poniedziałek, 23 lipca 2012

newsy

dziś wielki dzień ... równe 2 lata One Direction ! w necie roi się od różnych akcji na tt i innych .
Chłopcy też to przeżywają , też tweetują o tym ;p
przepraszam że nic wczoraj nie pisałam , ale miałam lenia strasznego i nie chciało mi sie po prostu , przyznaję się bez bicia ! :D

na początek , może akcja z wkręceniem Harrego , Liama i Nialla ? :D zostali wkręceni przez stacje Nickelodeon w którym występowali w odcniku Icarly . myślę że większość z was już widzioło ten filmik ale może ktoś się trafi kto nie widział więc wstawiam :
już widać że Harry bd świetnym ojcem i mężęm :D <3 Niall jakiś nieogarnięty i się nie przejął jakoś xd xd a Liam jakiś speszony xd hahaha hahahah no nie moge z  miny jHarrego ak zaczęła ' rodzić ' xd o maaamooo *.* ona mówi żeby zabrlai stoły a Harry sę pierwszy rzucił , a Niall nawet sie nei podniósł xdd

no to teraz kilka aktualnośći

Zayn wczoraj z siostrą i kuzynkami

Harry wczoraj albo dziś pojechał / jedzie do swojego rodzinnego domu . nie pamiętam kiedy miał jechać czy dziś czy wczoraj xd

Harry i Zayn w Liverpoolu

aaaa zapomniałabym ! wczoraj chłopcy na gali wygrali we wszystkich kategoriach  w których byli nominowani :D czyli w : piosenka miłosna , debiut roku i grupa wakacji . niestety nie mogli się pojawić na gali aby odebrać osobiście statuetki  :(

nie moge jakoś nic ogarnąć w tej notce ;/

Harry Lou Stan i Rob(ziomy Lou ) na imprezie w Leeds

mama Hazzy jakoś wczoraj dodała na instagrama :
Niall dodał na tt wcozraj :

Harry dodał na instagrama :

chłopcy po występie w Leeds mieli wywiad :

chłopcy wczoraj :


wczorajsze zdj z występu w Leeds






















gacie z Calvina Kleina muszą być !

jakoś nie ogarniam tej notki ani nic wieczorem może coś napisze .


 Paula


13 komentarzy:

  1. fajna notka, a ten filmik jest boski, mina Harry'ego była bezcenna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłyście nowy fryz Liama xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak i mnie się on nie podoba ;/

      Usuń
    2. wg. mnie fajne w niej wygląda, ale najlepiej mu było w loczkach ♥

      Usuń
    3. oj tak , woczkach to był seksiak że hoho <3

      Usuń
  3. Podoba mi się nowa fryzura Liama xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiecie czy ktoś robi filmik dla One Direction??

    OdpowiedzUsuń
  5. SSSSSSUUUUUPPPEEEEERRRR TTEENNN FFFIIILLMMIIKK BIEDNY HARRRRYYYY SIĘ ZDENERWOWAŁ

    OdpowiedzUsuń
  6. JESZCZE RAZ TO NAPISZE TO NAJLEPSZY BLOG NA ŚWIECIE!!!!!!!!!!!I VERY LOVE ONE DIRECTION

    OdpowiedzUsuń
  7. ja specjalnie wstałam o 2 w nocy żeby dowiedziec się pod koniec Choice że nie mogli tam być:( no ale co tam;p

    OdpowiedzUsuń
  8. dodajcie pare tych krótkich imaginów !! prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba nowa fryzura Liama :D
    Wg. chłopaki wyglądali zajebiście *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. zaraz padne turlam się po podłodze i nie mogę przesztać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!