poniedziałek, 9 lipca 2012

Takie tam.

Hey. Na początku chciałam Was  BARDZO przeprosić ponieważ nie było mnie wczoraj na czacie  xd  .  Zmęczona po  robobcie w ogrodzie padłam na łóżko o 17.00 i wstałam o 4.00 rano ; / . Co do ' konkursu ' nikt nie wysłał żadnej pracy  ( ja i moje pojebane pomysły -.- ) .  Jak juz zauważyliscie nie wyrabiam ostatnio z blogiem xd  jestem na pełnych obrotach ( Jolks zresztą też ) . Postanowiłąm zatrudnić nową redaktorkę . Moja dobra kumpela  , też Anka od dziś będzie dla Was pisac. Mam nadzieję ,że mnie zrozumiecie i ją polubicie.


Liam dodał na swojego instagrama.  Podobno nowe buty  Niall'a *.*






Harry dostał czymś w głowę .. śnieg czy papier ? hahah xd


http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6uh8hasC41rxai35o2_250.gif


Danielle na próbie tanecznej :







Piękne i szczere słowa ; c




Lux  i Sam  ( ciocia ? )  wczoraj . *.*  Oczy.


Widzicie ta panią ? ; D Lux najwyraźniej będzie miała kolegę/ koleżankę .



Wiedzieliscie ,ze Zayn ma psa o. O

To jego zwierzak nazywa się  Boris. aawwww ; 3




Wiedzieliście ,że Hazza występuje w teledysku Ed'a  Sheeran'a - Drunk


Co tu robi mój mąż ? ; d

Kiedyś  mój tato zobaczył  Harry'ego w tym teledysku ( chyba na vivie )  i padło hasło  " ONI SĄ WSZĘDZIE " hahaha xd  ♥


Harry mnie kocha hahah xd



Szybka jestem XD hahahah



Wczoraj z fanką :




Hahah. Jebłam xd



Harry wczoraj *__*

Harry and two fans around 10 minutes ago!   Co ja bym zrobiła by go spotkać .


oglądaliscie wczoraj Lajk Czart na 4 fun  tv ? ; c Miało być MTT  a było OT   xd  cos, im się chyba pomyliło  , ale i tak foch .


Hazz i jego ojczym wczoraj . Styles co ty robisz ? xd




Niall z fanką wczoraj :



Harry był wczoraj w rodzinnej miejscowości Holmes Chapel . Tu z swoją ciotką ; d


Tu z fankami wczoraj : awwww ; 3



Zajebiste gify hahaaha xd

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6rjkxCuFu1qmtfkbo1_500.gif
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6r20hUzfo1ru3cn9o1_500.gif



Albo mi się wydaje albo...  TAK  JOSH MA DZIŚ URODZINKI ! HAPPY BIRTHDAY ♥  ; D


 


Zayn podobno wybiera się na koncert Little Mix. *.*


Na koncercie w  Ft.Lauderdale Liam niechcący uderzył Hazzę  mikrofonem . Jak widać zostął ślad. ;<




To na tyle ♥  




By Anka





8 komentarzy:

  1. http://imaginyabout1d.blogspot.com/ ZAPRASZAMY NA IMAGINY

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne te nowy buty Nialla.;p
    Te słowa o One Direction to aż wzruszające.. ale prawdziwe. Płakać się chce jak to się czyta. ;(
    Lux jest taka śliczna.. <3
    Happy Birthday Josh. ! :D
    Haahah... te gify są świetne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam taki profil Hazzy ; p https://www.facebook.com/profile.php?id=100003178530612

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Całkiem fajne te buty Nialla.. Dobry zakup ; D
    2. Łzy mi napłynęły od paczadeł jak czytałam te słowa o 1D... No ale w sumie taka prawda... : /
    3. Ja.. nie mogę..? Lux jest taka słit! Yaka puci-puci! ; D
    4. No nie no! Padłam! Na prawdę kilka dni temu (w piątek albo sobotę) oglądałam ten klip i nie widziałam Hazzy!!! Jakim zaklęciem on się tam nagle znalazł?! Na serio nic nie zauważyłam! http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRKfFoFOOZ7gKxi3UUap5SvknuByY1dowxOyPZSsr41Zb3aoEbmaYDDfK0z
    http://komixxy.pl/faces/face_1309343909_by_Kazama123.png
    ; DD
    5. Hahaha! Ta przeróbka zdj. - Nie no! Oh God, Why? ; D
    6. Lajk chart nie oglądałam, ale zamierzam dzisiaj albo już bardziej prawdopodobnie jutro obejrzeć powtórkę... ; ) Całe popołudnie, do 20 byłam na zakupach xd. Kupiłam se sandałki ; DD
    7. Ten pierwszy gif - DAAAAAADDDYYYYYYYY!!! - Nie no, jebłam ; D
    8. Happy B-DAY Josh! On zawsze spoko ; D
    9. Oooh! Biedny Harold! ; )
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry dostał czymś w głowę .. śnieg czy papier ? hahah xd <--- Dla mnie to nie śmieszne jak go uderzył a na dodatek jeszcze Liam go mikrofonem dowalił :C
    Biedak ;* ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja dzisiaj oglądałam Lajk chart i na pierwszym miejscu było OT, ale kiedyś też widziałam MTT i zdziwiłam się bo nigdy wcześniej nie widziałam na 4fun.tv

    OdpowiedzUsuń
  7. macie może link do tego filmiku gdzie liam walnął harrego na yt ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te słowa :) smutne ale prawdziwe :( :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!