niedziela, 15 lipca 2012

Gify & Fotki 


Na początek chciałabym was bardzo przeprosić za moją nieobecność ): Ostatnio nie miałam czasu dla Bloga i was /: Postaram się to nadrobić ale czasem na prawdę nie ma o czym pisać ... i zrozumcie także że są wakacje ... Te ostatnie dni były dla mnie bardzo ciężkie (i nadal są) Ostatnio dużo osób się czepia nie wiadomo o co itd;. Przez ostatnie dni ponownie myślałam o odejściu ... choć jeszcze nie postanowiłam do końca ... Za 5 dni wypada mi rocznica czyli pół roku na tym Blogu (: Myślę że do tego czasu wszystko się ułoży ...




Jeśli niektóre gify się nie poruszają kliknijcie na grafikę (:



*,*



















 Hahahaa... ;P :











 Kocham te jego ruchy :











 Lou i te jego miny ;*** :



 Zarry ♥,♥ :



Kocham tą koszulkę :










 Ja też chcę ...! :


I jak ??? Komentujcie ^^

I zapraszam na moje Blogi :  #1 #2 #3


by Nata_123 ♥

9 komentarzy:

  1. nie no jeszcze ty chcesz odejść?! no błagam nie!!! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno zamierzałam to zrobić /: Ale postaram się tego nie robić [...]

      Usuń
  2. Jeju, kocham ich <3 mogła bym oglądać z nimi gify cały czas *.*
    Lou i miny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. http://besty.pl/1404593 *.* Gifek z chłopcami nawet na bestach :D Kocham wszystkie gify z nimi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę to by była tragedia!
    - Anka (odeszła)
    - Natalia (chce odejść)
    - Paula (zepsuty komputer)
    - Ania (tylko do końca wakacji)

    Nie sądzę, żeby Jolks dała radę sama z newsami (komixami itd.) ...
    A Klaudia i tak sama pisała te imaginy...

    Więc prosimy:
    - ANKA WRÓĆ...
    - NATALIA NIE ODCHODŹ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam dziewczyny nie odchodźcie ! Jesteście potrzebne! Zróbcie sobie przerwe , pewnie dobrze wam zrobi, ale nie odchodźcie ;) Natalia nie!
    Zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Czy to wasze gify? Jeśli tak, to jak je zrobiłyście ? :D
    proosze o szybką odpowiedź :(

    OdpowiedzUsuń
  7. blog jest najlepszy na świcie sama chciałabym go prowadzić kocham

    ~Dominika love you Niall

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!