanor. Jeśli tak bardzo chcesz ją poobrażać to załóż innego bloga o nazwie anty fani Eleanor.
      Monia :)
      P.S Troszkę mnie może poniosło w tamtym wpisie jeśli cię coś obraziło to przepraszam. :)

      Usuń
    5. Jezu !!! Boze czy wy tego nie widzicie ze ona go wykozystuje moze nie powinna sie anka znizac do jej poziomu ale przyznajcie ! To chore co ona robi ! Daniel i perrie maja swoje sukcesy ! zauwazyliscie zeby ich chlopcy je tak sponsorowali ? nie ! to ze ona wydaje sie wam aniolkiem to nic nie znaczy ! spójrzcie na jego zdjęca z hanna a z eleanor i co widzicie ? ona go zucilaa bo wiedziala ze bd trudno sie spotykać to jest milosc !!!

      Usuń
    6. !!! POZATYM skoro ona wczesniej byla ich fanką a kiedy byli razem podeszla do nich fanka a louis ,, nie teraz jestem w pracy" tak samo w milk shake city nadasana szepnela mu cos do ucha a po chwili wyszli.Loui okropnie przez nia traktuje fanki a to dzieki nim ma kase zeby sponsorować tą s*ke

      Usuń
    7. Anka pewnie jej nienawidzisz za to ze przez nią harry chcial odejsc z zespolu a to tak byla historia : Od kąd lou chodzi z el nie ma czasu dla hazzy (znacie hazze gdy nie ma wsparcia nie daje sb rady ) i wtem okazalo sie w wywiadzie ze larry przestal istniec po czym hazza chcial odejsc z zespolu .Koniec!

      Usuń
  4. hahahaahahahah, jebłam. Widze że jesteś "Wielką fanką Eleanor" xD

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Mi też się nic nie chce -,- Masakra...
    2. Coś więcej o tej akcji...? : ) bo nie słyszałam : /
    3. Hahaha! No widziałam to zdj. Hazza jaki fejs! : D
    4. Ja też czytam gwiazdunie i tak jestem pojebana ; DD
    5. Co kurwa?! Elka przyjebała Harry'emu?! NO CHYBA KURWA NIEEE!!! No ale w sumie nie potwierdzone, bo nie ma zdjęć, ani nic... Chyba tylko plotka... No ale jakby coś takiego zrobiła to ją zajebię ;D
    6. " Do bufetu to tędy ? " - hahahahaha! Jebłam! ; 3
    7. Fajne autko...! ; ) Coś się ostatnio chłopcy rzucili na nowe bryczki, nie? ; >
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz w każdym swoim twettcie #PolandNeedsOneDirection :)
      Potrzebujemy tego dużo :)

      Usuń
  6. NIe no Kocham cie !!!!!! "Do bufetu to tędy " Kocham , kocham , kocham . D

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu go uderzyła?kiedy?za co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO JEST PLOTA !

      Usuń
    2. Nie wiem , ale jak suka ruszyła Harry'ego to nie daruję. -.-

      Usuń
    3. Naprawdę z całego serca mi cię żal Anka....myślałam że się ogarniesz ale nic z tego :|
      Ok - ja nie mówię że Anka ma kochać El ale wyzwiska typu paszczur, złodziejka, suka, dziwka ?! o.O WTF ?! Ona ma 12 lat a wyzywa jeszcze od najgorszych ! Ja też ku*wa nie lubię El ale jej nie hetuję !!!!!! ogarnijcie się dzieci !!!!!!

      Usuń
    4. Anka serio nazwałaś ją suką? Jak ty byś się czuła gdyby ktoś tobie tak powiedział. Widze że dużo hejtów na ciebie poleciało.Jak myślisz El na pewno codizennie dostaje mase hejtów chociażby na Twitterze. I jak myślisz jak ona sie czuje?Chciałabyś tak? Tez za nia nieprzepadam ale nie obrażam jej.Każdy człowiek ma uczucia.Szanuj to. Bo kiedyś ktoś ci dopowie coś naprawdę przykrego i zobaczysz jak to jest...;/

      Usuń
  8. http://www.rmfon.pl/p/przeboj-lata.html - GŁOSUJCIE NA ONE DIRECTION xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie darujesz ? to co zrobisz? pojedziesz do Londynu i dasz jej w mordę ?bitch please -,- I chodzą ploki że to Hazza uderzył El(to na bank nie prawda) . I jeszcze co do tych "prezentów " to Lou i El chodzą razem na zakupy a widziałaś jakieś nagranie czy coś na którym widać że to Lou płaci ? bo ja takiego nie widziałam . I może kupują jedzenie albo coś innego, skąd wnioskujesz że on kupuje El prezenty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ku**a jakby nic z tego nie wystawało ? Mylą ci sie torebki ?! taaaaak jasne tyle jedzenia bo ona taka szlachetna i rozdaje -,-... Tylko mam 3 powody dlaktorych widze ze jest rozpuszczona 1-danel i el gdy wysiadaly z samolotu wyciagnely lusterka i sie zaczely pizdrzyc choc fani prosili je o autografy to sie jeszcze z nich smialy 2- lou przez nie olewa fanow (jest kilka potwierdzen ) 3- zmienil sie na gorsze -,-

      Usuń
    2. on placi bo sie ona nawet na tweeteze przyznala

      Usuń
  10. Zgadzam się z : Another_day_another_life .
    Kurwa Anka ! Weź dzieciaczku się w pizdu ogarnij!
    Zaczynasz mnie wkurwiać! Jak napisałaś, że na razie nie będziesz tu pisać to miałam nadzieję odpocząć od Twojej pojebanej osoby...
    Radziłabym Ci wybrać się do lekarza, bo zauważyłam, że masz najebane w tej swojej pustej główce! Zauważyłam także, iż poprzez hejtowanie Eleanor dowartościowujesz się, ponieważ masz problem z zaakceptowaniem siebie...!
    Idź po rozum do głowy i wróć kiedy zmądrzejesz, bo takich zawistnych gówniar tutaj nie trzeba!
    Mam nadzieję, że morska bryza wywieje Ci tą głupotę z mózgu i przywróci mądrość.!
    Tak dla jasności...Jestem osobą, która próbuje się pohamować od wypisywania takich rzeczy, ale gdy ktoś taki jak Ty wyprowadza mnie z równowagi to trudno jest mi się powstrzymać.
    DZIĘKUJĘ i POZDRAWIAM NIEDOWARTOŚCIOWANE DZIECKO!

    OdpowiedzUsuń
  11. siemka !;]
    weźcie się ludzie ogarnijcie może co?
    pierw narzekacie że Anki nie ma i pustka na tym blogu , że blog schodzi na psy i takie a teraaz jak Anka wróciła to znowu Wam się nie podoba co pisze -,-
    ja osobiscie ciesze się ze wróciłaś Aniu ! ;>
    nie żebym jakoś specialnie cię bardzo lubiła była wielką twoją fanką ale poprostu Cię lubie .
    Dziewczynki co piszecie na Anke to ja nie życzyłabym nawet największemu wrogowi ale cóż są ludzie i parapety jak się to mówi ;]

    moim zdaniem An. ma prawo pisac co chce i kiedy chce a wy macie naprawde dużo tutaj do gadania jak się nie podoba to powiem krótko WYPIERDALAC . ^^

    także tego pozdrawiam dzieci nazywające rówieśniczki dzieciami i dzieci które uważają się za wielce dorosłe i dzieci które są niedowartościowane i dzieci które są "najlepsze" na swiecie i najpiękniejsze i że wszystcy te dzieci chcą łącznie z całym ONE DIRECTION i wgl. to nie będę więcej pisac o dzieciach bo dzieci nie powinni byc takie o ! ;]
    każdy jest dzieckiem dzieciaczki i nic na to nie poradzisz nie które troche młodsze a nie które starsze ;>
    z poważaniem .... KTOŚ .... chuj nie powiem ;)
    żegnam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tobą. Caroline :)

      Usuń
  12. Nic dodać nic ująć, Another_day_Another_life ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mam dość tego że pod każdym względem krytykujecie Ankę! Słuchajcie, Anka ma prawo kogoś nie lubić. Nie wszyscy muszą lubić Dan, El i Perrie. Słuchajcie, mam 12 lat i wiem jak to jest gdy ktoś obraża cię wyzwiskami"głupi bachor" itp. Ciekawe czy wam 16- latkom byłoby miło gdyby nieznane osoby obrażały was a ty nawet ich nie znasz. Szczerze Anka to cieszę się że wróciłaś! Bez Anki ten blog niebyłby taki sam! I <3 Anka! a Directioners to jedna wielka rodzina i niezapomnijmy o tym :) Nieważe ile ma się lat, ważne jaki się ma charakter. Wiem że za chwilę poleci na mnie sporo hejtów ale mam to wszystko gdzieś! Dziękuje za przeczytanie moich wymiocin i dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lal ale nowelka ja mieszkam nad morzem 13 lat teraz bedzie 14 lat i co ale mieszkam nieopodal helu ale notka zajebista

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no jeblam o tym jak opisalas ze jak elenor by uderzyla Hazze ..:) nie no posikalam sie.. :** Kocham ten blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Anka uspokój sie troche z tymi słowami o El i Hazzie. Bez przesady. Szczerze to teraz zachowałaś sie jak psychofanka. Też ich lubię ale nie bede takich rzeczy wypisywać... A co w tym złego że Lou kupił El auto. Ma kasę ma dziewczyne to jej kupuje...

    OdpowiedzUsuń
  17. O kur**! Ja pierd*le!
    Anka ty kur*a nie pisz, że ciągle odchodzisz bo ludzie się ciebie czepiają. Słuchaj możesz nienawidzić ile chcesz i kiedy chcesz. Tylko żeby uniknąć problemów nie dziel się ze światem tą nienawiścią.
    Kurde ja mam dosyć tych sporów o El! Anka przestań wyrażać tu swoją opinie o niej i będzie spokój. Jeżeli chcesz się wyżyć to napisz to w pamiętniku a nie. -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. OD DZISIAJ NIE CZYTAM TEGO BLOGA! Wolę już te Gwiazdunie, które piszą plotki i kłamstwa, niż taki blog na którym nie szanują ludzi. Może i nas Directionerki też nie szanujesz co?! Taak Anka mówię do Ciebie, bo do innych redaktorek nic nie mam. To przez twoje humorki i przekleństwa ludzie Cię hejtują. Co ty możesz wiedzieć o Eleanor?! Jeśli Lou, by nie chciał to by z nią nie był. Uszanuj to dziewczyno/dziewczynko. Tak specjalnie tak napisałam, bo już nie wiem jak mam się do Ciebie zwracać. Masz 12 lat i klniesz jak najęta. Opanuj się! Jestm (byłą) czytelniczką i życzę sobie trochę szacunku, bo przeklinając w notkach obrażasz także nas, czytelników. Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka, pojdziesz do piekla! Nie osadzaj a nie bedziesz sadzona! Amen

      Usuń
    2. dobre. ;d. Ave.

      Usuń
  19. Cytuje : ' Louis kupił swojej " ukochanej " samochód. Bravo. ' ekhm .. Anka czy ty jesteś jego matką ?! Jego pieniądze i on robi z nimi co chce ! Będzie kupował Elce samochód i inne cenne rzeczy. Nas to nie powinno obchodzić. To jest JEGO życie, a my się w to nie wpieprzajmy. Nie klnij jej bo nic Ci takiego nie zrobiła. Nie znasz dziewczyny. Oczywiście nie twierdzę, że jestem jej fanką, bo jestem fanką 1D aczkolwiek nie powinnaś jej tak hejtować. Twoje życie, ale opinię o niej zachowaj dla siebie, bo może nie wszyscy chcą czytać o tym co ty masz do niej i jak to Ty ją nie zwyzywasz.

    OdpowiedzUsuń
  20. haha jakby Lou zdradził Elkę to bym się cieszyła. Tak napisałaś ( może nie dosłownie ) . Dobra masz chłopaka, a jakaś dziewczyna która widziała Cię z nim na zdjęciu np. na fb twierdzi : ' niech on ją zdradzi, podejdę i pogratuluje mu ' i co jakbyś się czuła ? a ona stwierdziła by tak tylko dlatego, że on zaprosił cię na randkę czy gdzieś szliście i kupił ci prezent. Może El mu mówi, że niepotrzebnie kupuje jej to , a on mówi, że ją kocha i dlatego to robi. ZABRONISZ MU ! Do cholery , to jego życie a ty nie rób z tego afery . haha co chcesz się dowartościować dobrze że cię hejtują , a może ty chcesz żeby to robili ?
    z góry przepraszam jeśli cię uraziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ni chyba jakby anka go wykorzystywala ;d ogarnij sie el to nie aniolek
      by Adu ;*

      Usuń
  21. Booze. Ludzie ogarnijcie sie wy.! Każdy ma swoe zdanie. Okey?! Jak wam nie podoba sie zachowanie Anki to tu nie echodzcie albo .nie komentujcie. Żal mi was. P.S. Anka ubustwiam twoje posty i czekam na nowe. I jeszcze. Kazdy mowi na Ankr ze jest dzieiakien, bachorem itd. A wy pewnie jestesir jeszcE mlodsi niz ona. I ta cala paula. Ciagle kazdego krytykuje a seokego zachowania nie widzi... Koham cie Anka. <3. :* :D

    OdpowiedzUsuń
  22. trochę przesadzasz hejtując Elkę...
    Ona też jest człowiekiem ! To,że jej nie lubisz nie oznacza,że masz ją TAK nazywać w swoich notkach!

    Z poważaniem, Twoja BYŁA fanka

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziecko ogarnij się w końcu ! -.-
    Myślałam, że po ostatniej 'wpadce' dotrze do Ciebie, że nie powinnaś hejtować El, ale jak widzę nie dotarło.
    Ciągle TCHÓRZYSZ. Pojawiają się hejty to 'odchodzisz', a na następny dzień piszesz normalne notki. I tak CAŁY CZAS..
    Wierzyłam, że Directioners mogą się pogodzić i być JEDNĄ WIELKĄ RODZINĄ. Ale to chyba tylko moje chore marzenie, bo w 1DFamily jest wiele 'TRUE DIRECTIONERS', które nie powinny się tak nazywać ! Jak można wyzywać BLISKĄ OSOBĘ SWOJEGO IDOLA ?! Nikt Ci nie karze być jej fanką. Sama nią nie jestem, bo tak naprawdę niczego wielkiego nie zrobiła. Nic nie osiągnęła, ale skoro Lou ją kocha to do cholery USZANUJ TO W KOŃCU ! I tu nie chodzi o wiek. Zrozum. Czy masz 12 czy 16 lat to nic nie ma do rzeczy.. Ważne jest to jaki masz stosunek do chłopaków. Możesz mieć 12 lat i być dojrzała, lub 16 lat i jeszcze nią nie być. Jeśli obrażasz dziewczyny chłopaków z 1D to zachowanie Twoje nie jest dojrzałe. Wstyd mi się teraz przyznać, ale na początku to Cię nawet podziwiałam. Ale teraz już nie.. Od niedawna zaczęłaś pokazywać jaka naprawdę jesteś.. ;/
    Jeszcze niedawno lubiłaś El. Potem w jakieś notce podałaś link do twitlongera, gdzie ktoś napisał ' jaka jest El' .. Przeczytałaś kilka zdań na które nie ma dowodów. Np. że jest materialistką lub że Lou jest jest KARTĄ KREDYTOWĄ. -.- Być może napisała to jakaś zwykła hejterka 1D lub samej El.. A ty uwierzyłaś w to.. Dowodzi to tego jaka jesteś naiwna.. Teraz w każdym zdjęciu widzisz same negatywy o Eleanor.. Niedawno w jakieś notce napisałaś, że Eleanor trzyma portfel Lou, a to był paszport -.-
    A czytasz czasami co piszesz ?? Zastanawia mnie to.
    Najpierw napisałaś to :
    Louis kupił swojej " ukochanej " samochód. Bravo.
    A 2 zdjęcia niżej to:
    Liam kupił Danielle taki samochód. Cieszę się ; D
    Danielle kochasz,a El już nie ? To NIE JEST TWOJA SPRAWA na co oni wydają swoją kasę !
    Możecie mnie hejtować za to, że hejtuję Ankę, ale zwykłe upominanie nie działa, a nie mogę patrzeć jak takie osoby nazywają siebie 'Directioner'..

    Z poważaniem BYŁA czytelniczka tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i w końcu ktoś napisał prawdę...

      Usuń
    2. to widzać ze el jest sztuczna nie bd sie powtarzac bo poraz 3 to pisze -,- !!!

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!