czwartek, 5 lipca 2012

Twitcam.

Oficjalny twitcam Anki . Zapraszam ; )

<KLIK>


By  Anka

17 komentarzy:

  1. Po twitcamie stwierdzam :
    *jesteś mega ładna :D
    *za*ebiste wloski :) różoweeee <3 ja mam niebieskie XD
    *fajooowa koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz coś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stwierdzam, iż masz ładnego kwiotka i wpierniczasz dużo słodyczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Zgadzam się z tym wyżej, że jesteś ładna. Ładne włosy.. :D
    Właśnie powiedz coś ! :D Nie słuchać Ciebie tu. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.twitlonger.com/show/i6ag7h - jest to rozpiska trasy koncertowej chłopaków na rok 2012/2013...I kurde normalnie ryczę ;(
    K*RWA Polski nie ma !!!!!!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili uświadomiłam sobie że nigdy nie będę na ich koncercie i nigdy nie zobaczę ich na żywo ! :( J*bana Narnia :(
      :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

      Usuń
    2. ale to chyba nie jest TA lista krajów bo jak przeleciałam po tym wzrokiem to wgl nie ma tam Europy.

      Usuń
    3. No właśnie też się zdziwiłam że nie ma wogóle Europy.....ale jak narazie to jest tylko ta lista :(

      Usuń
    4. mam wrażenie, że to nie jest ta właściwa, chociaż no sama nie wiem. Europa przecież musi być, ponoć mieli być w Czechach, a tam nic a nic takiego nie ma.

      Usuń
    5. Mam nadzieję że to nie ta :( tak trochę niesprawiedliwe że cała trasa bez Europy....Mam nadzieję że chłopaki sami podadzą listę i my się tam znajdziemy !

      Usuń
  6. Życie w Narii k*rwa ! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka ładna ;O <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mogła byś napisać jaki to remiks WMYB ? Ten co leci w ,,Tle'' :D Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To śpiewa Dave Days. Oto link na youtube:
      http://www.youtube.com/watch?v=8m8sLMOajSg

      Usuń
  9. Hallo.! Pprzydał by się jakis nowy artykół Dupy.! ; p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne masz włoski ^.^ Buzię też ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!