środa, 11 lipca 2012

Najnowsze newsy.

Jestem mega zajarana bo jutro o 16. 20 W  ICarly  One Direction ♥.♥  omomomomo. ;3




Oglądajcie ; D


Chłopacy mieli dziś new sesje zdjęciową  . Nie mogę się doczekać fotek. ♥

Tu Harry o sesji  :   <KLIK> 


Taki tort dostała Perrie. Fajny ^.^



Czy ona nie jest cudowna *.*




  Dzisiaj . xd


2 fotki z najnowszego filmiku ( ten który podała Jolks ; 3 )


Harry with a cookie on his eye     Harry i ciastko xd haha

i Louis na podłodze.

Louis :)  Głupole kochane ♥♥♥

Jakie zajebiste  *.*  ( z tumblra chłopców )




Podobno to tu odbyłą się ta najnowsza sesja omomomomomo. #.#   Ps. Zdjecia tej sesji będą promować 2 album ( NA PEWNO GO KUPIĘ  xd )





Harry i fanostwo :3

  Jakie afro *.*  Kocham te loczki ♥ i jego.


Gif z filmiku  : d

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6zxsi1PQN1rr359ko1_500.gif  hahhaa. Leże.


Lalki ' ala ' One Direction .

 


HHAHAHHAHA ♥  Indyk chce One Direction XD



Trendy.


Harry jest obecnie w Londynie, będzie wracał do Cheshire jutro lub dziś wieczorem!


To tyle  z najnowszych : 3


By  Anka

43 komentarze:

  1. to jest pewne z tym odcinkiem ? bo uż nie raz było, że ma być z 1D a nie było : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie, bo jak napisali na oficjalnym Facebooku Nickelodeon, to by było dziwne jakby nie puścili...

      Usuń
  2. Z tych lalek najlepiej Liam wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że Niall albo Zayn...

      Usuń
  3. *Właśnie, już dawno temu miał być z nimi odcinek a nie było -,- jak będę miała czas to obejrzę ale już oglądałam w necie daaaaaawno :D
    *Awwwwww, też nie mogę się już doczekać zdjęć z new sesji ! *.* A miejscówka taka że.....cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kooooocham ten gif z Lou ! <3 Lalki beznadziejne -,-
    chcę już zdjęcia ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie indyk tylko Turcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkey oznacza Turcję i indyk. Ale tutaj raczej chodzi o Turcję :D Po co by miał indyk do 1D ? :P

      Usuń
    2. Pewnie... : )
      Indyk chce One Direction? : >

      To miało być "Turcja chce One Direction" : p

      Usuń
  6. Ej podałabyś link jak ta baba gada na 1D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Anka by dała, jakby jakiś był...

      Usuń
  7. Chyba chodzi tu o Turcję, a nie o indyka. :D
    Coś słabo wyszły te lalki. Liam jakoś najlepiej wyszedł. :D
    Te miejsce gdzie była sesja to cudne jest po prostu.. .:D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://soundcloud.com/onedirectionmusic/vas-happenin - Vas Happenin Zayna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. http://besty.pl/1386886 LOL XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha : D

      Też to widziałam...

      Usuń
  10. Jeszcze niedawno nie lubiałaś Perri, a teraz nienawidzisz Elki... Nic do Cb nie mam, ale ogarnij sie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka zawsze lubiła Perrie (właśnie tak się pisze), a Eleanor skomentuję tylko tak :

      Cała prawda o niej
      http://antyeleanor.blogspot.com/

      Usuń
  11. http://besty.pl/1388201 - Like it. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D widziałam :)

      Usuń
    2. Mój brat wczoraj to widział i mnie zawołał i się mnie pyta czy nie wiem kto to jest bo on jakoś ich kojarzy śmiałam się z niego dobre 10 minut a on nie wiedział o co chodzi więc wyłączyłam mu internet i pokazałam tapetę na której byli one direction też się zaczął śmiać xD

      Usuń
    3. Hah : >
      widziałam : )

      Usuń
  12. Jak zwykle świetnie : D
    Założyłam bloga może wpadniecie. Jest tu opowiadanie ale nie tylko :)
    http://jednospojrzenieonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ejjj a dałabys radę może nagrać ten odcinek czy coś bo ja nie moge obejrzeć go bo nie ma tego kanału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja kurdse też nie mam :< TYlko jakies głupie DisneY Chanel -.-

      Masakra .. A w internecie nei ma tych odcinków, chyba z ktoś cos wie!!!

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Na YouTube jest ten odcinek :D

      Usuń
  14. fajnie ze odcinek bedzie wczesniej ale co wtedy mial niby byc to nie był ale ja i tak wiedziałam ze nie bedzie bo na wikipedi było ze 13 lipca więc nie wiem .

    OdpowiedzUsuń
  15. TYlko Liam wyszedł "normalnie" . No w ostateczności Niall :D

    Hhehe, widziałam ten filmik, Boskii<3333

    -.- Miał byc, nie było, teraz ten nei bedzie ..
    xDD

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy dodasz kolejną część na swoim drugim blogu z opowiadaniami o Larrym. ? ; d

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy ta druga Anka doda notkę ? Po co ci ona skoro i tak nic nie robi ?! Dodawajcie częściej te notki, bo to naprawdę wkurzające jak wchodzisz 10 razy na tego samego bloga, a tu nic !!! -.-

    A pisz sobie jeszcze 10 razy, że przez te hejty nie wytrzymasz i wracaj po 1 h , nie obchodzi mnie to w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  18. Możecie się jakoś inaczej podpisywać!! Bo ty jesteś Anka i tamta dziewczyna też Anka i ja nie wiem kto pisze te notki!!!Podpisujcie się np Ania i Anka a nie tak samo!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta druga Anka nie dodała jeszcze nic !!! -.-
      Nie wiem po co tu ona , nic nie dodaje -_-
      A ta druga nie nazywa się Anka, tylko głupio " Obsesja. (Ania)"

      Usuń
  19. http://besty.pl/1391140
    Ja wiem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Louisa ? : o

      Ja dopiero teraz skojarzyłam ! xdd

      Usuń
    2. Oczywiście że wiem o co chodzi XD Jakby inaczej :P
      <3

      Usuń
  20. http://besty.pl/1394550 - randka z Harrym *.* LOL XD

    OdpowiedzUsuń
  21. http://besty.pl/1394564 - do kogo kierujecie ? :P
    Ja do Perrie i Eleanor XD hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. http://besty.pl/1394849 - wiadomo ! Bo Malik *.*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam nic do Perrie ale czy na jednym zdjęciu ona ma jedno oko brązowe, a drugie niebieskie???

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!